shmahu..es git ja immer 2 paar stifel...klahr bini glaubs are party no nie nüchtern gsii..aso am afang sicher u wenni fahre mues denn ca. 10-15 stund:-)
i duen hald hie im forum hald au chli zu direckt schribe, was hald den ebe chli brutal tönt, doch i mag doch au alli lüt u wer oder was konsumiert isch mir würklich egal, nur chamer mit gwüsse chum meh rede aber das weisch ja selber...das du ohni öppis are goa chasch usharre das findi eifach RESPECT. kenne niemert wo das au macht. i würs nid ushalte da mir dmusik eifach nid uf nüchternem mage gfallt. es git scho moment wo i nüchtern de hammer find aber die ziite si verbii (soundmässig)
aber he i find wennd goa-psy oder trace oder wie au immer mer die partys bennene mag, wenn das zum inhalt vom lebe wird den düänd mir die lüt eifach leid. aber i denk jede wird mal älter u frogt sich schlussendlich was mich so lang a dene partys ghalte het u schlussendlich beröets nüt aber sind froh en andere inhalt u anderi (musikrichtige) kenneglernt zha:-)
nomal zu dir:-) eifach der hammmer