hoffe auf ein nächstes jahr!
11.8.2007 Day Dance Zollikon
-
wuchenendbefürworter
Mis Portemonnaie isch in Oerlike am Bahnhof abgeh worde. Puuuuuhhh....
Weiss aber no nöd öbs Geld no dine isch, aber immerhin sind d Uswiis wider ume. Zum Glück gits no so Lüüt.
Han etz no grad vom Kolleg erfahre, dass sech jenschti Lüüt Sorge gmacht händ, won ich im Dilirium irgendwo ade Goa umeglege bin. Möcht mich uf dem Weg au no bi dene bedanke, weiss leider nümme ganz alles....
Han jedefalls nach dem Wuchenend wider Mal(zum öppe 20. Mal) beschlosse, d Wuchenend ab jetzt ohni Suff z befürworte. Aber na ja, da känn ich mich wohl z guet...
Weiss aber no nöd öbs Geld no dine isch, aber immerhin sind d Uswiis wider ume. Zum Glück gits no so Lüüt.
Han etz no grad vom Kolleg erfahre, dass sech jenschti Lüüt Sorge gmacht händ, won ich im Dilirium irgendwo ade Goa umeglege bin. Möcht mich uf dem Weg au no bi dene bedanke, weiss leider nümme ganz alles....
Han jedefalls nach dem Wuchenend wider Mal(zum öppe 20. Mal) beschlosse, d Wuchenend ab jetzt ohni Suff z befürworte. Aber na ja, da känn ich mich wohl z guet...
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

...danke dir stefan- für das strahle uf em ganze platz am morge woni ako bin..uh schöni iistimmig gsi ...gaht natüterli a eu beidi..!
...danke eu allne- dass er alli ko sind- dä ganzi *kindergartä* isch fascht komplett det gsi..
und danke a all diä liebä wort und geschtenä(Delia, nimm di fescht in Arm, dä stei isch ja wahnsinn!!)
..danke au dir, cäme- wenns nid so dunkel und voll gsi wär uf em platz hetti glaub überhaupt nüme könne ruihg stah..
..danke am sünneli-fürs schöne schinä und d wärmi...!
..und danke natüterli ad orgs (schö gsi zum luege, bettina, das endli au du hesch könne party richtig gnüsse..nach dem viele schaffe..)
trotz schwierige(!) moment ischs würkli e schöni party gsi..!
liebi grüess nadia
...danke eu allne- dass er alli ko sind- dä ganzi *kindergartä* isch fascht komplett det gsi..
..danke au dir, cäme- wenns nid so dunkel und voll gsi wär uf em platz hetti glaub überhaupt nüme könne ruihg stah..
..danke am sünneli-fürs schöne schinä und d wärmi...!
..und danke natüterli ad orgs (schö gsi zum luege, bettina, das endli au du hesch könne party richtig gnüsse..nach dem viele schaffe..)
trotz schwierige(!) moment ischs würkli e schöni party gsi..!
liebi grüess nadia
Hallöchen,Liquid Sunshine hat geschrieben:
Also, das mit dem St.Pauli Shirt war ich. Sorry wenns jemanden genervt hat, Tequila am morgen is nich die hammer Idee
Aber eben nun meine meinung, wenns dir nicht passt, warum bist du nicht zu mir gekommen und haste es gesagt. Zu feige, sich hinter seinem nicknamen zu verstecken ist so viel einfacher, oder noch ne bessere idee, machs besser, noch nie spass gehabt, gibts ne regel wie man als sogenanter goaner aufleggen muss???? Soll ich weinend hinter dem Dj pult stehen??? Schreib mit doch ne verhaltensregel für goa dj`s, war dir doch zu Housig mein benehmen. Wo wir beim Thema Toleranz sind,
"dein auftreten ist doch eher mit den house Schnecken gleichzusetzen." was soll dieser hirnverbrannte satz???? Erstens sehr Frauen feindlich und abwertend und zweitens was hast du gegen andere musik, hast du due wahrheit mit löffeln gefressen und nur das was du machst oder denkst ist richtig????
jedem seine meinung aber ach egal.
ist sowieso nur noch lächerlich dieses forum.
mein nickname wird gelöscht, gehe jetzt House auflegen.
tschüsss
ne du ich hätte es dir schon gesagt wenn ich dich gesehen hätte...aber ich habs nicht für notwendig gehalten dich zu suchen...sorry...hee und is doch nur meine meinug...für mich gibts keine verhaltensregeln..ich habs auch echt versucht zu ignorieren..aber das ging nicht...der eine song keine ahnung war so ne nichtssagende aber dauer präsente männerstimme drin wo dann auch immer mal wieder die scheibe gescratscht hast..he der war so abartig lang und sowas von grauenvoll...das ich nicht mehr anderst konnte als genervt von dir zu sein. keiner hat nur ne zehenspitze bewegt, ging ja auch gar nicht..(na okee die druffis habens eh nicht mehr gehört) und ich mochte deine art einfach nicht. die war so arrogant und überheblich. ist das nicht gut kritisiert zu werden...der erste schritt ist der weg zur besserung..
der houseschnekcne satz soll folgendes. Ich mag mädchen nicht die halb nackt nur mit ihren bubbies und ärschen rumwackeln und jede sek darauf achten begafft zu werden. Du wackelst zwar nicht aber du bist das männliche beispiel dafür..ich hab nichts gegen andere musik...house z.b. mag auch ganz nett sein..es war doch nur so ein eindruck..hee alle leute sind charakterlich die gleiche egal aus welcher szene sie kommen nur ihre gedanken und ihr auftretne ist anderst.
und nur weil ich sowas schreib ist doch nicht das forum schlecht. ich bin nicht das forum und das forum ist nicht ich...und ich habs nicht nötig mich zuverstecken...ich sag immer gern frei herraus was ich denk..dem einen passt es dem anderen nicht..aber wir sind doch nicht alle gleich und ich hab auch tausend fehler..meine ehrlihkeit zum beispiel
ach ja und ich glaub nicht ich sei gott und alles was ich sag sei richtig..es ist nicht die rede von richtig und falsch..lediglich die rede vo deiner und meiner meinung..that's it!
geh nich gleich so an die decke...
naja dann mal tschüss und viel spass
greetings heni
*Das Leben ist eine Reise,
und reisen ist das Leben*
!!! *** better roads for Queensland *** !!!
und reisen ist das Leben*
!!! *** better roads for Queensland *** !!!
isch schööö gsi..merci Dän und co..isch scho de hammer jedes jahr sone geili party und das graaatis..juhuu
bi ersch am sunntig obe hei..lol
ha na videos gfunde..
http://uk.youtube.com/results?search_qu ... rch=Search
bi ersch am sunntig obe hei..lol
ha na videos gfunde..
http://uk.youtube.com/results?search_qu ... rch=Search
-
waldmaenschli
-
clonekarma
Sooo
han de video endli fertig gmacht!
Ja ich weiss, ich muss no viel üebe
und vorallem mal die huere kamera still hebe *g*
Han leider dqualität müse chli abeschrube demits nid sones megafile worde isch!
http://uk.youtube.com/watch?v=WvSozQGlEw4
viel spass bim gügsle
han de video endli fertig gmacht!
Ja ich weiss, ich muss no viel üebe
http://uk.youtube.com/watch?v=WvSozQGlEw4
viel spass bim gügsle
tschäse zämä
wett au mal no min sänf däzue geh..................... has mega schön gfundä dass ich so viel liebi lüüt han dörfä känälernä... luzern ahoi....
ich han es sehr sehr asträngends weekend hinder mir... bin am friitig scho idä kasernä gsi und dänn direkt ad daydance.... mini bei händs bis am samschtig am halbi zwei idä nacht usghaltä und dänn bin ich innert sekundä i mis bett gheit... ganz zfriedä will ich miteme sehr schönä gfühl a diä party zrugg dänkä.... das isch wieder mal VOM FEINSTEN gsi....
riiiiiise kompliment a ali wo das ghulfä händ uf d bei stelä.... hoff mä gseht sich adä red pointer........
burzelbaum, chugel, fröid..................... piiiiiiiiis dänn
wett au mal no min sänf däzue geh..................... has mega schön gfundä dass ich so viel liebi lüüt han dörfä känälernä... luzern ahoi....
riiiiiise kompliment a ali wo das ghulfä händ uf d bei stelä.... hoff mä gseht sich adä red pointer........
burzelbaum, chugel, fröid..................... piiiiiiiiis dänn
- Zauberhäxli
- Platin Member

Nachdem ich letschts Jahr in England umeghüpft bin, han ichs das Jahr wider mal ad Daydance gschafft (scho zum dritte Mal).
Daydance isch gwachse und grösser ufzoge gsi wie au scho. So sind au merklich meh Lüt cho als frühener und das scho früeh am Namitag. Mis Herz hät sich soooo gfröit ab däne vilne, liebe und bekannte Gsichter. Vor allem han i Lüt gseh wo süscht nüme oder nur no ganz sälte a Partys gönd. Schön öi wider mal gseh zha, knuddelz!!
Dä Sound isch nöd ganz min Gschmack gsi, halt hauptsächlich nur Sound mit dä Botschaft "abgah". Da ich aber sowiso die meischt Zit am quatsche und umewusle gsi bin, hani d`Musig eh nöd so mitübercho. Pinky & Brain sind wie immer ufgstellt am auflege gsi und händ Lüt agheizt.
Mis musikalische Highlight isch eidütig Cämix gsi!!!! Carmen du häsch en wunderschöne und abwechsligsriche Mix us eher neuem Sound und alte Klassiker bracht. Die Musig hät mi namal ufgstellt und s`erscht Mal a däre Party so richtig zum tanze bracht, witer so!!!!!!
Grosses Bravo für dich Cämix
Äs grosses Dankeschön gaht natürlich au a all Organisatore unds Team wo öis die lässigi Party (wo erscht no gratis gsi isch), ermöglicht händ. Merci und bis zum nächste Mal!!
Daydance isch gwachse und grösser ufzoge gsi wie au scho. So sind au merklich meh Lüt cho als frühener und das scho früeh am Namitag. Mis Herz hät sich soooo gfröit ab däne vilne, liebe und bekannte Gsichter. Vor allem han i Lüt gseh wo süscht nüme oder nur no ganz sälte a Partys gönd. Schön öi wider mal gseh zha, knuddelz!!
Dä Sound isch nöd ganz min Gschmack gsi, halt hauptsächlich nur Sound mit dä Botschaft "abgah". Da ich aber sowiso die meischt Zit am quatsche und umewusle gsi bin, hani d`Musig eh nöd so mitübercho. Pinky & Brain sind wie immer ufgstellt am auflege gsi und händ Lüt agheizt.
Mis musikalische Highlight isch eidütig Cämix gsi!!!! Carmen du häsch en wunderschöne und abwechsligsriche Mix us eher neuem Sound und alte Klassiker bracht. Die Musig hät mi namal ufgstellt und s`erscht Mal a däre Party so richtig zum tanze bracht, witer so!!!!!!
Grosses Bravo für dich Cämix
Äs grosses Dankeschön gaht natürlich au a all Organisatore unds Team wo öis die lässigi Party (wo erscht no gratis gsi isch), ermöglicht händ. Merci und bis zum nächste Mal!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können