Joss hat geschrieben:und das mitm BIER für 1FR. ist KEIN SCHERZ!!!!
eieiei!!! das werd mer jo e suuforgie geh! jede wot "mehsuff" ha wie de ander!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen,das erröten kann.Es ist aber auch das einzigewas Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebensder menschlichenRasse wird imallgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?)˙·٠•●°^°●•٠·˙
isch na huere cool gsie etscht jahr es het voll gschtumme überhaupt kei agressivi schtimmi ume gsie ussert eine wo ritalin mit alkohol gmischt het isch churz durredreihed aber susch ischs voll easy gsie!!
Joss hat geschrieben:isch na huere cool gsie etscht jahr es het voll gschtumme überhaupt kei agressivi schtimmi ume gsie ussert eine wo ritalin mit alkohol gmischt het isch churz durredreihed aber susch ischs voll easy gsie!!
han euch do gar ned wele aagriife oder so! find eifach de name vo euem verein(?) so luschtig! enjoy the party! aber vorher uf läuflige, oder?
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen,das erröten kann.Es ist aber auch das einzigewas Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebensder menschlichenRasse wird imallgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?)˙·٠•●°^°●•٠·˙
Nei has au überhaupt ned nachemene agriff gwertet ha der nur welle verzelle dases so usecho isch will das erschtunt mi au rächt hets ebe nie dänktne leider ned muen na en kollegin go bsueche aber sommer ends