hochseilakt zwüsched de wälte...

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Shmahu hat geschrieben:
am mäntig, zrugg im chinzgi wider de druck: d schuelpfläg wird hüt villicht en bsuech abstatte und mini arbet beurteile... en riise stress i mir, will ich das alles doch gar nöd will und chan, wo sie vo mir verlanged.
das het für mi scho mit leistigsdruck ztue!!

@ shmahu: du hesch vori gschriibe, dass du unter dr wuche muesch funktioniere... das kenni nur zu guet! i cha dir leider ke tipp gä, wie us dem trott usechunnsch, wöu i i dere hinsicht resigniert ha! chapeau, dass dus nid eso machsch, sondern dir en andere weg suechsch... hesch dr scho mau überleit evt. e neue job z'sueche imene ganz andere metier? wo di villech chlei meh würd erfülle? mini arbeitskollegin isch z.B. au überhaupt nid glücklech mit ihrem laborjob. jz het sie e usbildig zur reinkarnationstherapeutin gmacht und fingt ihri erfüllig und abwechslig dörte...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Bhabrâ »

hey shmahu
mir ische s au genau so ergange...
ds ganze funktioniere under de wuche ide arbeitswält, womi absolut ned erfüllt het hani au nüm ertreit..
ich bewundere so lüüt vo mit dem klar chöi cho.... ich chans ned.han mi job vor 4 wuche gschmisse wel ich han gfunde das mini psyichischi wie au physischi Gsundheit mir wichtiger isch als sones Papier ide Finger z ha.
sogar de artzt het mer wele antidepressiva gä, aber uf sones niveau hani mi ned wele abelah dasi schlussendlich mi mit droge söll vollstopfe nur dasi chan cho schaffe!!! so öpis hirnrissigs.tja iz bini arbeitslos, nei s falschewort ned arbeitslos sondern eifach ned agschtellt!!! be chli am umereisle u lerne! wet mer es läbe zwäg richte woni ned abhängig mues si vom staat, wirtschaft, AKW etc. Es git so vil müglechkeite!
vil charft liebi &sunneschiin
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
schupperich

Re: hochseilakt zwüsched de wälte...

Beitrag von schupperich »

Shmahu hat geschrieben: di eint isch bunt, voller magie und freud, mystisch, voller liebi, flüssend...

di ander wält isch das, woni gsehn, wäni bim tramfahre usem feischter lueg..
Diese Welten lernst du verbinden. Das geht schon. Nicht auf einen Schlag, nicht immer für lange. Aber mit jahrelanger Uebung schafffst du es immer häufiger und länger, auch beim Tramfahren und bei der Arbeit die magische, bunte, mystische Welt wahrzunehmen.

Wenn 'jahrelang' zu lang tönt, sage ich erstens, dass wir etwas Besseres eh nicht vorhaben und zweitens, dass das ein subjektiver Richtwert ist; es kann sich auch um eine Sekunde handeln.

Ich spreche vielleicht nur für mich, wenn ich sage, dass die Kämpfe, die zu diesem Ziel führen, hart sind und man das Ziel leicht aus den Augen verliert, wenn man müde ist. Ich spreche aber sicher nicht nur für mich wenn ich sage, der Aufwand lohnt sich.

Ich glaube ausserdem nicht, dass es zwei Welten sind, sondern zwei Aspekte derselben Welt. Der eine Blickwinkel kann dich stärken und motivieren, der andere zehrt dich aus. Doch welchen Wert hat schliesslich der eine oder der andere Blickwinkel, wenn man unkontrolliert in sie hinein- und wieder herausschlittert? Und wie wichtig ist Kontrolle erst, wenn es einen mal wirklich in eine andere Welt verschlägt?
Das Wort Kontrolle ist schlecht, denn da schwingt etwas Obsessives mit, während eigentlich eine entspannte, zwangslose Konzentration gemeint ist. In DIESEM Zwiespalt liegt für mich selbst der Hund begraben...

Liebe Grüsse
schupperich
Der Heiterkeit sollen wir, wann immer sie sich einstellt, Tür und Tor öffnen, denn sie kommt nie zur unrechten Zeit.
(A.Schopenhauer)
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Shmahu hat geschrieben:merci für euri antworte und euri guete gedanke!

@fallen angel: dasi d cd gmacht han, ja mit dem hani mer en traum erfüllt... und ich bsueche seminar, womich mega interessiered und wonich langsam mini bestimmig drin entdecke. aber je tüüfer ich i mini träum iegaa, desto schwiriger wirds, min alltag mit freud zmeistere.

@ogetron: sicher, es isch es problem vo de industriestaate... ich bin en teil devo und chan mich de konsequänze vo eusem läbestil nöd eifach entzieh. wäni mit eme buur us indie vergliich dänn bini für villes dankbar: fürd nahrig, fürs suubere wasser... für min job, wo mer freii wuchenänd und ferie schänkt. aber en buur in indie mues defür (nonig?) mit dem läbe, wo sich eus jede tag büütet: de zuckerguss wo über allem liit und d essänz verdeckt, bis mer nüme wüssed, um was s läbe eigentli gaat. um was gaaz??

@jürg: du häsch das sehr schön beschribe... dir gaaz gliich, was merki.

@oink und psymi und he: es gaat mir nöd um die truurige gsichter im tram. die hani akzeptiert. ich sälber richte min blick ufs positive im läbe und ich wür mich als glückliche und fröhliche mänsch bezeichne.
ich han au d gsellschaft als das akzeptiert, was sie isch. schwirig isch nur mini rolle i dem ganze.

es biispil dezue:
s vorletschte wuchenänd hani anere wunderschöne schwitzhüttezeremonie teilgno. ich han det mänsche troffe mit ufrichtie, offene herz... mänsche, wo sich nüme blände lönd vo all dene oberflächlichkeite, wo wänd tüüfer gaa.. wo sich wider wänd mit em herzschlag vo de erde verbinde.
s ganze wuchenänd hani eifach chöne sii, was ich bin: es chind vo dere erde, wo wott wachse, wo wott spile, wo wott sich und d wält will entdecke, wo will lerne und tanze und singe, wo s gschänk vo dem läbe will anä und witer schänke... ich bin eifach gsi. und es hät en uustusch stattgfunde zwüsched eus, jede hät vo jedem glernt, jede hät jede beriicheret. ich han mich bis i di letschti zälle durdrunge gfühlt vom läbe, wo öppis heiligem, gheimnisvollem, vome zauber.

am mäntig, zrugg im chinzgi wider de druck: d schuelpfläg wird hüt villicht en bsuech abstatte und mini arbet beurteile... en riise stress i mir, will ich das alles doch gar nöd will und chan, wo sie vo mir verlanged. ich will nüt wüsse vo sachkompetänz und graphomotorik... ich will, dass d chind chönd chind sii und mit mir durd wälder streife, mit stuunende auge. leider wird vo mir verlangt, dass ich d chind uf e wält vorbereite, wo sich nöd um d essänz i eus kümmeret, wo sich nöd um d liebi, ums grosse gheimnis dreit. wo eus vergässe laat, wer mir eigentlich sind.

nachere wuche bini jewiils fix und fertig...

isch das irgendwie naavollziehbar?
Giz für dich denn kei Möglichkeit, de Chind de Zauber vo de Wält doch bizeli
übere zbringe, i de gsteckte Norme, wo das Schuelsystem vor gid?

Isch nid genau das dKunscht vom Läbe?

Also verstah mich nid falsch, mini Elter sind beides Lehrer und ich weiss
wie schwirig alles isch, dass mer gschieder würd uf anderi Sache luege
bi de Chind, als nume läse, rächne und schriebe.

Aber irgendwie muess es doch en Wäg gäh, beides under ein Huet z'bringe....
Ich glaube ebe fescht drah, dass wenn ich das schaffe und mine Chind
chan wieter gäh, chömemer immer es Stückli nöcher a die "ander" Wält/Dänkenswies.
Es brucht eifacht Ziet, ich meine mier sind au nid vo Hüt uf Morn so worde
wiemer sind (Gsellschaft) also bruchts doch au Ziet zum wieter z'gah...
*poink*
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Naja, so langsam seh ich das etwas negativ mit diesem Job-Gesellschaft-Geldsklave-Zeugs.

Oh ich hab einen super job.
verdien viel
ist interessant
hab verantwortung
ist nicht körperlich anstrengend

und fühl mich jeden tag total schlapp, ausgelaugt, leer.

diese ganze easy peasy job mach geschichte ist einfach so EINFACH.
und was hat man davon? 40h für 4500 franken netto, von dem dann doch nicht so viel netto übrig bleibt, wenn man alle möglichen kosten abzieht.

klar kann ich mir partys leisten.

und nen compi für das internet.

aber ist das alles im leben...? da hört man sound der einen wegflasht, augen öffnet und weiss nicht noch alles - und liest bücher die einen spüren lassen, dass da mehr ist - aber dann geht man arbeiten, wird nicht verstanden, versteht die anderen nicht...

all das ist doch eigentlich ein völliger selbstbetrug.

wie viele gibts denn, die tatsächlich das tun, was sie KÖNNEN? und nicht nur das was sie gerlernt haben...

ich bin es leid.

aber alternativen seh ich zurzeit auch keine...

bin vermutlich schon zu angepasst. *kotz*
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

All Mensche sind Schizophren... :mrgreen:
Fallen Angel 2

ja, echt scheisse
*grummel*
filter-kaffee in einer filter-welt
alles gefilterte vielfiltrigkeit
und ich hab nur WASSER zuhause zum trinken
*schnüff*
naja - vielleicht kommts ja irgendwann von selbst nicht wahr? einfach mal weitermachen, irgendwann sieht man den sinn hinter all dem, das ist doch alles nicht wahr, das ist doch alles täuschung und zeigt nur, wie weit fortgeschritten man schon darin ist, alles zu akzeptieren, hinzunehmen.
Demut? Wofür? damit man schön brav ist? zwischendrin mal über die strenge schlägt?
und dann wieder brav in die reihe eingereiht wird, von sich selbst?
Geld Geld Geld - immer nur GELD!
oh ja ich weiss ma brauchts um zu leben - ich brauchs sogar noch für ziemlich viele dinge.
und ich hätte auch absolut nichts gegen geld einzuwenden, wenn ich etwas finden würde, das mächtig kohle gibt, mich am morgen ausschlafen lässt, und das ist, was ich kann, aber was kann ich denn?
dumme sprüche klopfen?
hammer!
steh dir nicht selbst im weg.
ja genau.
und wie weiter?
tu es oder tu es nicht. aber wehe du tust es nicht so wie WIR es wollen.
welch eine freiheit.
halucinognom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von halucinognom »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:Naja, so langsam seh ich das etwas negativ mit diesem Job-Gesellschaft-Geldsklave-Zeugs.

Oh ich hab einen super job.
verdien viel
ist interessant
hab verantwortung
ist nicht körperlich anstrengend

und fühl mich jeden tag total schlapp, ausgelaugt, leer.

diese ganze easy peasy job mach geschichte ist einfach so EINFACH.
und was hat man davon? 40h für 4500 franken netto, von dem dann doch nicht so viel netto übrig bleibt, wenn man alle möglichen kosten abzieht.

klar kann ich mir partys leisten.

und nen compi für das internet.

aber ist das alles im leben...? da hört man sound der einen wegflasht, augen öffnet und weiss nicht noch alles - und liest bücher die einen spüren lassen, dass da mehr ist - aber dann geht man arbeiten, wird nicht verstanden, versteht die anderen nicht...

all das ist doch eigentlich ein völliger selbstbetrug.

wie viele gibts denn, die tatsächlich das tun, was sie KÖNNEN? und nicht nur das was sie gerlernt haben...

ich bin es leid.

aber alternativen seh ich zurzeit auch keine...

bin vermutlich schon zu angepasst. *kotz*
geht mir genauso...verstanden wir man dann doch nicht und zu fest angepasst sind wir (oder ich) wahrscheinlich auch an die 'Gesellschaft'....

wie du schreibst...*kotz*

geht mir teilweise genau gleich....
Fallen Angel 2

Dabei wäre alles ganz einfach, nur wie, gell? ha!

naja

nein nicht naja, es scheisst mich wirklich an, ewig dieses... anpassen. eingliedern. einfach nicht wirklich zufrieden zu sein, aber doch zufrieden genug. mit menschen zu reden, die nicht besser und nicht schlechter sind, als man selbst, die aber einfach anders ticken, andere wertvorstellungen haben, die einfach nicht so SIND wie ich.
halucinognom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von halucinognom »

jo mit menschen zu reden, die nicht BESSER und nicht SCHLECHTER sind, es aber meinen....da reicht es einfach....

unglaublich manchmal...

naja....abwarten, wer weiss :-)
Fallen Angel 2

Yeah, genau der Satz trifft's ganz gut.

Die Unterwürfigen und die Überheblichen - die Besserwisser und die Neider

alles unecht und falsch.

und ich bin nicht besser, bin ein teil von "the machine" wie alle (oder die meisten)

jedenfalls während den 40h... und sonst? mal mehr mal weniger.

ich wünschte, ich wüsste was ich mir wünsche.
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

hehe.. so schnell trifft man sich wieder.. ;)

Kurz gesagt finde ich diese Welt voll Schizophren...
Jeder hat eine Verhaltensweise bei der Arbeit und eine Verhlatensweise in der Freizeit...
Ich denke jedoch hier in der Schweiz nimmt die Verhlatensweise während der Abreit langsam übergriff..

Oder diese verlogene Menschen auch in unserer Szene... Respect the Nature-Save the Nature... gebet am Wald Sorg... 5 minute spöter gseht mer wies Zigistümmel in Wald schmeisset...
Und ich denke ah de Meischte Partys werdet die nume grob zeme gruumet...
will das en krasse ufwand isch...

Naja da es Wiedersprüchli und dete au no eis...
Hehe Lebe gemütlich und geniessend daran vorbei..
Was ned heisse söll dasi ned interveniere wemer öpis ned pässlet... ;O)
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

Dä Hans im Schnägge Loch het waser will..
und das woner will das hetter ned...
Er isch de Hans im Schnägge Loche...
Fallen Angel 2

und das wars? 50 jahre selbstverleugnung und dann hopp die sense?

geniessen soll man diese trivialität auch noch?!

ich will mehr! ich bin nicht gesättigt.
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

oder 80 Jahre etwa in 10 Jahren werden es sogar warscheindlich noch 100 Jahre.. ;)

BIN AUCH GESÄTTIGT ABER WAS NUN....???
AUF IN DIESES ELFENDORF IN ITALIEN.. :-k :-k :-k :-k
Antworten