mir hät nur dä matsch chli gfählt
Schnirkel Open Air, Glattfelden, 17.-18. Aug 07
meh dräck!
Jo isch würkli wider es meega schöns openair gsi
Armi Wält- all eusi Schatte fallend uf sii...
super-schöns festival gsi!
fründlichi atmosphäre, inspirierendi musig (fisher, aaaahhhh und die drü fraue, wo wie elfe uf de bühne umeghüpft sind, eifach nur geil
), liebi mänsche, geili trümmelisessions (yepieeeaaaa!), geils trummelkonzert vo wood vibes, voll luschtigs theater, feins wolfsbluet, wunderschöni deko, psychedelischi musig am sunntig morge... und das alles bi super wätter. juhu!
fründlichi atmosphäre, inspirierendi musig (fisher, aaaahhhh und die drü fraue, wo wie elfe uf de bühne umeghüpft sind, eifach nur geil
- Käpten Hirni
- Platin Member

Also Ein bisschen spoht meldet sich Hirni auch mal zu worte:-)
Spoht weil min alkpegel erscht geschter gusnke isch*loool*
Schnirkel isch wie nüt anders erwartet das festival des jahres gsii für mich(o.k bi ja erscht wider hei cho)
Mir merkt das die lüt scho meh als 2 wuche vorher gönd go ufstelle, nagle und zämäbaue und das uf ihri eigene ferie wos münd näh. im ganze sinds sicher 3 wuche am schufte und chrampfe u das für lausigi 30 CHF itritt fürs ganze weekend. Aso liebi mensche...meh als 20 bänds u den no die goa dj und und und für 30 CHF!!!!
no comment.
Dstimmig isch 1 a gsii wommer scho am nami igfahre sind...bänds für mich sind der oberhammer gsii, bsunder die 3 engel(elfe oder irgendwelchi weese us anderne planete) hend mir träne flüsse loh:-()
au die Nina hagen verschnitt frau mit ihre operegsäng u de gige isch unglaublich gsii...alles isch unglaublich geil gsii..dlüt, dstimmig, sbier sdeko und priiise, de food und eifach fucking alles...
kicke den no es paar pics druff wenni weis wie:-)
hmmm..chönt stunde schriibe aber isch nid mis ding, da i alles no am verarbeite bin und da sitze mitemene riiiiiiise smile i de schüssle....
zum goa teil..hmm..de morge isch der hammer gsii..au ir nacht hanis geil gfunde wills eifach geil gsii isch...super liebi lüt widermal atroffe(glubi wenigschtens) u ja eifach geil.
Das mit em müll isch hald so will am samschtig abig hald die naturbewusste goanerlis in strööme cho sind u wos goanerlis het gits hald meeeeeeeeeeega vil müll...tja am schnirkel häts mer am beschte gseh..unglaublich aber na ja egal..vo mir us chönds de goa floor weg loh...
aso fazit hammmmmer...u sgeilschte no am schluss...
MERCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII shmau für die hammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmer melancholisch göttlichstimmigi u tüüfgründigi supergeili abartig wundervolli cd vo dir(hätti so was geils nie erwartet) Wooooooooow i liebe din sound;.)....
danke danke danke für alles:-)
so gnueg hippigeschwafel...
mues mi wider a de ernscht vom läbä widme*looool*
Spoht weil min alkpegel erscht geschter gusnke isch*loool*
Schnirkel isch wie nüt anders erwartet das festival des jahres gsii für mich(o.k bi ja erscht wider hei cho)
Mir merkt das die lüt scho meh als 2 wuche vorher gönd go ufstelle, nagle und zämäbaue und das uf ihri eigene ferie wos münd näh. im ganze sinds sicher 3 wuche am schufte und chrampfe u das für lausigi 30 CHF itritt fürs ganze weekend. Aso liebi mensche...meh als 20 bänds u den no die goa dj und und und für 30 CHF!!!!
no comment.
Dstimmig isch 1 a gsii wommer scho am nami igfahre sind...bänds für mich sind der oberhammer gsii, bsunder die 3 engel(elfe oder irgendwelchi weese us anderne planete) hend mir träne flüsse loh:-()
au die Nina hagen verschnitt frau mit ihre operegsäng u de gige isch unglaublich gsii...alles isch unglaublich geil gsii..dlüt, dstimmig, sbier sdeko und priiise, de food und eifach fucking alles...
kicke den no es paar pics druff wenni weis wie:-)
hmmm..chönt stunde schriibe aber isch nid mis ding, da i alles no am verarbeite bin und da sitze mitemene riiiiiiise smile i de schüssle....
zum goa teil..hmm..de morge isch der hammer gsii..au ir nacht hanis geil gfunde wills eifach geil gsii isch...super liebi lüt widermal atroffe(glubi wenigschtens) u ja eifach geil.
Das mit em müll isch hald so will am samschtig abig hald die naturbewusste goanerlis in strööme cho sind u wos goanerlis het gits hald meeeeeeeeeeega vil müll...tja am schnirkel häts mer am beschte gseh..unglaublich aber na ja egal..vo mir us chönds de goa floor weg loh...
aso fazit hammmmmer...u sgeilschte no am schluss...
MERCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII shmau für die hammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmer melancholisch göttlichstimmigi u tüüfgründigi supergeili abartig wundervolli cd vo dir(hätti so was geils nie erwartet) Wooooooooow i liebe din sound;.)....
danke danke danke für alles:-)
so gnueg hippigeschwafel...
mues mi wider a de ernscht vom läbä widme*looool*
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Vielen Dank Schnirkler für das wunderschöne Festival
War wircklich tip top durchorganisert und hatte für jeden etwas zu bieten. Am Samstag Abend wahr es doch sehr amüsant zwischen den zwei Bühnen hin und her zu switchen...föllig anderes Puplikum und andere Szene, hat sich aber wunderbahr ergänzt und einen guet Ausgleich gegeben.
Super feines Pakistanischen Essen und sehr sehr guter Caffée;), wenn es auch am morgen ein bisschen länger ging *grins*
Ich denke das Schnirkel hat niemals mit so vielen Leuten gerechnet, und naja, am Sonntag morgensah es auf dem Goafloor auch entsprechend aus...ein paar Abfallsäcke mehr hätten sicher nicht geschadet.
Eine Depotgebühr für die Becher währe sich auch zu überlegen, hat sich ja schon an vielen Partys als gutes System bewehrt.
Trotzdem wahr die Stimmung in den morgenstunden wircklich super, nicht zu viele Leute und man hatte gut platz um zu dem unglaublichen Remember Set von DJ Overdose zu tanzen (nochmals vielen Dank dafür, gerne mehr solche Musick an Partys)
Alles in allem einfach traumhaft
Vielen Dank und sicher bis nächstes Jahr
Manu
War wircklich tip top durchorganisert und hatte für jeden etwas zu bieten. Am Samstag Abend wahr es doch sehr amüsant zwischen den zwei Bühnen hin und her zu switchen...föllig anderes Puplikum und andere Szene, hat sich aber wunderbahr ergänzt und einen guet Ausgleich gegeben.
Super feines Pakistanischen Essen und sehr sehr guter Caffée;), wenn es auch am morgen ein bisschen länger ging *grins*
Ich denke das Schnirkel hat niemals mit so vielen Leuten gerechnet, und naja, am Sonntag morgensah es auf dem Goafloor auch entsprechend aus...ein paar Abfallsäcke mehr hätten sicher nicht geschadet.
Eine Depotgebühr für die Becher währe sich auch zu überlegen, hat sich ja schon an vielen Partys als gutes System bewehrt.
Trotzdem wahr die Stimmung in den morgenstunden wircklich super, nicht zu viele Leute und man hatte gut platz um zu dem unglaublichen Remember Set von DJ Overdose zu tanzen (nochmals vielen Dank dafür, gerne mehr solche Musick an Partys)
Alles in allem einfach traumhaft
Vielen Dank und sicher bis nächstes Jahr
Manu
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

oh ja! mehr davon!Manu hat geschrieben: Trotzdem wahr die Stimmung in den morgenstunden wircklich super, nicht zu viele Leute und man hatte gut platz um zu dem unglaublichen Remember Set von DJ Overdose zu tanzen (nochmals vielen Dank dafür, gerne mehr solche Musick an Partys)
und ich höre diesen wunsch nach oldschool psychedelic immer öfter! also looos, wir wollen ein riesiges, gigantsiches, mehrtägiges remeber open air! *lölz* büdde büdde, für all die alten nostalgischen säcke ...
legt der dj overdose auch ausserhalb des schnirkel open airs irgendwo auf?
wär echt froh um infos!
-
Kollegoli
- Platin Member

ja aso s'schnirkel isch definitiv e ganz geils fest gsi.
sehr sehr innovativ.
d'bands händ mer guet gfalle.
am geilste hani colifichets gfunde. huerre durrni musig.
norn (die 3 fraue) sind au ganz geil gsi. und zwüsched em hirni und em schpreiti hanis grad no geiler gfunde.
dann stheater am tag... wow. mega!
wood vibes... voll geil. vor allem das lied mit em afrikanische gsang hat mi sehr berüert. kennt öper meh so musig?
ich find afrikanischi musig hat zum teil was uhuerre krass herzlichs din.
de psychedelischi franzosé hat mer guet gfalle.
fisher au ganz geil.
speziell guet hatme natürli strummeltippi gfalle... ohh ich liebe das.
bem goa bini dann scho chli zu schlapp und chli zu betrunke gsi (aso bzw. eifach wieder vom alk am obeabecho gsi... tststs... das isch eifach voll d'dünpfiff droge
)
s'set vom overdose am morge isch sehr geil gsi (vorher hani gschlafe). und es hat paar sehr psychedelischi tänzer gah, wow!!! so richtigi psychedelischi musig isch halt scho was ganz anders, das isch mer no meh klar worde.
de abfall ufem goafloor hani extrem scheisse gfunde. uhuerre respektlos gegenüber so eme schöne fest, wo mit so viel herz ufgstellt worde isch... tstststs... schande über alli abfallsünder!!!
grad im gegesatz zum schnirkel susch, wo würkli mega suuber gsi isch und au suscht supper vibes gherrscht sind, isch d'goazone scho recht strub gsi. de ganz abfall als usdruck vo de kaputtheit, lieb- und respektlosigkeit hatme scho biz zschaffe gmacht.. .has nümm würkli geil gfunde....
aber uf jede fall
@schnirkel team. ihr händ da definitiv e supper sach gmacht!!!
danke vielmal
sehr sehr innovativ.
d'bands händ mer guet gfalle.
am geilste hani colifichets gfunde. huerre durrni musig.
norn (die 3 fraue) sind au ganz geil gsi. und zwüsched em hirni und em schpreiti hanis grad no geiler gfunde.
dann stheater am tag... wow. mega!
wood vibes... voll geil. vor allem das lied mit em afrikanische gsang hat mi sehr berüert. kennt öper meh so musig?
ich find afrikanischi musig hat zum teil was uhuerre krass herzlichs din.
de psychedelischi franzosé hat mer guet gfalle.
fisher au ganz geil.
speziell guet hatme natürli strummeltippi gfalle... ohh ich liebe das.
bem goa bini dann scho chli zu schlapp und chli zu betrunke gsi (aso bzw. eifach wieder vom alk am obeabecho gsi... tststs... das isch eifach voll d'dünpfiff droge
s'set vom overdose am morge isch sehr geil gsi (vorher hani gschlafe). und es hat paar sehr psychedelischi tänzer gah, wow!!! so richtigi psychedelischi musig isch halt scho was ganz anders, das isch mer no meh klar worde.
de abfall ufem goafloor hani extrem scheisse gfunde. uhuerre respektlos gegenüber so eme schöne fest, wo mit so viel herz ufgstellt worde isch... tstststs... schande über alli abfallsünder!!!
grad im gegesatz zum schnirkel susch, wo würkli mega suuber gsi isch und au suscht supper vibes gherrscht sind, isch d'goazone scho recht strub gsi. de ganz abfall als usdruck vo de kaputtheit, lieb- und respektlosigkeit hatme scho biz zschaffe gmacht.. .has nümm würkli geil gfunde....
aber uf jede fall
danke vielmal
hei wenner na es paar schöni filmli wend aluägä denn luägäd under dem link...
http://youtube.com/watch?v=TXN-eqICzHA
http://youtube.com/watch?v=TXN-eqICzHA
Ich auch!( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben: ...ich höre diesen wunsch nach oldschool psychedelic immer öfter!...
Genau! Back to the roots *stampf*( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:...wir wollen ein riesiges, gigantsiches, mehrtägiges remeber open air! *lölz* büdde büdde, für all die alten nostalgischen säcke...
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Black Elk, Lakota Medicine Man
tststs nai aso Kolleogoli schamsch dich aigentli nöd?Kollegoli hat geschrieben:
bem goa bini dann scho chli zu schlapp und chli zu betrunke gsi
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias
Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
http://www.youtube.com/elfilmias
Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
so ich wöt glich au mal na husch was zu däm schöne schirkel feschtli schriibe...
hei lüüt aso sorry vowäge abfall, das muäs mer ja au nid erwarte, wenns fascht kei chübelsäck gha het...bi aller liäbi zu dä deko und da dank ich dä orgs riiisig däfür aber wenn scho liäbi zu dem wiso nöd au liäbi zu dä natur aso nächscht jahr nimmi süs au no es paar güüselsäck mit....
mich hets eher gstört, dass über all diä bsoffne lüüt hend müässä go hässlich umechotze gad nebet üsem platz under anderem a diä dame mit dä hefftig härte alkfahne...do sind mir d drogelüüt wos verträged bedütend liäber...!
aja und denn am tag hets ja diä oberfriidliche goa lüüt gha wo ihri kollege eifach so ide sunne hend lah schmörzele wills so bsoffe gsi sind dass sich nüme hend chöne vom platz bewege...
aso alles i allem ich für mich persönlich e hammer party gsi will mini stimmig isch eis A gsii und überhaupt nid too much....het vo mir us na chöne e wuche wiiter go hehe....
aja und na a dä typ wo 5stund üsen platz bsetzt het, wenn s nägscht mal gosch eis go chotze gosch besser hei und hoggsch nid zu üs ane....has nämli voll gruuusig gfunde...voll goa!
shanti peace hehe
hei lüüt aso sorry vowäge abfall, das muäs mer ja au nid erwarte, wenns fascht kei chübelsäck gha het...bi aller liäbi zu dä deko und da dank ich dä orgs riiisig däfür aber wenn scho liäbi zu dem wiso nöd au liäbi zu dä natur aso nächscht jahr nimmi süs au no es paar güüselsäck mit....
mich hets eher gstört, dass über all diä bsoffne lüüt hend müässä go hässlich umechotze gad nebet üsem platz under anderem a diä dame mit dä hefftig härte alkfahne...do sind mir d drogelüüt wos verträged bedütend liäber...!
aja und denn am tag hets ja diä oberfriidliche goa lüüt gha wo ihri kollege eifach so ide sunne hend lah schmörzele wills so bsoffe gsi sind dass sich nüme hend chöne vom platz bewege...
aso alles i allem ich für mich persönlich e hammer party gsi will mini stimmig isch eis A gsii und überhaupt nid too much....het vo mir us na chöne e wuche wiiter go hehe....
aja und na a dä typ wo 5stund üsen platz bsetzt het, wenn s nägscht mal gosch eis go chotze gosch besser hei und hoggsch nid zu üs ane....has nämli voll gruuusig gfunde...voll goa!
shanti peace hehe
-
biberfreund
Vielen Dank an meinen kleinen Bruder für die schönen Fotos 
http://www.dideldum.ch
(Kopfschüttel @ Org: Sieht nach super schöner Deko aus, aber 0 Abfall-Konzept.)
http://www.dideldum.ch
(Kopfschüttel @ Org: Sieht nach super schöner Deko aus, aber 0 Abfall-Konzept.)
-
rantanplan
1. es grosses dankeschön as schnirkelteam! mer merkt eifach, dass alli orgis mit freud debi sind!
2. hebed mal de latz wäg em 'mangelhafte abfallkonzept'!!!
solang am schluss s'ganze gländ wider suber isch, isch doch das de org ihri sach, wiä's das mached..!
und so wiä ich diä lüüt känne bliibt kein einzige zigistummel umeligge! also...
2. hebed mal de latz wäg em 'mangelhafte abfallkonzept'!!!
solang am schluss s'ganze gländ wider suber isch, isch doch das de org ihri sach, wiä's das mached..!
und so wiä ich diä lüüt känne bliibt kein einzige zigistummel umeligge! also...
Ufgrumt wirds sicher beschtens das isch ja kei Frag. Aber es wär fürs momentane Partyerläbnis schöner, wäns nöd soviel abfall am bode hät - d.h.me chübel parat stönd.
Allerdings frög ich mich öb me chübel würklich grossi besserig gebt - oder die meischte immerno am bodä rüered...
Anyway: bin ja nur am Fritig deht gsi und da isch alles no plitzblank gsi...
Allerdings frög ich mich öb me chübel würklich grossi besserig gebt - oder die meischte immerno am bodä rüered...
Anyway: bin ja nur am Fritig deht gsi und da isch alles no plitzblank gsi...
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:und ich höre diesen wunsch nach oldschool psychedelic immer öfter! also looos, wir wollen ein riesiges, gigantsiches, mehrtägiges remeber open air! *lölz* büdde büdde, für all die alten nostalgischen säcke ...
100%zustimm!
( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben: legt der dj overdose auch ausserhalb des schnirkel open airs irgendwo auf?
wär echt froh um infos!
das tät mich auch interessieren!