und ich grüsse Bobby Brown
so und jetzt natürlich das letzte wort an shmahu
deine 380 posts (in 1 jahr!!!)...hab ich mir mal angeschaut...... wirklich toll
????????terranostra hat geschrieben:so und jetzt natürlich das letzte wort an shmahu![]()
![]()
hab dir ne persönliche mail geschrieben um nicht auch off topic zu werden .. hast aber nicht reagiert. was sag ich auch hast ja doch reagiert aber natürlich im forum .. ist das forum alles was du hast? oder redest du an parties nicht...
![]()
deine 380 posts (in 1 jahr!!!)...hab ich mir mal angeschaut...... wirklich toll![]()
kommst ja mit vielen freaks klar
Shmahu hat geschrieben:????????terranostra hat geschrieben:so und jetzt natürlich das letzte wort an shmahu![]()
![]()
hab dir ne persönliche mail geschrieben um nicht auch off topic zu werden .. hast aber nicht reagiert. was sag ich auch hast ja doch reagiert aber natürlich im forum .. ist das forum alles was du hast? oder redest du an parties nicht...
![]()
deine 380 posts (in 1 jahr!!!)...hab ich mir mal angeschaut...... wirklich toll![]()
kommst ja mit vielen freaks klar
persönlichs mail? ich tschegge immer obi es pm han, bsunders bi so hitzige diskussione, han aber nüt drin gha... schad, ich wär gspannt gsi, was du so schriibsch.
ja, s forum isch würkli s einzig i mim läbe... alles anderi macht kein sinn meh.. ich iss nüm, ich schlaf nüm, ich han kei sex meh und sowieso gaat alles de bach abe.
äääh....du urteilsch da zimli schnäll über mich und us minere sicht au unverständlich... hanich dich irgendwo gröber agriffe? (usser de "oh ja, gibs mer" aber de isch ja eher luschtig gmeint gsi..).. asuschte wüssti nöd, mit was ich din agriff verdient han..sägs mer doch.
und ja, ich chum mit villne freaks uus.. emel mit dene wo offeherzig sind, en freie geist bsitzed und sich müeh gäbed z verstah was di andere säged. und vo dene giz gottseidank no es paar i dem forum, susch hetti mi scho lang verabschidet.
gruess
Manche von uns müssen 40-50 Stunden wöchentlich arbeiten. Manche von uns sorgen dafür, dass Leute wie du eureren Full-On technisch überhaupt erst produzieren könnt. Trotzdem versucht man auf seine eigene Weise einen Beitrag zum Ganzen zu leisten, und Partys wird es sicherlich auch geben. Alles zu seiner Zeit. Ich finde deinen Rückschluss und auch die zentrale Aussage deines Posts, nämlich ja nichts Abwägen oder Verändern, Kritik = Motzerei (was für doofes Wort), alles ist perfekt, so wie es ist, und alles bleibt so und muss so bleiben, so wie es Punk vorgemacht hat, so müssen wir es nachmachen, nicht wirklich überzeugend ....Thujon hat geschrieben:und wer jetzt sagt er finde das unfair solche aussagen zu machen ...ist einfach zu FAUL !
Thujon hat geschrieben: ALSO TIP 1 : SELBER MUSIK MACHEN (und hoffen das man mal gehört wird)
TIP 2 : AUF FULLON PARTIES VERZICHTEN
TIP 3 : SELBER PARTIES MACHEN
TIP 4 : SICH VON DER GOASCENE VERABSCHIEDEN UND SICH WAS NEUES SUCHEN (Ich denke GOA wird sich nicht mehr gross verändern)
simon, bis jetzt hanis immer mit verständnis versuecht und dänkt, dass du eifach en huere unsichere typ bisch, wo sin sälbstwert mues mit dem grossgchotzte dj-getue uufpluschtere. aber jetzt grad findi dini sälbstgrächti art und dini vorurteil eifach nur zum chotze. type wie du sind genau für de wandel i de goaszene mitverantwortlich.Thujon hat geschrieben:P.S: mir fallt halt au eifach uf dases immer die gliiche sind wo motzed ... und die au immer zäme an Parties gönd und au zum Teil zäme wohned ...oder mitenand was händ/gha hend ... und genau die gliich Philosophie verfolged ... an was liegt echt das ? HAHAHA gits da en Afüerer ?
Shmahu hat geschrieben:Thujon hat geschrieben: ALSO TIP 1 : SELBER MUSIK MACHEN (und hoffen das man mal gehört wird)
TIP 2 : AUF FULLON PARTIES VERZICHTEN
TIP 3 : SELBER PARTIES MACHEN
TIP 4 : SICH VON DER GOASCENE VERABSCHIEDEN UND SICH WAS NEUES SUCHEN (Ich denke GOA wird sich nicht mehr gross verändern)simon, bis jetzt hanis immer mit verständnis versuecht und dänkt, dass du eifach en huere unsichere typ bisch, wo sin sälbstwert mues mit dem grossgchotzte dj-getue uufpluschtere. aber jetzt grad findi dini sälbstgrächti art und dini vorurteil eifach nur zum chotze. type wie du sind genau für de wandel i de goaszene mitverantwortlich.Thujon hat geschrieben:P.S: mir fallt halt au eifach uf dases immer die gliiche sind wo motzed ... und die au immer zäme an Parties gönd und au zum Teil zäme wohned ...oder mitenand was händ/gha hend ... und genau die gliich Philosophie verfolged ... an was liegt echt das ? HAHAHA gits da en Afüerer ?
ich chan mich nöd dra erinnere, dass de capablanca, de kollegoli, de subconsciousmind, de fallen angel und ich (und alli andere wo sich trout händ da ine öppis zum sound z schriibe) öppis mitenand händ (hahaha..)oder zämewohned (das wär zwar vilicht no luschtig). de einzig "afüehrer" (sones blöds wort) isch d liebi zu de musig und d liebi zu dem was mir goa nänned. klar, mänsche mit ähnliche asichte träffed sich, verbringed ziit mitenand, inspiriered sich gägesiitig. gottseidank.