Elektro oder ......?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Was soll gegen Mittag laufen?

Progi
26
31%
Elektro / Minimal
20
24%
Chillout
3
4%
vollgas weiter mit Psy
17
20%
gemütlicher Psytrance 135-140 bpm
17
20%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 83

Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Olli, ich find Dini Soundbeschriebige eifach genial! *smile* Du bringsch voll zum uusdruck, was Du bim khöre vo musig empfindsch. Würklich geil, Du bringsch Dis eigene subjektive Empfinde vo musig so geil übere, dass es scho fascht objektiv isch. *lol*

Nei, ich meine, dur das, was Du schriebsch, chan i Di würklich guet verstah und nachevollzieh, was für Dich geili Musig isch.

*smile* Messi.

Peace, Love + Light
Andi
Omline
dj
dj
Beitrag von Omline »

progi!

aber von mir aus kann auch auf der ganzen party progi laufen, einfach der richtige prog zur richtigen zeit

:-)
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

9 - 10 Chillout Intro ->
10 - 12 Proggy ->
12 - 2 Fullon ->
2 - 5 Dark ->
5 - 10 Fullon (oder morning psy)
10 - 14 Progressiv
14 - end Electro/Minimal/"Psytechno"

so hätte meiner Meinung nach jeder was davon :)
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
industrialsun
Platin Member
Platin Member

Beitrag von industrialsun »

vo mir us am liebschtä vougas witer (dark oder fullon) :wink: , oder zmingscht no happy- oder gmüetleche psy!

mi würds ganz ehrlech rächt aschisse, wenn i ane goa-party gange, und när bereits viu z früeh am morgä bereits prog louft, und electro mani ganz ehrlechgseit überhaupt nid ghöre anere goa. (prog am nomi liit aber no so drin :wink: )

das het nüt mit ängschtirnigkeit ztue! ig lose sowou prog wie au minimal/electro, sogar rächt viu (bi au am air festival gsi!), aber wenn i das möcht ghöre und druf abshake, denn goni ane prog- oder grad ane minimal/electro-party. bi haut aube, wenni ane goa gange, vou und ganz uf psy iigschteut...

leider kenni mi nid gnue guet us, um ab aune line-ups chönne z säge, ob das jetzt mim gschmack wird entspräche - vo däm här bini froh, wenns aube grad heisst, dass am morgä (oder abere bestimmte zyt) de prog/electro louft - de chani mers no überlegge.
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

so am morgen i de berge mit schöner ussicht mal e guets ländlerlied mit ringelreihetanze? O:)

:01s

i hans da chli wie de oli, hauptsach gueti musig und natürli meh abwechslig würdi au begrüesse...
8)
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

eg ben für minimal, will minimal vill psychedelischer isch (bzw chan sii) als alles was unter goa oder psy oder dark usechunnt. leider sind die meiste möchtegernmystiker, gar nid fähig wirklich psychedelischi musik z erkenne..
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

Raumgleiter
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Raumgleiter »

bin für mozart =P~
Du sollst den Tag nicht vor der Arbeit loben!

"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die Menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher."
(Albert Einstein, dt.-am. Physiker, 1879-1955)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

ganz klar progi!!!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

altered hat geschrieben:eg ben für minimal, will minimal vill psychedelischer isch (bzw chan sii) als alles was unter goa oder psy oder dark usechunnt. leider sind die meiste möchtegernmystiker, gar nid fähig wirklich psychedelischi musik z erkenne..
Es geht nicht nur darum, was psychedelischer ist. ;) Es gibt sicherlich andere Musikrichtungen die noch psychedelischer sind als Minimal ....
Die Leute gehen auf eine Goa-Party, weil sie zu Psytrance eine besondere Art von Tanz haben können, den sie bei Minimal, Psychedelic Rock oder Jazz nicht haben. Daher finde ich den Vergleich unpassend ..... Ganz nebenbei gesagt finde ich die Geräuschkulisse der Natur am psychedelischsten, aber tanzen kann ich dazu trotzdem nicht ....

Wenn man die Musik dem Zweck nach unterscheidet kann man gewisse Musikrichtungen schlichtweg nicht vergleichen. Außerdem bezweifle ich, dass irgendjemand den obigen Vergleich, also nach dem Quantum des Psychedelischen, ernsthaft machen kann, denn niemand kennt alles. Und es gibt sehr viel experimentellen Psytrance, der auf gewöhnlichen Goa-Partys kaum läuft .... Die Macher dieser Musik beschweren sich ja auch über das mangelnde Verständnis des Partyvolkes, und bringen dieselbe Aussage wie du oben.

Beim Isra-Style-Full-On kann dir sicherlich Recht gegeben werden. Ich sehe aber diese Musik nicht als "Psy" an, noch ist sie "acid-friendly" .... normalerweise beginnt sie mich schnell zu nerven und ist meiner Ansicht nach eher für Alkohol- und MDMA-Konsum geeignet, weil sie in den Körper und nicht in die Psyche geht.
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

ääh capablanca. eg wott do jetz nid haarspalterei betriibe. d frag isch gsii was för sound söll am mittag loufe und mini antwort isch halt minimal (was erwartisch au anders vo mir).

isch jo au glich was psychedelischer isch. aber vill minimal musik het düütlech en psychedelische wert (und sicherlich meh als isra fullon wie du jo au findsch). und minimal het au dr vorteil das er groovig und chli langsamer isch desshalb au geigmnet för d morge und mittagstonde.

isch aber wider typisch, jede darf sini meinig säge doch wen einem sini meinig minimal isch wird me agfiggt. (kei angst fühl mi ned agreffe dröcke mi nor chli sarkastisch us)

nichts för ungut.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

Capablanca

Beitrag von Capablanca »

altered hat geschrieben:und minimal het au dr vorteil das er groovig und chli langsamer isch desshalb au geigmnet för d morge und mittagstonde.
Jup. Deswegen fand ich den Vergleich (der wie eine Begründung klang) mit Psy, Dark und co. unpassend ....
Ich hätte z.B. eher mit Ambiente verglichen. Weil ich auf einer Goa-Party (für mich mich immer noch ein Synonym für "Psytrance-Party") in Minimal und Ambiente vom Zweck her eher Vergleichbares sehen würde.
altered hat geschrieben:isch aber wider typisch, jede darf sini meinig säge doch wen einem sini meinig minimal isch wird me agfiggt.
Bitte nicht falsch verstehen. Ich bin kein Minimal-Gegner. Und am Wochenende habe ich einen sehr fetten Minimal gehört.
Es hat nur der etwas krasse Vergleich ein wenig meine Aufmerksamkeit geweckt. Deswegen habe ich mich dazu geäußert ;-)

Ich gebe zu deinen Post unabhängig von der gestellten Frage gelesen zu haben. Das habe ich aber bewusst gemacht, weil der Vergleich nichts mehr mit der Fragestellung zu tun hatte.
isis mondkind
Gold Member
Gold Member

Beitrag von isis mondkind »

minimal-elektro-progi. dörf gärn au chli verträumt sii. warmi tön wo mit de sunne harmoniered :-D

bitte kei dark sound...

insgeheim vermiss ichs ja wiederemal bi sunneschiin und liechtem wind im haar, mit alte yahel melodie(so wien er vor 6, 7 jahr tönt hed) mine seifeblöterli zuezluege, wie sie in azurblaue summerhimmel emporstiged und langsam im nüt verschwinded... :-({|= schwelg schnauf
stregone
dj
dj
Beitrag von stregone »

Fabula record sound like music
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beitrag von halucinognom »

auso ig finge ane goa ghört eifach psy...am morge fingi eifach z geilschte so richtig geile full on oder gad wiiter mit dark, was eim no so richtig verschliift.. :De2 :De2
aber z schöönschtä isch scho sooo richtig schöönä abgspacdä morgää full on
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

insgeheim vermiss ichs ja wiederemal bi sunneschiin und liechtem wind im haar, mit alte yahel melodie(so wien er vor 6, 7 jahr tönt hed) mine seifeblöterli zuezluege, wie sie in azurblaue summerhimmel emporstiged und langsam im nüt verschwinded... schwelg schnauf

Ja isis mondkind, da gahts mir ähnlich wie dir. So richtige alte Morgepsy (wo früehner Standart gsi isch), han i scho sit Ewigkeite nüme ghört anere Party. Vor äs paar jahr häsch fascht chöne druf gah, dass i dä Morgestunde düdelpsy glofe isch, au wens i dä Nacht nuso bollet hät. Es wäre mal wider schön, zur Erinnerig so Sound am Morge, seufz!!! Dä Sound hät minere Meinig nah so richtig schön ane Outdoor am Morge passt.

Aber süscht bin ich offe für verschidne Sound. Ich find aber, es söt scho dä Taqeszit (oder Nachtzit) apasst si, also am Morge eher kei Dark meh.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Antworten