absolut ober geil isches gsi.
wohl die geilst party das jahr für mich.
D'Musig durchwegs mega und au schön abwechsligsriich.
D lüüt huerre geil. han no selte so viel lüüt so schön tanze gseh, vor allem am morge.
d'begegnige mit eu sind mega schön gsi.
gueti und luschtigi gspröch hani gführt. neui geili lüüt kenneglernt.
dank de sehr psychedelische musig und gwüssne interessante chueweide mit munzigchliine, interessante läbewese druf han ich au e sehr intensivi psychedelischi trance-erfahrig erlebe chönne. boah... das isch recht heftig gsi.
de DJ am afang hat mega geil ufgleit. scho det bini voll abghobe.
dann irgendwann d'melly. du hasch au supper ufgleit. mega psychedelisch und sehr triibend. sehr guet hat mer au die tänzerin gfalle vo det mega ufblüeht isch. isch schön gsi dir zuezuluege.
dann de ander DJ mit de rastas; isch au mega psychedelisch gsi, was i dem moment sgnau richtig gsi isch

. zu dem set und dere situation bini voll i mich zruggkehrt (nach em schädliche büro- und normalogsellschafts-alltag, wo ich da in züri han, wo eus mega vo eus selber und vom "eigentliche" entfremded). i mir isch alles nur no explodiert.
dann de gi'i'sawa (oder so). du häsch au huerre geil ufgleit. au sehr psychedelisch. das isch au supper gsi. bisch eh en geile siech, tanzisch au sehr geil. isch immer schön gsi, dir zuezluege. en sehr psychedelische mensch.
dann psygnosis. isch au hammer gsi. wie immer mega schön und herzlich. ha zwar nöd allem zu hundert zueglost, welli mal chi ha müsse pause mache mit tanze und es interessants und wohltuends gspröch mit em david gha han.
dann psycharox. isch au sehr geil gsi. binary finary oléé, ich liebe die paar trancelieder wo da ammel ufleisch. und ja... ich weis..... schwanz!!! gell.

. aber muss säge du losisch aso huerre luut. die monitore sind ja voll ohrefiggmässig ufdreit gsi. viel glück dim ghör

!
dann ich selber. hey isch mega schön gsi, nach dere obergeile party mit eu obergeile lüüt no chöne für eu uflegge. und ich ha mi endlich au mal so richtig verstande gfühlt be dem set. es gid mer mega viel, dasses be eu acho isch und ich eu öpis vo mir ha chönne wiitergäh.
leider hat de compressor extrem dynamik killt, well irgend so en luschtige, ide hoffnig es wärdi lüüter, bem mischpult de master voll ufeda hät und ich das nöd tscheggt han. aber naja, nixda, da wird nüt lüüter. da wird nur dynamik weniger. aber es isch au nöd wiiter schlimm gsi.
dann schlussendlich futschmüed aber oberglücklich dihei acho, bin ich sanft aber plötzlich in schlaf verfalle.
a dere party bin ich mir minere brüederlichkeit mit allne andere lebewese, mit allem andere lebe, wieder mal düütlich bewusst worde. ich ha mi wieder afange richtig verbunde fühle mit allem. guet so.
zwüschedure hats mer aber saftig weh gmacht (wases au immer noimed dure macht und au jetzt no), wieni au ha müsse feststelle oder eher wiedermal mir bewusst mache, wie igsperrt vieli lüüt in ihrem routinierte und irgendwie schiinbar uswegslose lebe sind. da sind so viel blockade.. es isch so viel zwüsched em "eigentliche"/ em mensch/em lebe und de lüüt. so vieli mensche in eusre welt sind gfange in gsellschaftliche strukture und liideschaftslosigkeit... und es schiint für vieli kein usweg zgeh. das isch voll übel. zum hüüle übel.
umso meh hats mi am morge gschuubed, woni all die tanzende lüüt gseh han. ich ha mi wieder-gfunde inere mega geile gruppe vo offne, liideschaftliche und mega herzliche lüüt. lüüt wo ufenand lueged; wo lueged wenns em einte det oder da schlecht gaht. wo enand id auge lueged. wo enand ufenere noimet dure sehr tüüfe ebeni begegnet. dene mer tüüf und lang id auge luege chan und ide verschmelzig mit ihne ihrem herz begegnet...... lüüt, ich muess jetz eifach säge, dass ich schwer verliebt in eu all bin. ich liebe eu. vo ganzem herze.
während ich vor dere party nur no öpe 75% be mir gsi bin, bini jetz wieder 100% da und wieder gwappned fürs "zivilisierte", asoziale lebe da. ich hoffe, ich wirdes schaffe, anstatt d'kaputtheit und de stumpfsinn wieder uf mich übergah zlah, mini farbigkeit und lebensluscht chönne uszstrahle und chli die andere demit azstecke. es sind gnau partys wie die mit mensche wie eu, wo mich au i allne andere lüüt, wo so zliide händ under em gsellschaftliche druck, demit nöd klarchömed und deswege scheisse am laufmeter baued, de mensch und s'schöne, wo nämli au no mega da isch, wennmer ganz gnau luegt, gseh lönd. das isch e richtigi befreiig. nur dur die iisicht und die befreiig vom hass uf die mensche hat das ganze sinn und hoffnig.
ich bi uf jede fall eimal meh überzüügt:
1. psychedelischi erfahrige oder zumindest sone art rituelle stammestanz (oder ähnlichs) isch was essentiell wichtigs fürs menschliche dasii und die zwüschemenschliche beziehiige. es isch nöd eifach öpis, was da die komische verlumpte im wald oder alli iigeborene und naturnahe völker mached, nei, es isch was grundsätzlich wichtigs, ohni das e gsellschaft nöd funktioniere chan. einzenli mensche scho, aber nöd e gsellschaft.
2. d'menschheit isch im prinzip es verdammt geils pack, wenns chönnd und wennd. lönd eus ihne no meh gründ gäh, zwelle und zchönne. irgendwie.
danke viel mal