Was halted ihr von der Demo nächsten SA in Bärn?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Melliandra
Es isch die letschte 50 Jahr so gsie und so bliebts!
Nei - nur no 5 Jahr ^ ^

@Piraña
romantisch für den Roman-Tisch, der war nicht schlecht *grins*
auch sonst ein guter Spiegel, dein Beitrag, hihi - ich weiss schon warum ich NICHT in der politik bin... *schauder* ;)

@Tribalis
Das Spiel zeigt zumindest, dass s'SVP genau so stigmatisiert gege alles was links isch, schüüst, wie alli anderi stigmatisiert nach uf d'svp schüssed...

@Melliandra & Tribalis
Also die Fragestellig isch doch mal e konkreti sachlichi Diskussion. Gsehnder mir sind scho vill wiiter als die im Bundehuus. Also wo fangts aa und hörts uf. Wo's bi mir grundsätzlich ufhört isch bi (eidütig bewiesenem) Mord - da bin ich für die schärfschti Bestrafig wo vom menscherechtliche Aspekt her möglich isch. Da es Gfängnis ineme andere Land als de Schwiiz mit grosser Wahrschiinlichkeit unagnähmer isch, wär also d'Usschaffig e passabli lösig. Falls i dem Land todesstraf gilt, hät de mörder halt pech gha - who cares. als nächschts Raub (was nöd s'gliche isch wie diebstahl). Mensche überfalle und bedrohe no dezue mit waffe isch für mich en grund öpper uszschaffe. Selbst wenn de dänn im heimatland verfolgt wird? tja, sicher en knackpunkt, aber er hätt ja kein Raub müesse begah. Gitt ja öppe 95% usländer wo au kein raub begönd, also was söll das? selber schuld. Als nächschts: Vergewaltigung. Definitiv schlimmer als Raub und sött mines erachtens bi egal wem mit: "Schnidelab" bestraft werde, aber nur i dene fäll wo eidütig nagwise werde chan, dass es tatsächlich vergewaltigung isch. Oder au schlägereie in und um fuessballstadie... Gewalt = Raus.

Allerdings, mer hät das villicht bim läse vo dem text gmerkt: alles im gsetzliche rahme staht und fallt mit de bewiislag. sofern öpper nöd gestaht, und wieso sött er das mache, wänn er weiss, dass er dänn usgschafft wird, isch es i bestimmte fäll sehr schwer, z'bewiise, dass öpper schuldig isch. mord isch (jedefalls gemäss c.s.i.) da no am eifachschte zum bewiise. alles anderi isch meistens ussag gege ussag. und bi mord isch das mitem usschaffe au chli schwierig, will, wer garantiert, dass de mörder i sim heimatland au würkli i dem gfängnis blibt? will mer ihn da nöd lieber selber under verschluss halte?

so gseh simmer schomal zmitzt dine im juristische alltag. es isch nöd so simpel, wie d'lösig meistens usgseht: eifachi lösig sind schnäll gfunde:

Mord=Todesstraf
Raub=Arbeitslager
Vergewaltigung=Schnidel ab
Gewalt=Usschaffe

Ich zeichne die eifach lösige nur churz uf, um sie grad wieder in frag z'stelle.

will solang du nöd würklich chasch bewiise, dass öpper eis vo dene vier verbreche begange hät, isch jedi bestrafig i dere form, grundsätzlich z'hert. und es geständnis wirsch mit dene strafe sicher nöd becho. tja, was tun? vilicht doch genau das was eusi jurischte mached? sind's z'lasch wie das d'svp seit: ganz bestimmt. sind's z'hert, wie das die grüene villicht findet? mit sicherheit. isch das en eifache job? marketing isch jedefalls eifacher...
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

@Raumi

Hehe das händ Jude au gseid am Afang. =o)

Nei lömmers, ich weiss scho was du meinsch. Ja das mit de Frau
hed mi eifacht gad lächerlich dunkt, will hallo gang mal id Wält use,
dete isches viel schlimmer, resp. nei ich han wirklich no nie Problem gha,
eher mit Rächte, aber das lied warschiendlich au a mine dazumal farbige
Haar. =o) Ich han mich nid welle über die Frau luschdig mache, aber ich
glaube schlichtwäg nid dass das ernscht gmeint isch. Sie chöng
ufem letschde Zug Züri - Bärn nümme fahre wills soooo schlimm isch.
Äm ich bin sehr viel uf dem Zug gsie, aber ja lömmers.

Buh ich gang jetzt is Wucheend. ;o)
*poink*
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Melliandra hat geschrieben: Buh ich gang jetzt is Wucheend. ;o)
Yo voll!

Gnüssed eues weekend und nöd vergesse: es lächle choscht nüt und bewürkt meist vill meh als jedi striiterey.

O:)
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

=P~ freui mi scho es paar lächler das weekend zverschänkä..! =P~

:-({|= GraaaTrrrRttt,,,, Jepaaa..!! :-({|=

schöns weekend. ;)

gnüüsets
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

gizmo hat geschrieben:
M!GuZ hat geschrieben:L À C H E R L I C H
z'vill jägermeister?
Neee Neee
was hed er so für highscores im Zottelgame??????
zzayonara

2012

Beitrag von zzayonara »

Jaja,

das Jahr 2012...

LEUTE!!!!!!!!!
Die SVP ist es nicht mal Wert, dass über sie in einem GOA-Forum diskutiert wird!!!
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

EINFACH NUR GEIL
V E R D A M T E M E D I E N
ZUERST ALLE LINKEN PROVOZIEREN DANN JAMMERN
GIBT ES EINFCH NICHT MIR WAR VON ANFANG AN KLAR DAS ES SO KOMMEN WÜRDE DIE SVP WOLLTE DAS BEWUST SO

HAUPTSACHE MAN STEHT AUF JEDEM KÄSEBLAT AUF DEM TITEL

@ gizmo hoffe du weist jetzt warum ich sagte lächerlich

1. wusste man das die gegen demo von der polizei verboten wird
2. wusste mann genau das der SCHWARZEBLOCK kommen würde UND DIE SIND JA BEKANTLICH NICHT SEHR FRIEDLICH
3. werden jetzt noch mer leute die arme svp wählen die wollte ja was fürs volk machen
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

d'Aktione vom schwarze Block sind eifach lächerlich...stell dir vor SVP macht en Kundgebig und keiner vom schwarze Block geht hin? So hättä sie der SVP mehr "gschadet" wie mit denä niveaulose Aktione vo hüt am Nachmittag in Bern.
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

sorry miguz, weiss jetzt was du gemeint hast!

Muss aber zugeben, dass ich die art und weise, wie es in bern mal wieder geendet hat nicht wirklich gutheissen kann. Die demo der SVP zu stören und sie ein wenig zu ärgern ist voll ok und auch gerechtfertig. Jedoch finde ich das was auf dem bundesplatz abgegangen ist nicht in ordnung! Wo bleibt der revolutionäre gedanke, wenn in blinder wut wahllos stände und die bühne demoliert werden? dort war ja nicht mal jemand von der spv anwesend. Ein leeres auto anzuzünden hat weder irgend eine bedeutung noch bewirkt es was... es bestärkt leider nur ein mal mehr die dummheit des schwarzen blocks und gibt allen jenen recht, die die LINKE als sowieso gewalttätig und verblendet hält. Die kundgebung der svp wurde zwar verhindert, aber um welchen preis??

Die kritik an den medien ist jedoch gerechtfertig. 20 Min hat ja sicherlich nur darauf gewartet, bilder von gewalt und zerstörung senden zu können. In der tagesschau haben sie auch nur von links extremen gesprochen und nichts über die gründe, weshalb menschen gegen die svp auf die stasse gehen. Leider, leider! Trotz allem... die kritik an der svp und ihrem selbstverständniss, ihrer arroganz und ihrer politik ist gerechtfertigt und muss auch weitergehen. Aber es braucht mehr, als plastersteine und molotow-cocktails...
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Besser hätts nicht kommen können für die SVP...
Zauberwelt
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Zauberwelt »

Finde diese Gewalt und Zerstörungswut schlimm, vorallem das auf dem Bundesplatz. Gut gab es noch Zivilisten, welche ein paar Randalierer bis zum eintreffen der Polizei festhalten konnten ;-), denn man muss meiner Meinung nach zu den Taten stehen, die man begeht!
Meinungsfreiheit muss möglich sein, egal welche Meinung. Ich würde mich auch ärgern wenn Rechtsradikale das gleiche an einer SP-Veranstaltung machen würden.
- Wie glücklich viele Menschen wären, wenn sie sich genausowenig um die Angelegenheiten anderer kümmern würden wie um die eigenen.
- Jeder sieht, was du scheinst. Nur wenige fühlen, wie du bist.
- Man sieht nur mit dem Herzen gut, das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar.
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

Zauberwelt hat geschrieben:Meinungsfreiheit muss möglich sein, egal welche Meinung
...Das ist eine schwierige sache. Grundsätzlich ist meinungsfreiheit zu begrüssen, nur muss man sich halt fragen wo die grenzen sind. Ich finde, dass man nicht unbeschränkt auf meinungsfreit pochen kann, um dann damit z.B rassistisches oder sonst menschenfeindliches gedankengut zu verbreiten. Allerdings gibts auch kein recht auf blinde zerstörungswut!!
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
white_rabbit

Beitrag von white_rabbit »

rassismus ist keine meinung,es ist ein verbrechen!!
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

....sowie Körperverletzung und Randalieren...
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

Verliert en Mensch wo gege Menscherecht verstosst, s'Recht wie en Mensch z'behandelt werde?

Mir chunnt Guantanamo in Sinn....

Bitte zu ende denken.
Antworten