3-5.8.07 - Summer's End Festival 2

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
elmo

Beitrag von elmo »

Hat jemand noch das Lineup zur hand?`Ich muss unbedingt wissen wer das war, der Samstag abend zwischen 5 und 7 uhr spielte. War ein Dunkler Typ mit langen rastas und ein weisser. Der Sound hat hammermässig getrieben. Bitte um namen
Das Dj Team war: 17:00 - 18:30 RASAEL & HERVE (Live) :-({|=

mfg elmo

ps. tolle party 8-[
stärNdli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von stärNdli »

Aso muess sege die party isch eifach nur vo a bis z de hammer gsi!!!!
D lüd sind eifach anderst cool gsi han echt viel troffe woni mi mega gfreut han und d Stimmig erst...han d stimmig so hammer gfund dasi gfunde han blieb doch grad no bis am mändig :01s

Und naja us mändig isch den halt dienstag worde.....kicher
aso bin hüd am halbi elfi heicho und a alli wo jetzt no det obe sind..
ja es gid no es paar letsti überlebendi... woaaa dusche isch scho öbis meeega schöns! :mrgreen:

Danke allne helfer für die anderst hammer geili party das hend ihr echt guet gmacht...

Und all after party people ihr sind echt de hammer gsi!!!

....RAKA..RAKA...

Würd mal sege mer gseht sich am day dance :jumper:

SChmaTz sTärNdli
salüüüü xD
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

Shmahu hat geschrieben:
Thujon hat geschrieben:Und ich has verpasst .... tja ..hoffentlich nöchst Johr wieder ...

Sell jetzt absolut ken persönliche Agriff sie ... und will au ned wieder e 100 Siite diskussion uslöse ...aber wieso sinds immer die gliiche wo schriebed das ne dMusig ned gfalle het ? oder dases ihne zu Standart gsie isch ?

hoi simon... ich versuechs mal z erchläre, wieso ich immer wider kritik a
de musig bring.

villi djs legged das uf, was de mänsche ufem dancefloor gfallt (oder was sie meined, was ihne gfallt), damit all e gueti ziit und es geils fäscht händ. sie lueged uf de dancefloor, gsehnd die tanzende mänsche und fühled sich i dem bestätiged, was sie mached (isch ja au logisch!). es git aber au villi mänsche, wo d tanzflächi verlönd, will si sich irgendwänn langwiiled wänn eifach zu 80% de glich sound lauft. ich ghör zu dene und da im forum gsehn ich die einzig möglichkeit mis alige zum usdruck z bringe (ok, ich chent au ufem dancefloor umehample und mini meinig mit händ und füess und luutem gebrüll kundtue, aber das wär mer z asträngend und wür wahrschinli sowieso nur als druffne tanzstil düüted werde..:lol: ).
ich wünsch mir eifach meh abwächslig, das isch alles. ich will eifach d djs dra erinnere, dass s spektrum a musiggschmäcker genauso breit isch wie s spektrum a musigrichtige. es wär schön, wänn das berücksichtiged wür werde und nöd eifach immer nur de schwerpunkt uf ei richtig wür gleit werde.. s partyvolk isch soo bunt und villsiitig! wämmer das mit em lineup au wür anebringe, dänn würed all no es stückli glücklicher und befridigeder heigaa.

s letscht jahr bin ich zu fätzigem fullon no voll abgange.. inzwüsche gwaggli nur no müed mitem chline zeihe, will ich die tracks doch scho unzähligi ghört han (wäni jede tag e tafle schoggi wür ässe, dänn wür mer das au nachere wuche usfahre, egal wie edel und geil die schoggi isch)
es git lüüt, die gönd us dem grund weniger a parties, damit ine de sound nöd so usfahrt...
ich versuech lieber durs diskutiere öppis z bewege, damit ich wiiterhin mit all de liebe mänsche under freiem himmel chan fiire.
Ja das isch mir völlig klar das dMusiggschmäcker verschiede sind ... aber ich denke au dases schwierig isch als Dj jede zfriedestelle ...
dOrganisation weissjo amig was die Dj's in etwa werded spiele ...und drum nemmeds die ufs Lineup ... sicher chönnt de Sound an Teil Parties chli abwechsligsriicher sie .aber ich denke weme sich chli Informiert über Dj^s denn weiss me au ungefähr was eim erwarted.. ...

Ich finde au me cha Fullon au ned eifach schubladisiere ... es git vieli Arte vo Fullon ... ich mache selber au Fullon ..trotzdem gits viel Fullon wo mir ned zueseit ...
Aber au Fullon womer sehr guet gfallt ... und woni au dezue voll chan abgoh ...

Ich verstoh dich jedoch scho was damit möchtisch säge ... Würd mer au ned so passe wenn an Parties nur Dark oder was au immer würd laufe ...
Ich möcht au nid die ganz Party "nur" Fullon ghöre ...aber drum gits den au Prog und Electro/Minimal/what ever ...

Was me natürlich au chan mache isch selber Parties organisiere mit em eigne Traum Line up ... und denn werded die Dj's wo du guet findisch au ghört und viellicht wieder bueched...

wie gseit will ich do ned Offtopic Diskussion eröffne ...

Greetz ...

Simon
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

Capablanca

Beitrag von Capablanca »

@Thujon
Wenn du keine Offtopic-Diskussionen auslösen willst, dann diskutier nicht ewig rum, um am Ende zu schreiben, dass du keine Diskussionen auslösen willst.
Du hast nämlich zwei mal eine Offtopic-Diskussion ausgelöst. Ich spar mir jetzt die Mühe, um die entsprechenden Stellen zu zitieren....

also :-$

btw: so offtopic ist die Diskussion gar nicht .... ;)
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Capablanca hat geschrieben:
btw: so offtopic ist die Diskussion gar nicht .... ;)
hehe, find ich ou... löht doch diskussionen loh fliesse wie sie falle egal i wele tread :lol:

die schwyzer genauigkeit wieder *tsts*

ich cha derzu nur säge:

"ICH GANG SCHO LANG NÜM WÄGEM SOUND A PARTIES!!!"
The Drums don't Stop... Bild
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

So entlech im Internet

Esch en Hammer Party gse alles chli andersch als letschjohr aber hammer
für mich klar de awärter für Party fom Johr Top organisiert alles hed Passt
user das am 2 bim Chai chli id hose esch esch aber au luschtig gse mit de lila und em Dog

Sound isch zimlech immer Fett gse Beathackers und Cyber Cartell hend mega grockt und aus Jackustik set esch de Hammer gse Shake your Ass

zu mim set es het unäntlech spass gmacht für euch z Rocke
esch de killer gse hoffe euch heds gfalle han allesgä de litter Jägi esch emu ide metti vom Set scho Leer gse

BIG THANX TO BETTINA ROGER
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

oooch simon, genau die offtopic-diskussione bringed doch d sache so schön is rolle... O:)

klar hani gwüsst, dass mich keis musikalischs aha-erläbnis erwarte wird, wonis lineup gseh han... wäni aber nur a parties wür gaa, wo mir s lineup abwächsligsriich gnueg isch, dänn hetti a de meiste wuchenänd nüt z tue und das isch dänn doch au wider z langwiilig... und weisch, ich sitze ja nöd di ganz party dure mit muffig-verschränkte arme und versteineretem gsicht ufem bode und weigere mi z tanze, ich amüsier mi au, wänn mi de sound langwiilt.. :-D

trotzdem ischs mer wichtig mini meinig z säge und wieni gsehn, stahni demit überhaupt nöd elei daa. mini hoffnig isch, dass das mal e org gseht und sich dänkt: hey, die wänd nöd immer nur s gliiche ghöre, die wänd abwächslig! cool, mir bringed s nächst mal eifach s ganze spektrum, vo minimal über dark und fullon, zu progi bis zu trippigem psy, alles was s herz begehrt.. und ab und zue chunt das tatsächlich vor, es git au parties, wo das berücksichtiged wird und das sind immer die geilschte parties mit de zfridenschte gsichter.

sälber e party ufd bei stelle, ja da häsch voll rächt, das müsstemer wüki mal mache... mir redet scho lang devo, aber leider ischs immer nur bim rede blibe. schwachi leistig, das muesi zuegää...

grüessli
funtom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von funtom »

titali spricht mir aus dem herzen.
"ICH GANG SCHO LANG NÜM WÄGEM SOUND A PARTIES!!!"

das elmer-musik-konzept-2007 ist mein wunsch für viele andere «goa»-parties. aber wie gesagt,
ich motze auch nicht gross rum. ich höre mir das
an was geboten wird und tanze wenns stimmt.

O:)
alcide
Silver Member
Silver Member

Beitrag von alcide »

zuerst kommt der party mit allen drum herum,
wer interessiert sich denn noch für gute intelligente musik?
..
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

alcide hat geschrieben:zuerst kommt der party mit allen drum herum,
wer interessiert sich denn noch für gute intelligente musik?
..
Musikliebhaber
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

haubtsache ist doch dass man sich wohlt fühlt an einer party und seinen spass hat. ICH HATTE SPASS und fühlte mich auch SAU wohl O:)
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

müstik hat geschrieben:haubtsache ist doch dass man sich wohlt fühlt an einer party und seinen spass hat. ICH HATTE SPASS und fühlte mich auch SAU wohl O:)
Kann ich nur unterstreichen =D> =D> =D> =D> =D>
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

aso scand... und das vomene dj? :lol:

musig isch soo mega wichtig! sie chan d mänsche zum strahle bringe und genauso schnäll chan es lied das strahle wider usem gsicht nää. musig chan bewürke, dasi mi öffne oder verschlüüsse. si löst gfühl i mir us...klar, bi jedem es anders, aber wänn 24 stund lang s gliiche gfühl usglöst wird, dänn fühli mi irgendwänn abstumpft und es chunt nüme a mich ane. wäni fullon ghöre, dänn wird s "hey, so geil, yeaaaa!"-gfühl usglöst. und nach 24h fullon isch da eifach keis "hey, so geil, yeaaa!"-gfühl meh i mir ume, das hani scho längstens usetanzt... dänn hetti lieber mal es "eieieieieieieieiii!!!!"- oder es "ou scheisse, das isch ja voll zvill!"- oder es "ja baby, nimm mich"- oder "d wält isch eifach nur guet"-gfühl...:lol:

lieber di ganz gfühlspalette uschoschte... das tuet de seel vill besser.

ich glaube, ihr djs sind eu amel nöd so bewusst, was ihr für e macht über d party händ, wänn ihr über s nächste lied entscheidet. ihr chönd sozsäge d stimmig vo de party stüüre und d gfühl vo de mänsche beiiflusse... sind ihr eu dem dänn bewusst?
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

müstik hat geschrieben:haubtsache ist doch dass man sich wohlt fühlt an einer party und seinen spass hat. ICH HATTE SPASS und fühlte mich auch SAU wohl O:)
das fühlemer eus doch au. d'party isch wie gseit de oberhammer gsi.

aber trotzdem chamer doch no darüber, was eim nöd gfalle hät und was no nötig wär, zums no geiler mache und eim am schluss uf di ander siite vom stargate katapultiere wür, diskutiere.

musig hat en massive ifluss uf mensche; grad an partys, wo ja dmusig zimlich im mittelpunkt staht. Und für eusi gmeinsami entwicklig findichs wichtig, dassmer a dem punnkt chli arbeitet und sich gedanke drüber macht, statt eifach sis hirni abzstelle und z'esse was eim uftischt wird, wie mastvieh ohni freie wille.

Wie sich d'goaszene entwickled, wieviel bewilligunge dasses gid, wieviel und welli droge gschmisse werded, was für lüüt dass chömed, wieviel leid und wieviel freud dass schlussendlich entstaht, isch under anderem abhänging vo de musig wo lauft.

und die diskussione da sölled nöd im sinn vo "mir bsuecher vs. dverastalter" sii, sondern friidlichi, guet gmeinti diskussione under kollege.
Antworten