Goaner vs. Clubber?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Clubber oder Goaner?

Klassischer Goaner!
32
39%
Im Herzen Goaner, Style eher Clubber!
47
57%
Im Herzen ein Clubber, Style eher ein Goaner!
1
1%
Klassischer Clubber!
3
4%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 83

Nicolas
dj
dj

Goaner vs. Clubber?

Beitrag von Nicolas »

Dem aktuellen Topthema im Forum zu liebe diese nicht allzu ernst zu nehmende, anonyme und nicht wertende Umfrage. Auch spam und Diskussionen erwünscht!

Definition:

Der Clubber ist arrogant, braucht im Bad 3 Stunden, fährt nur auf Armani ab, konsumiert Koks und scheut das Licht sowie die Natur wie der Teufel das Weihwasser.

Der Goaner ist intolerant, wäscht sich nie, kauft seine Klamotten ausschliesslich in Indien, trippt regelmässig auf LSD und würde schon aus karmischen Gründen nie einen Club betreten oder eine Kippe auf den Boden werfen.

Ich persönlich würde mich eher als Goaner bezeichnen, der wie ein Clubber aussieht... 8)
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

ich finde es schade das man/frau das ganze schon fast als eine religion
praktiziert
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

style mein eigener
im herzen elektronisch
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

style spiessig
im herzen eher bünzlig
;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

style clownig
im herzen eher pilongo
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

U wenn jetzt e voubluet Goaner im Winter z.b. id X-tra ane Indoor geit, isch er de när ou e Cluber?
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

I definier mi selber, versuch mi niemerten z fescht azpassä und bin eifach nur ich..
Als Naturchind geborä , spöters öfters i Clubs azträffä gsi, siit 7 Johr immer mol an erä Goa und au immer mol wieder im eintä oder ander Club. Who cares?
Zuletzt geändert von Amanita am Di 17. Jul 2007, 20:04, insgesamt 1-mal geändert.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beitrag von das_auge_gottes »

ich bin ein arschloch, also muss ich wohl clubber sein.

ps: in letzter zeit finde ich wieder spass an diesem spastenforum! geilo! koks! nutten! ficken! primitiv sein! juheeee, clubbers lifestyle!
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

eg lose lieber musik wo ide clubs louft, aber dank minere goaner vergangeheit gohni eifach vill lieber dusse go fiire.

allerdings gfallt mir vill goa dekoration nüme wirklich, gnömli, aliens und elfe findi recht kitschig und shivas sowieso (hani au scho zu mine fullonzite gfunde). en rechtig edel gstylete club gfaut mer rein ästhetisch besser, eg denke mir oft an openair parties, dass si besser kei deko ufgstellt heted oder zumindest weniger, will ad schönheit vo der natur chunnt d deko sowieso nid häne.
industrie hani früecher abschreckend gfunde. hüt gsehni au i dem en gwüssi schönheit, grad wenns alti rostigi industriegebiet send.

usserdem sind visualisations und belüchtig wo me i clubs gseeht einiges abwechslgsriicher als d "strictly blacklight" devise wo a de meiste goas iizug hält. und be visualizatons hani usser mandalas und fraktal au noni vill gseeh a goas (eigentli schaad, will psychedelischs gedankeguet chönnt me uf no so vill anderi arte und wiise darstelle)

mir gfaut au s styling vode lüt dörte besser, ob chic, elegant oder casual, eg hane liechte fashion fetisch und eg liebe miniröckli und stöggelischueh. goa style wirkt oft zu abgfuckt (vorallem die indischi billig ware wo d szene überfluetet und wahrschinli vo unterbezahlte indische chinder gnäit wird). und eg han das irgendwie au glehrt schätze das me sech för en aalass tuet usepotzte und das me au chli wert uf es gepflegts erschiinigsbild leit, i de clubs sind d lüüt halt d deko (i wear my sunglasses at night...).

au die sexuell ufgladeni stemmig i de clubs gfaut mer besser. goas send verchlemmt. (was isch usem hippie motto worde: "wer zweimal mit der gleichen pennt, gehört schon zum establishment" hehe)

allerdings nerve mich i de clubs au die wos mitem exzentrisch tue übertribed (usser villicht d fraue wo tüend als wered si lesbe, das isch us irgend eim unerfindliche grund irgendwie no cool). und gwaltbereitschaft isch halt au chli höcher, da au der alkohol immer reichlech fliesst. goas sind gsamthaft gseeh doch friedlicher.

vo der organisatorische siite her gseeh muss eg säge es isch 1000 mol eifacher en party imene club z mache und au vill billiger. me hat alles scho dört, bewilligung isch ir regel au keis problem, am schluss nid fötzele, sondern nur schnell wüsche.
aber es isch halt au nie sone herusforderig und au nie sones befriedigends gfüühl en indoorparty z schmeisse, wie wenn me es openair macht. nur scho will me selber alles mus organisiere und will me selber vill me gstalterischi möglichkhaite het.

unter em schlusstrich würd eg säge eg organisiere lieber openairs, au wenn das vil ufwändiger isch vill risikoriicher, wenns klappet und aus suber gloffe isch. und me stoht denn amene sunnige nammitag ufem dancefloor wo dekoriert isch mit der deko wo me selber gmacht und planet het und me isch zäme mit de lüüt mit wellne me dur die organisatorischi höll gange isch und mit de gäscht wo eim ztuelächle und eim danke för das wo me uf d bei gstellt het und die schöni zit wo si gha hend, denn het sechs meh als 100 mol uszahlt (au wenn das materiell nie der fall isch).
und goaner, au wenn si am samstig abig no wegem iitritt motzed, sind sich am sunntig nommitag nie för es lächle und es dankeschön z schaad, das muss me ihne arechne, clubgänger hei do oft nid so es verständnis wie vill ufwand es isch dusse en party z mache (aber es git unter beide lager schwarzi schööf und derigi wos, wie me so schön seit, "bögged". :-)

zu de droge...eg finde alli droge interessant und gföhrlech egal welli "gschmacksrichtig"

- lsd loht eim d welt uf en art lo wahrneh wo seehr intensiv und inspirierend chan sii

- ficke uf koks isch eifach geil

- ir psychi lande isch sicher au sehr intensiv und chan au "wahnsinnig" inspirierend sii

- för es grämmli koks jede schwanz z lutsche isch för die wo di als süchtige usnützed au geil.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member

altered hat geschrieben: - ficke uf koks isch eifach geil
na ja, ums schwanz lutschen kam ich zum glück bis jetzt vorbei, ebenso wie um den ffe bzw. die klapse (siehe: http://de.wikipedia.org/wiki/F%C3%BCrso ... eitsentzug)...

aber zu obigem thema, für insider:: 3,4-methylendioxy-n-methylamphetamin & sildenafil - fuck yeah!
Zuletzt geändert von das_auge_gottes am Di 17. Jul 2007, 20:23, insgesamt 1-mal geändert.
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

hmm gits äch do im forum epper wo schizo isch und die einti persönlechkeit isch goaner und die ander en clubber?
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member

altered hat geschrieben:hmm gits äch do im forum epper wo schizo isch und die einti persönlechkeit isch goaner und die ander en clubber?
ja, beziehungsweise nein. scheiss gespaltene persönlichkeit, nein ist doch toll, nein eben nicht, janein
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member

Beitrag von SäureRaver303 »

ich finds ergendwie hert en unterschid zwüsche clubbers und goaner zmachä...

naja, szenespalterei brengt me gläb nüme los...
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Der Goaner ist intolerant, wäscht sich nie, kauft seine Klamotten ausschliesslich in Indien, trippt regelmässig auf LSD und würde schon aus karmischen Gründen nie einen Club betreten oder eine Kippe auf den Boden werfen.

hahaha geil der oberhammmer...aber das mit de kippe stimmt leider nid...

de rescht gibi dir gern recht..au ich waesche mi nid u mini klamotte hend alli loecher..aber hie im usland si alli ungwasche...

doch leider chani da in i dene lender nume i clubs oder bars henge..u ja de rescht isch ja gseit worde...

hammmer...

aso asozials clubbergoafolk goend mal anes asteandigs konzert:-=)

der anonyme
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

wie wärs mit Mensch????
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Antworten