3-5.8.07 - Summer's End Festival 2

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
terranostra
dj
dj
Beitrag von terranostra »

Frank Zappa forever.... =P~ =D>

und ich grüsse Bobby Brown :ove:

so und jetzt natürlich das letzte wort an shmahu =D> =D> =D> hab dir ne persönliche mail geschrieben um nicht auch off topic zu werden .. hast aber nicht reagiert. was sag ich auch hast ja doch reagiert aber natürlich im forum .. ist das forum alles was du hast? oder redest du an parties nicht... ](*,)

deine 380 posts (in 1 jahr!!!)...hab ich mir mal angeschaut...... wirklich toll =D> =D> kommst ja mit vielen freaks klar :n3
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

... Ich denke Abraxas Post trifft den Nagel auf den Kopf ...

Ich denke es gibt mehr Leute denen Fullon gefällt als Leute denen es nicht gefällt (in der Goascene selbst) ... oder würde man sonst 25000 Leute auf dem Platz haben mit einem Fullon Line up ? Oder sind wir Fullon liebhaber nur Stupide Marionetten die den Sound gar nicht mögen sondern einfach im Takt wippen weils ne Modeersheinung ist ??

ALSO TIP 1 : SELBER MUSIK MACHEN (und hoffen das man mal gehört wird)
TIP 2 : AUF FULLON PARTIES VERZICHTEN
TIP 3 : SELBER PARTIES MACHEN
TIP 4 : SICH VON DER GOASCENE VERABSCHIEDEN UND SICH WAS NEUES SUCHEN (Ich denke GOA wird sich nicht mehr gross verändern)

und wer jetzt sagt er finde das unfair solche aussagen zu machen ...ist einfach zu FAUL !

Man siehts in vielen musikstielen ... auch Punk hat früher anders geklungen als heute ... Dead Kennedys und so ...
und hezutzutage klingt so ziemlich jeder Punk ähnlich ...

Also viel Glück auf der Suche ...

SImon

P.S: mir fallt halt au eifach uf dases immer die gliiche sind wo motzed ... und die au immer zäme an Parties gönd und au zum Teil zäme wohned ...oder mitenand was händ/gha hend ... und genau die gliich Philosophie verfolged ... an was liegt echt das ? HAHAHA gits da en Afüerer ?
Zuletzt geändert von Thujon am Do 9. Aug 2007, 14:59, insgesamt 5-mal geändert.
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
terranostra
dj
dj
Beitrag von terranostra »

photos von der zirkusvorstellung, die bis auf den allerletzten platz gefüllt war, folgen noch.. es war supersüss was uns da geboten wurde :jump:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

terranostra hat geschrieben:so und jetzt natürlich das letzte wort an shmahu =D> =D> =D> hab dir ne persönliche mail geschrieben um nicht auch off topic zu werden .. hast aber nicht reagiert. was sag ich auch hast ja doch reagiert aber natürlich im forum .. ist das forum alles was du hast? oder redest du an parties nicht... ](*,)

deine 380 posts (in 1 jahr!!!)...hab ich mir mal angeschaut...... wirklich toll =D> =D> kommst ja mit vielen freaks klar :n3
????????

persönlichs mail? ich tschegge immer obi es pm han, bsunders bi so hitzige diskussione, han aber nüt drin gha... schad, ich wär gspannt gsi, was du so schriibsch.

ja, s forum isch würkli s einzig i mim läbe... alles anderi macht kein sinn meh.. ich iss nüm, ich schlaf nüm, ich han kei sex meh und sowieso gaat alles de bach abe.
äääh....du urteilsch da zimli schnäll über mich und us minere sicht au unverständlich... hanich dich irgendwo gröber agriffe? (usser de "oh ja, gibs mer" aber de isch ja eher luschtig gmeint gsi..).. asuschte wüssti nöd, mit was ich din agriff verdient han..sägs mer doch.

und ja, ich chum mit villne freaks uus.. emel mit dene wo offeherzig sind, en freie geist bsitzed und sich müeh gäbed z verstah was di andere säged. und vo dene giz gottseidank no es paar i dem forum, susch hetti mi scho lang verabschidet.

gruess
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

Shmahu hat geschrieben:
terranostra hat geschrieben:so und jetzt natürlich das letzte wort an shmahu =D> =D> =D> hab dir ne persönliche mail geschrieben um nicht auch off topic zu werden .. hast aber nicht reagiert. was sag ich auch hast ja doch reagiert aber natürlich im forum .. ist das forum alles was du hast? oder redest du an parties nicht... ](*,)

????????

persönlichs mail? ich tschegge immer obi es pm han, bsunders bi so hitzige diskussione, han aber nüt drin gha... schad, ich wär gspannt gsi, was du so schriibsch.

ja, s forum isch würkli s einzig i mim läbe... alles anderi macht kein sinn meh.. ich iss nüm, ich schlaf nüm, ich han kei sex meh und sowieso gaat alles de bach abe.
äääh....du urteilsch da zimli schnäll über mich und us minere sicht au unverständlich... hanich dich irgendwo gröber agriffe? (usser de "oh ja, gibs mer" aber de isch ja eher luschtig gmeint gsi..).. asuschte wüssti nöd, mit was ich din agriff verdient han..sägs mer doch.

und ja, ich chum mit villne freaks uus.. emel mit dene wo offeherzig sind, en freie geist bsitzed und sich müeh gäbed z verstah was di andere säged. und vo dene giz gottseidank no es paar i dem forum, susch hetti mi scho lang verabschidet.

gruess

Sind denn ihr super innovativ ? ...

Ich chönnt der jetzt uf anhieb die offeherzige im Forum säge ...das sind nämlich die wo dir zglaube gebed das sie dich verstönd ...und alli mit andere meinige hend scheuklappe uf denked nur an sich ... und essed täglich pizza ... lueged nur Popstars im Fernseh und losed jede Tag Astrix ...

Die andere sind halt grad in Ungarn ...drum gits chli weniger unterstützig uf dinere siite ... ich wart mol bis zruck sind ...denn gits Battle round 2 ...hahahah
Zuletzt geändert von Thujon am Do 9. Aug 2007, 15:12, insgesamt 1-mal geändert.

Capablanca

Beitrag von Capablanca »

Thujon hat geschrieben:und wer jetzt sagt er finde das unfair solche aussagen zu machen ...ist einfach zu FAUL !
Manche von uns müssen 40-50 Stunden wöchentlich arbeiten. Manche von uns sorgen dafür, dass Leute wie du eureren Full-On technisch überhaupt erst produzieren könnt. Trotzdem versucht man auf seine eigene Weise einen Beitrag zum Ganzen zu leisten, und Partys wird es sicherlich auch geben. Alles zu seiner Zeit. Ich finde deinen Rückschluss und auch die zentrale Aussage deines Posts, nämlich ja nichts Abwägen oder Verändern, Kritik = Motzerei (was für doofes Wort), alles ist perfekt, so wie es ist, und alles bleibt so und muss so bleiben, so wie es Punk vorgemacht hat, so müssen wir es nachmachen, nicht wirklich überzeugend ....

Sry für das Widersprechen ... :roll:
Zuletzt geändert von Capablanca am Do 9. Aug 2007, 15:11, insgesamt 1-mal geändert.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

Thujon hat geschrieben: ALSO TIP 1 : SELBER MUSIK MACHEN (und hoffen das man mal gehört wird)
TIP 4 : SICH VON DER GOASCENE VERABSCHIEDEN UND SICH WAS NEUES SUCHEN (Ich denke GOA wird sich nicht mehr gross verändern)
Thujon hat geschrieben:P.S: mir fallt halt au eifach uf dases immer die gliiche sind wo motzed ... und die au immer zäme an Parties gönd und au zum Teil zäme wohned ...oder mitenand was händ/gha hend ... und genau die gliich Philosophie verfolged ... an was liegt echt das ? HAHAHA gits da en Afüerer ?
simon, bis jetzt hanis immer mit verständnis versuecht und dänkt, dass du eifach en huere unsichere typ bisch, wo sin sälbstwert mues mit dem grossgchotzte dj-getue uufpluschtere. aber jetzt grad findi dini sälbstgrächti art und dini vorurteil eifach nur zum chotze. type wie du sind genau für de wandel i de goaszene mitverantwortlich.

ich chan mich nöd dra erinnere, dass de capablanca, de kollegoli, de subconsciousmind, de fallen angel und ich (und alli andere wo sich trout händ da ine öppis zum sound z schriibe) öppis mitenand händ (hahaha..)oder zämewohned (das wär zwar vilicht no luschtig). de einzig "afüehrer" (sones blöds wort) isch d liebi zu de musig und d liebi zu dem was mir goa nänned. klar, mänsche mit ähnliche asichte träffed sich, verbringed ziit mitenand, inspiriered sich gägesiitig. gottseidank.
ilenja
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ilenja »

das ewige gegesiitige a fiige findi recht müehsam zum lese .. meh chan doch au mitenand disskutiere ohni das mer de ander grad persöndlich duet a griefe.. e disskusion füehre esch i mine auge dem andere zuezlese die ander meinig a znaeh en eigeni meinig zbilde .findes wörkli schad das mer sech immer so undergörtel linie muen a griefe .
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

yoli, du kännsch mi birrebitzeli (vilicht au dur mini musig) und wirsch wahrschinli ahne, dass ich en fridliebende mänsch bin... aber ich bin nöd harmoniesüchtig und wänn mer öpper dräckig chunt, dänn gibi au ume. bi vorurteil und vorschnälle urteil oder wäni persönlich agriffe wird, obwohls um d sach gaat, wirdi halt eifach wild. ich find das besser als immer d klappe z halte, wenigstens bestaht dänn d hoffnig uf e konfrontation und demit uf e lösig. aber iisi, ich verstah dich scho, ich bin ja grad au nöd so glücklich.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Also, wäred ihr bitte so lieb und würdet eui diskussion in en andere Thread verschiebe oder uf private ebeni wiiterfüehre?

Klar, natürlich dörf, chan und söll mer imene Report über d'musig schriebe und diskutiere chöne, aber igendwänn wär en Punkt fällig, wo mer das amene andere Ort wiiterfüehre sötti.

Vor allem, wenn nüme über d'musig a däre spezifische Party diskutiert wird, sondern über Musig generell und dänn später über suscht irgend öppis...

Ich find das persönlich irgendwie nöd fair, will dä Thread da sötti ja eigentlich Feedback zur Party enthalte, und das isch's jetzt mit beschtem Wille überhaupt nüme...

Danke.
Drachi
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

Shmahu hat geschrieben:
Thujon hat geschrieben: ALSO TIP 1 : SELBER MUSIK MACHEN (und hoffen das man mal gehört wird)
Thujon hat geschrieben:P.S: mir fallt halt au eifach uf dases immer die gliiche sind wo motzed ... und die au immer zäme an Parties gönd und au zum Teil zäme wohned ...oder mitenand was händ/gha hend ... und genau die gliich Philosophie verfolged ... an was liegt echt das ? HAHAHA gits da en Afüerer ?
simon, bis jetzt hanis immer mit verständnis versuecht und dänkt, dass du eifach en huere unsichere typ bisch, wo sin sälbstwert mues mit dem grossgchotzte dj-getue uufpluschtere. aber jetzt grad findi dini sälbstgrächti art und dini vorurteil eifach nur zum chotze. type wie du sind genau für de wandel i de goaszene mitverantwortlich.

ich chan mich nöd dra erinnere, dass de capablanca, de kollegoli, de subconsciousmind, de fallen angel und ich (und alli andere wo sich trout händ da ine öppis zum sound z schriibe) öppis mitenand händ (hahaha..)oder zämewohned (das wär zwar vilicht no luschtig). de einzig "afüehrer" (sones blöds wort) isch d liebi zu de musig und d liebi zu dem was mir goa nänned. klar, mänsche mit ähnliche asichte träffed sich, verbringed ziit mitenand, inspiriered sich gägesiitig. gottseidank.

Also 1. sind die wo ja die Technische Sache für eus inere 24/7 Wuche zämestelled au die wo was an eus verdiened ... Ich glaub wenns kei Lüüt gebt wo musig mached denn wärs au ziemlich unnütz es Programm zmache für de Zweck ...

Ich bin extrem unsicher .... zitter...han scho fast angst zum was do ine zPoste ... ahhaha ... ... JA viellicht fühl ich mich ja zunsicher ...Oder iellich fühled ier euch eifach zu sicher ...
ICh findes witzig dar du grad immer muesch e person beurteile wo du genau 0 kennsch ... und im gliich satz schriebsch me sell ke vorurteil anderne gegeüber ha ... wie PARADOX ...

Würdisch mich nur es bitz kenne denn wüsstisch wie ich bin ...also unsicher uf kein Fall ...usserd ich muess zum Zahnartzt ...den hani amig scho chli müe ...

Also das mitem mitenand was ha ... do gohn i jetzt ned wiiter druf ih ...süsch wirds Persönlich und Privat ... !!!

JA UND ICH BIN STOLZ DRUF DAS ICH AM WANDEL VO DE GOASZENE DARF MITVERANTWORTLICH SIE ...
ICH FINDE OBERFLäCHLICHE STANDART FULLON 1A ... hahahaha

Wenigstens bin ich eine wo de Wandel ned schlecht finded und muess mer au ned noch jedere Party de chopf drüber zerbreche das mer de Sound ned gfalle het ...

Greetz
Simon

Capablanca

Beitrag von Capablanca »

@Drachi
ich finde das auch nicht fair. Aber Simon ist schuld :twisted:

*joke*
Raumgleiter
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Raumgleiter »

wie war eigentlich der sound am summers end?! :badgrin:
Du sollst den Tag nicht vor der Arbeit loben!

"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die Menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher."
(Albert Einstein, dt.-am. Physiker, 1879-1955)
ilenja
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ilenja »

ech ha niemert welle persöndlich a griefe ..und ja i weiss das du en sehr friedvolle mensch besch .. und das mer sini meini duet priesgaeh findi au ganz ok .. um das gatz ja ,, meh chan ja imene forum sehr vell au lerne vo andere meinige und wahrnaehmige .. aber wie xeid das chan mer sicher au ohni das mer de ander duet verletze .esch mer eifach do grad weder ufgfalle .. hoffe han niemert persöndlich agriefe han eher welle zum nahdenke a rege :)
ps:@shmahu .. hoffe verstahsch mi :)

i dem sinne wönschi e friedvolle obe ..
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

@Raumgleiter: LOL
Antworten