Ähm, bisch du sicher das das stimmt?Fallen Angel 2 hat geschrieben:mer chan au z.B. e SP-Liste iiwerfe um dene meh stimme z'geh und dänn alles SVPler druf schriibe: das funktioniert dänn so: d'SP chunt dini parteistimme über, aber vo dene SVP-Plätz (wos ja mit sicherheit wird geh) chömed dänn die en platz über wo am meiste stimme händ. wänn also findsch de toni brunner isch nöd ganz eso schlimm wie de maurer, dänn chasch ihm uf dinere sp liste zwei stimme geh, demit er ehner gwählt wird als de maurer, obwohl d'sp vo dir dänn 30 parteistimme bechunt (ämel in züri, ich ha nur zwei parteistimme)
Ich het die Idee zwar guet gfundä, hans aber irgendwie so verstandä, dass d Liste-Nr. nur e Rollä spielt, wenn du läri Linie uf dinerä Liste häsch, denn göhnd die Stimmä a die Partei wo du agäh hesch und susch göhnd d Listästimmä jewils a die Partei passend zur Person wo du agäh hesch.
Wennd also 20 GP, 5 SP und 5 läri Stimme häsch, göhnd 25 Stimmä a die Grünä (wenn d Listä vo dänä gnoh hesch) und 5 ad SP bzw. i dämm fall göhnd alli in glichä Topf, well die Grünä und d SP wohrschinli eh ä Listeverbindig händ (bi mir emol).
Das Smartvote isch würkli no guet. Bin emol uf genau s gliichä Resultat cho, wien i eh gwählt het. Und wenn mer do no en ehemoligä Klassäkamarad uf Platz drü findt, dänn chunnt dä vo mir scho au no äs Solidaritätsstimmli über. Lüt won i kennä, muend aber scho i dä richtigä Partei sii, susch wähl i sie nöd.
Isch jetzt emol usgfüllt (i han aber au nöd so viel Stimme z vergäh, isch do nöd so schwierig dänn).