oooch simon, genau die offtopic-diskussione bringed doch d sache so schön is rolle...
klar hani gwüsst, dass mich keis musikalischs aha-erläbnis erwarte wird, wonis lineup gseh han... wäni aber nur a parties wür gaa, wo mir s lineup abwächsligsriich gnueg isch, dänn hetti a de meiste wuchenänd nüt z tue und das isch dänn doch au wider z langwiilig... und weisch, ich sitze ja nöd di ganz party dure mit muffig-verschränkte arme und versteineretem gsicht ufem bode und weigere mi z tanze, ich amüsier mi au, wänn mi de sound langwiilt..
trotzdem ischs mer wichtig mini meinig z säge und wieni gsehn, stahni demit überhaupt nöd elei daa. mini hoffnig isch, dass das mal e org gseht und sich dänkt: hey, die wänd nöd immer nur s gliiche ghöre, die wänd abwächslig! cool, mir bringed s nächst mal eifach s ganze spektrum, vo minimal über dark und fullon, zu progi bis zu trippigem psy, alles was s herz begehrt.. und ab und zue chunt das tatsächlich vor, es git au parties, wo das berücksichtiged wird und das sind immer die geilschte parties mit de zfridenschte gsichter.
sälber e party ufd bei stelle, ja da häsch voll rächt, das müsstemer wüki mal mache... mir redet scho lang devo, aber leider ischs immer nur bim rede blibe. schwachi leistig, das muesi zuegää...
grüessli