Remember im September, Wolhusen (15.9.07)

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
goaelfe

Beitrag von goaelfe »

morgä zmorgä.....

waaau mersi für die schöni party.... =D>
cha nume säge gäge morge hets mer immer wie besser gfaue.... hüpfi stampfi judihuiiiii.... spiiiuuuu.....

es wunderschöns tägli wünschi öich aune....
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

halloo

supermegageili party gsi.

absolut obergeili musig. immer, ohni pause. praktisch keis lied hani nöd geil gfunde.

de wo am afang ufgleti hät und glaub knorrli heisst, hat ganz geil ufgleit.

dann s'ohmgnom set isch au ganz geil gsi.

subconsciousmind wiedermal obermegageil... hat mi voll wegblase und duregwirbelt.. ha mi nacher müsse e halb stund erhole

de psycharox hat au uuuhuerrre geil ufgleit. nach minere halbstündige erholigsphase zu so musig go tanze isch echt sgeilste gsi. vor allem die paar alte trancelieder, wo so meeeeeega fröhlich, melodiös und herzlich sind, händ mi uuhuere krass gfreut. ha glaubs no nie so musig ghört.... musig, wo sooo krass viel freud usdruckd... boahh... weiss öper vo wem die sind? während dene lieder isch dstimmig ufem dancefloor au am geilste gsi. so das gmeinsame, mega geile und eifach voll lebensluschtige isch uhuerre krass ufcho...
das isch das, was ich spirit nänn.

und nacher hani nümm würkli möge, wellimi eifach zu fest verusgabt han.

dlüüt sind au all voll geil druf gsi... ich han kein einzige negative vibe vernoh. bin mit allne voll in liebi gsi. es isch würkli megasupper gsi, mit eu die geili party zfiire. danke a jede! geili sieche!

danke viel viel mal ad orgs!!! mega schön gsi.

:P [-o<
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Chami da am Oli voll aaschlüsse O:)

D Location ( ussert em e biz chline und schräge Floor) aber d Afahrt, de Sternehimmel :!: , kei Nebel :P , d Lüüt hennd das au kompensiert.

Vo de musig her..Schlafwandler, Subconsciousmind und Psycharox =D>
die andere au voll guet aber für mich eifach es biz zwenig alte Sound,scho remember, aber a noni so lang her O:)

Merci villmal a all, wo zu dem super Erläbnis, dezue biitreit händ :ove:
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

ich war in gedanken mit euch:

wie hat mir der spirit in hüntwangen gefehlt, dieses unbeschreibliche gefühl vollends mit der musik und der sonne aufzugehn; eins sein mit allem; der natur und den menschen; eine besinnung auf die jugend; in liebe mit allem, um einfach glücklich zu sein.

:ove: :peace:
- It's never too late
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

hobicht hat geschrieben: in pit vor de bühni go mosche
Mein Satz des Tages! :razz: Und wenn er nicht genug hat dann gibts noch einen Circledance und die Welt ist wieder in Ordnung. Bild
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:
wallaby hat geschrieben:
#-o leck isch das en weiche kommentar...

also überall anders darfst du hauen, aber ja nicht auf goaparties!! gell du... böser bube, wie kannst du es nur wagen den fiedliebenden goanern den trip zu versauen!!!... [-( :lol:
rocker und hiphopper haben ja eh nix kapiert, die darfst du gewissenlos schlagen... ich verreck... guter tipp meinerseits: erzähl sowas einfach nicht ausserhalb von so diesem forum, okay? :-$ *kopfschüttel*

Bisch Du de Schleger gsie ?

Ich schlüsse mich em Napf-Zwergli ah.
Napf-Zwärgli hat geschrieben:sorry wäg dere us sag met de schleger ei aber ech sto zo minere us sag gwaut esch scheise ond blibt emmer scheisse do stoni de zue ond wen gwösni lüt ned met dem könd läbe de jä no selets doch.

sie sellet so sache in zue konft eifach de heime lo oder be de arbet los wärde oder no besser es hobby sueche wosi eri agresione los wärde könd
ich glaube ihr habt meine message nicht so recht verstanden und das ist echt traurig... glaubt ihr mir gefällt gewalt? ich steh echt grad mit offenem mund da...

es ging mir in dem post vom napf-zwärgli nicht darum, dass er die gewalt verurteilt... sondern um die aussage, dass der schläger das gefälligst an einer goaprty lassen und dafür an einem rock oder hiphop konzert oder irgendwo in der stadt machen soll... ist es tatsächlich schwer zu begreifen, was ich an dieser aussage einfach nur dämlich finde?
Jö Gsichtli sie händ dich scho wieder falsch verstande. =o) Glaube du muesch
avo a schriebe was du genau meinsch. ;o)

Ich weiss was de Napf-Zwärgli mein. Aber Napf-Zwärgli isch eigendlich dämlich
z'finde denn gönd ane hip-hop party. Will au dete isch en Schlegerei
scheisse. Mer sell sich gar niened de Grind i haue. Und das hed sGsichtli au gmeint.
*poink*
chef_wouf
Silver Member
Silver Member

Beitrag von chef_wouf »

j has ä mega schöni party gfundä! d musig isch mega geil gsi!
o d lüt u sowiä d stimmig ungeräng!(het rücksicht gno ufä ander,isch miä i mi glüfä wenni am tanzä bi gsi:) )

was mir nid so past het, isch dr 'fahrplan vom shuttelbus' gsi. minä erfahrigä woni bis jtz gmacht ha, ischäs geng so gsi das dr bus scho da isch gstandä we dr zug ako isch bzw är kunnt idä nächstä 10 min. äs isch abr so gsi das mir am 22.45 si ako ds wohlhusä (plus 2 anderi züg) u dä bus isch o nach 20min nid da gsi.zum glück hets när no lüt gha wo mitäm outo bmi bhf abgmacht hei ka u üs hei u mit gno. öbä 2 min bevor das mir ar party si gsi isch när dr bus äntgägä ko...
am morgä si mir när abäglüfä,u ungerwägs het üs dr bus übrhout u är isch nid vou gsi u het üs glich nid mit gno;( ischhaut när ä schöni suntigmorgä wanderig gsi ;)

merci viu mau ad verastauter,für di mega schöni party, für das geilä deko u die wunderschöni musig!!thanks

ps; gits äch irgändw no äs paar biudli?
Wir sind Sternenkinder und werden eines Tages die Erde verlassen um unsere wahre Heimat zu finden.
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

@ nicolas...

circledance hani aso au nonie ghört :-k
meinsch ächt en circlepit oder öppe de no en wall-of-death? 8-[

schwinget die huerä härä!!!

@ wouf_chef odr chef_wouf
wär ja schochli memmig gsi wänn ich üch det am bahnhof la hange hät.
hoffe min taxidienst isch ganz passabel gsi 8)

ha aber mit dem päärli gar nid abgmacht, isch en zuefall gsi. denn woni uf wolhuse cho bi hani kei ahnig gha wo die party isch, de hani dänkt dasi mal am bhf gang go gugge um am shuttle nachezfahre.
doch da isch kei shuttle gsi, doch es paar bekannti und no es paar wo ufe shuttle gwarted hend (anschinend scho es ziitli)
da ich eh eleige underwäx gsi bi und no vier plätz fri gha han, hani min scubidoo zum spontanshuttle umfunktionaglet.
zum glück hed mis navi mich ufe richtig wäg glotst, doch uf de letschte etappe wos rächt lang ines thal gange isch isch mers scho chli komisch vor cho, so als forderschs auto und dezue kei wirklichi ahnig wos duregad.
denn die altbewährte signs hani au keini gsichtet.

sodeli und ufwidergüx
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
shakerli

Beitrag von shakerli »

Ech möcht es komplimänt mache es esch eifach nur de hammer gseh.

So geile sound glofe. Das han ech scho ewigs nümme ghört.
All DJs hend das super gmacht. =D> Treume jetzt nud de vo. O:)

Ech ben schier am dure dreie gseh so geile sound esch cho. :01s :dj
Es söt viel meh Remeber Partys gä. Ech hoffe doch scho bald.
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Melliandra hat geschrieben:
( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:
wallaby hat geschrieben:
#-o leck isch das en weiche kommentar...

also überall anders darfst du hauen, aber ja nicht auf goaparties!! gell du... böser bube, wie kannst du es nur wagen den fiedliebenden goanern den trip zu versauen!!!... [-( :lol:
rocker und hiphopper haben ja eh nix kapiert, die darfst du gewissenlos schlagen... ich verreck... guter tipp meinerseits: erzähl sowas einfach nicht ausserhalb von so diesem forum, okay? :-$ *kopfschüttel*

Bisch Du de Schleger gsie ?

Ich schlüsse mich em Napf-Zwergli ah.
Napf-Zwärgli hat geschrieben:sorry wäg dere us sag met de schleger ei aber ech sto zo minere us sag gwaut esch scheise ond blibt emmer scheisse do stoni de zue ond wen gwösni lüt ned met dem könd läbe de jä no selets doch.

sie sellet so sache in zue konft eifach de heime lo oder be de arbet los wärde oder no besser es hobby sueche wosi eri agresione los wärde könd
ich glaube ihr habt meine message nicht so recht verstanden und das ist echt traurig... glaubt ihr mir gefällt gewalt? ich steh echt grad mit offenem mund da...

es ging mir in dem post vom napf-zwärgli nicht darum, dass er die gewalt verurteilt... sondern um die aussage, dass der schläger das gefälligst an einer goaprty lassen und dafür an einem rock oder hiphop konzert oder irgendwo in der stadt machen soll... ist es tatsächlich schwer zu begreifen, was ich an dieser aussage einfach nur dämlich finde?
Jö Gsichtli sie händ dich scho wieder falsch verstande. =o) Glaube du muesch
avo a schriebe was du genau meinsch. ;o)

Ich weiss was de Napf-Zwärgli mein. Aber Napf-Zwärgli isch eigendlich dämlich
z'finde denn gönd ane hip-hop party. Will au dete isch en Schlegerei
scheisse. Mer sell sich gar niened de Grind i haue. Und das hed sGsichtli au gmeint.
Also da ich per PM a gfiggt worde bin über de Bietrag, wett ich doch da inne
nomal säge wie ich das gmeint han, au wens eigendlich scho da stahd.

Ich schriebe i miem Text niened dass ich de Napf-Zwärg dämlich finde sonder
das isch lediglich so en Ussage vo, aber Napf-Zwärg fintsch es nid dämlich
zäge dass die gschider a ander Partys seled go schlegle. Ich finde mer sett
gar niened schlegle und es isch Schubladisierend dänkt, zäge dete sind
die Art vo Mänsche besser ufghobe. dHipHoper wetted viellicht au
lieber friedlichi Partys.

So ich hoffe es händ jetzt alli richtig verstande und mer muess mich nümme
per PM a figge!

Guete Morge AMEN!

PS: Zudem hani mies Post uf sGsichtli bezoge wo wieder mal falsch
verstande worde isch und jetzt passiert mir das sälber...

PM-Schrieber, viellicht trinksch no es Kaffi es isch ja no Morgefrüe.
............pease und blüemli
*poink*
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

welch weite kreise so etwas ziehen kann... :-k

tut mir leid melliandra, dass du da jetzt noch meine suppe ausbadest...

da fällt mir nur mahakalas signatur ein:

"Die meisten Leute haben einen Horizont mit dem Radius Null und den nennen sie dann ihren Standpunkt..."

das gilt nicht für den urheber der kritisierten aussage, er hat verstanden, dass er sich nicht glücklich ausgedrückt hat und hat sich entschuldigt... das ist eine grosse geste... aber scheinbar trifft der spruch für viele andere eben doch zu...

deshalb hört man sich lieber weiterhin dumme kommentare an, als dass man versucht den horizont dieser menschen zu erweitern... reden ist silber, totschweigen ist gold... hahahaaa :wink:

so und jetzt auf mich mit gebrüll :twisted:
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Jaaaaaa Gsichtli jetzt gits Schlegi, du Böse :n2 :twisted:

Eigentlich hani ja wäg öbis ganz anderem wellä schribe. Bin nämli sehr enttüscht, dass i nöd han chöne cho :cry:

Dä schuldig isch min Zahnarzt er hät mir min Wisheitszah usegno, leider isch mir am Samschtig deswege no meega schlecht gange. Han ä krass dicki Bagge gha und rächt Schmerze, so bin i würkli absolut nöd in Partystimmig gsi. Usserdem hani vor Schmerze chum chöne schlafe. Jetzt isch zum Glück scho wider chli besser, es tuet nur no wenig weh und Bagge isch au nüme so dick.

Leider hani dadurch die Party verpasst, obwohl ich mir doch sit langem mal ä Rememberparty gwünscht han, was für ein Pech wahrschinlich häts aber au eifach so müesse cho, Schicksal whatever!!!! Liebi Organisatore, bitte mached wider mal sones Fäschtli, pleazzze 8-[
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Jonas
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jonas »

hihi chan nume sege:

Nochmaaals nochmaaaals han nanig gnueg :p
blubber zwusch und squeeeek

ds Fuseli
piraña

Weiter so...

Beitrag von piraña »

Manchmal fehlt nicht viel, damit jemand zufrieden nach hause geht. Hab gewisse Klassiker vermisst, die an jede Remeber-Party gehören würden.

Highlight war der Trance kurz vor dem Sonnenaufgang (Psychorax). Von mir aus kannst Du die weiche Seite des Zwillings öfters auspacken.

Was war übrigens im Whiskey drin? Egal was es war, ich fands geil.

Auch ich würde jederzeit wieder kommen.

Die Organisatoren haben vollen Lob verdient- nicht zuletzt, weil sie selbst noch sehr jung sind. Eine Remeberparty erwarte ich eher von eingefleischten Althipp..., nur sind die zu selten hier.
Nada Brahma
Party Party

Beitrag von Nada Brahma »

Schön zghöre dass euch gfalle hed! Aber ohni Musigkönstler :-({|= wär alles das ned möglech gsie drum DANKE DANKE TUUUUSIG für de absolut geili sound wo er gmacht oder ufgleit hend!!! =D> Au danke a alli wo metgholfe hend das ganze ufzbaue und au weder abbaue, oder a de Bar gholfe hend er send eus en riise Helf gsie!!! =D>
Also mer wärdid uf jede fall weder mal en Rememberparty ufd Bei stelle...

Und im Whisky esch so vil ich weis Alkohol dine... O:)
*** Music is the real Drug ***
Antworten