Goa?!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

an alcide:
ich kenne es paar wenigi, wo so erfahrige gmacht hend. aber jetz uf nur ei person bezoge, wonich guet mag, chani würkli säge,

dass die person, trotz vielleicht angscht zueständ, sicher nüd im läbe verpasst hed sondern mit sich uf en spezielli art und wis usenandergsetzt hed. das sind momänt im läbe, wo mer eifach dure muess. schöscht würd mer das ganze gar ned mache. trotzdem hed die person s'lache ned verlernt, macht im läbe ihre wäg ond isch sicher glücklich, wenn au ned immer 100% zfriede- wer isch das scho.

ond au ich han mini problem mit droge. darum heisst sie au droge. schöscht wärs wasser oder luft. ich han bestimmt zit verpasst, will ich mit mine problem net fertig wirde ond mier lieber en göff rolle anstatt mich mim problem stelle. aber das isch dänk wieder s'charakter problem ond ned d'droge. mer chan sich au druffe sine problem stelle. aber ehrlich gseid schiist mich gröber ah, "perfekt" zwärde: dä wo alles weiss, sportlich, gebildet, reich, arzt, physiker und astronaut, heilig und mit insle im pazifik. what the hell - wenn das mis läbe wär, wär ich denn glücklich, will ich alles erreicht han, was gwüssi vo mier erwartet?? wie stohts mit andere wert, wo üsi hütig gsellschaft vergässe hed? die wert, wo hüt gar nüd zellid, wo "niemert" interessiert. söll ich mich anewerfe und mich apasse ond lo apisse, will ich unterwürfig bin - oder müesst ich mit mine möglichkeite d'wält beherrsche, mit miine millione vo dolares.

aber zrugg zu dem mdma stichwort. ich glaube ned, dass mer generell gseid s'läbe muess abschriebe, will mer während enere zit im läbe, zimli d'sau usegloh hed. mer hed gwüssi schäde, ja aber mer verlürt de wille zum läbe wägedem ned. ond niemert weiss, öb mer im läbe öppis verpasst, wenn mer z'lang z'wiit gange isch. wichtig isch für mich nur eis: ich dörf min glaube ned ufgeh. und merci für die möglichkeit das alles chönne z'säge. ahyeah! tuet guet :)
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

@spacerabbit
=D> =D> =D>
schön gseit! wänns es rezept für glücklich sii gäbt, würs vermuetlich nöd funktioniere. ich ha mal gseit, es machi mich glücklich z'merke dass ich e erkänntnis han, wämmer ineme gspröch oder dur nadenke uf eimal öppis begriffe hät, oder e lösig für öppis findt, wo bisher nöd funktioniert hät, oder wämmer sich selber chan liebe - nur dass nöd jedi erkänntnis au freud macht. wie söll mer en erkänntnis gwünne, wämmer nöd au mal en "fehler" darf mache? wämmer nöd au mal en scheiss macht, wämmer nöd au eifach mal unvernünftig isch oder dumm handled oder redt? mir sind villicht nöd ineme materielle sinn frey - aber mir sind frei i dem was mir dänked, säged und mached. es isch eusi entscheidig es huus z'boue oder uf alaska uszwandere, es isch eusi entscheidig droge z'konsumiere oder geld z'spende. mir sind niemertem rächeschaft schuldig ussert eusem eigene empfinde. aber mir dörfed au mal unehrlich zu eus selber sii, eus öppis vormache, i öppis inesteigere, eus verliebe, eus verlüre, eus wiederfinde und halt eifach läbe ...oder au sehr kompliziert - das isch die freyheit womer händ, und die chömmer gnüsse und drunder liide - und das macht eus zu dem wo mer sind.
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Oach Shit

Ich bin euch allen doch noch eine anständige Antwort schuldig, auch wenn mir die Worte irgendwie fehlen. Manchmal bleibt eben die "Spucke" aus ...

Schwer bereuen, tue ich gewisse Aussagen von mir hier im Forum. Ich bitte euch alle innigst, mir zu verzeihen, wenn dies geht. Schliesslich war dieses Forum immer eine klitzekleine Insel der Freude für mich, auch wenn mir oft die Galle hochkam wegen gewissen Stellungnahmen und Attitüden.

Die GoaSzene ist eine knallharte Sache, irgendwie. Sie GIBT aber raubt einem gleichzeitig unendlich viel Energie - vergisst das nicht! Die letzten paar Monate, wenn nicht Jahre, drehten sich in einem geschwindigkeitsmässigen "überspeedigem" Kreis, dem ich "alte Tante" wohl weniger gewachsen war als ich ursprünglich meinte.

Ich hab versucht mitzuschwimmen, weil ich die Jugend so sehr liebe. Natürlich werde ich weiterhin ab und zu an Parties gehen, da sie für mich oft reinster Balsam sind (wegen dem Sound). Doch was meine Augen manchmal so sehen und durch meine Füsse tanzt ist mehr und mehr schwerverdaulich. Krieg' ich die Kurve nicht mehr? Dabei lebe und geniesse ich ja fast drogenfrei! Puuhhh.

Wie schon oft, kugeln während des Schreibens hier im Forum wieder X-hundert Tränen meine Wangen 'runter, weiss nicht wieso. Liebe ich euch zu sehr. Oder hasse ich euch? Ich weiss es nicht. Ersteres ist eher angesagt :-).

3 Drogentote innerhalb eines Jahres, Scheidungen von liebenswerten Freunden und die Zuweisung zweier Teenager in ein Klosterheim haben mir einfach den Rest gegeben. Nun sitze ich, kleine Powerfrau, so ziemlich ärmellos hier am Bildschirm und versuche euch zu erklären, weshalb ich in die AggroTüte gelandet bin. Ich kann nicht mehr!

Dabei bin ich doch solch ein freudiges Wesen! Ich liebe das Leben, viele Menschen und alles Schöne! Ich muss den richtigen Dampfer wieder finden, darum brauche ich jetzt einfach nüchternen Abstand von vielen
Kurzzeitglücklichmachern & -Maschinen.

Bitte sei mir nicht böse, Kollegoli, Shmahu etc. Vielleicht befindet auch ihr euch mal in einer misslichen Lage. Versteht einzig, dass wenn man in Problemen sitzt, alles BlaBla dieser Welt nichts nützt. Dann sind Handlungen erforderlich.

Ich liebe dieses Forum nach wie vor! Superleute sind hier vertreten.
Genau diesen wünsche ich nur das Beste dieser Welt. Sorry - aber dieser Satz muss sein: PASST AUF!

Wahres SMILE und ehrliche Umarmung an euch.

Ciao

:ctf2: :De2
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ich bin dir nöd bös unds au nie gsi. aber danke dasses seisch.

alles guete
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Ginger hat geschrieben:Oach Shit

Ich bin euch allen doch noch eine anständige Antwort schuldig, auch wenn mir die Worte irgendwie fehlen. Manchmal bleibt eben die "Spucke" aus ...

Schwer bereuen, tue ich gewisse Aussagen von mir hier im Forum. Ich bitte euch alle innigst, mir zu verzeihen, wenn dies geht. Schliesslich war dieses Forum immer eine klitzekleine Insel der Freude für mich, auch wenn mir oft die Galle hochkam wegen gewissen Stellungnahmen und Attitüden.

Die GoaSzene ist eine knallharte Sache, irgendwie. Sie GIBT aber raubt einem gleichzeitig unendlich viel Energie - vergisst das nicht! Die letzten paar Monate, wenn nicht Jahre, drehten sich in einem geschwindigkeitsmässigen "überspeedigem" Kreis, dem ich "alte Tante" wohl weniger gewachsen war als ich ursprünglich meinte.

Ich hab versucht mitzuschwimmen, weil ich die Jugend so sehr liebe. Natürlich werde ich weiterhin ab und zu an Parties gehen, da sie für mich oft reinster Balsam sind (wegen dem Sound). Doch was meine Augen manchmal so sehen und durch meine Füsse tanzt ist mehr und mehr schwerverdaulich. Krieg' ich die Kurve nicht mehr? Dabei lebe und geniesse ich ja fast drogenfrei! Puuhhh.

Wie schon oft, kugeln während des Schreibens hier im Forum wieder X-hundert Tränen meine Wangen 'runter, weiss nicht wieso. Liebe ich euch zu sehr. Oder hasse ich euch? Ich weiss es nicht. Ersteres ist eher angesagt :-).

3 Drogentote innerhalb eines Jahres, Scheidungen von liebenswerten Freunden und die Zuweisung zweier Teenager in ein Klosterheim haben mir einfach den Rest gegeben. Nun sitze ich, kleine Powerfrau, so ziemlich ärmellos hier am Bildschirm und versuche euch zu erklären, weshalb ich in die AggroTüte gelandet bin. Ich kann nicht mehr!

Dabei bin ich doch solch ein freudiges Wesen! Ich liebe das Leben, viele Menschen und alles Schöne! Ich muss den richtigen Dampfer wieder finden, darum brauche ich jetzt einfach nüchternen Abstand von vielen
Kurzzeitglücklichmachern & -Maschinen.

Bitte sei mir nicht böse, Kollegoli, Shmahu etc. Vielleicht befindet auch ihr euch mal in einer misslichen Lage. Versteht einzig, dass wenn man in Problemen sitzt, alles BlaBla dieser Welt nichts nützt. Dann sind Handlungen erforderlich.

Ich liebe dieses Forum nach wie vor! Superleute sind hier vertreten.
Genau diesen wünsche ich nur das Beste dieser Welt. Sorry - aber dieser Satz muss sein: PASST AUF!

Wahres SMILE und ehrliche Umarmung an euch.
jz weiss me immerhin endlich mau, was mit dir abgeit!! huet ab, dass so offe bisch! es isch aber echt mau nötig gsi, wöu i has ame scho sehr verletztend (wenn i mi i anderi inerversetzt ha) gfunde, was du mängisch so postet hesch! kopf hoch ginger- es chöme wieder besseri ziite! la eifach nie dr kopf la hange, blieb die powerfrau wo bisch, la di nid la abeziehe vo sache, wo i dim läbe schief gloffe si! dänk dra: es git lüüt uf dere wäut, dene gahts no mieser! isch e scheiss spruch- aber i liebene glich, wöu är mi au immer weider ufstellt, wenns mir schlecht geit...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

ginger... ich hoffe, du findsch wider zur rueh. chli abstand schadet sicher nüt, aber es wür mi trotzdem freue, dich da ihne wider azträffe, irgendwänn, wännd wider bereit für neui tate bisch. ich han i letschter ziit au abstand brucht zu dem forum, wills mer zvill energie graubt hät, aber jetzt bini wider da... schlussändlich ischs ja d frag, wieso ich mir d energie raube lahn und wien ich mi chan abgränze.

ps: ich bin zwar nöd so nett wie euse kollegoli... mängisch chunt d raubchatz i mir zum vorschii... *fauch* .. und dänn isch verbii mit sunneschii. aber mini wuet verraucht so schnäll wie sie cho isch... alles iisi also... liebi grüess, shmau
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Hey ginger cha die guet verstah. Es hät bi mir au ä Phase gäh, wo i mir ernsthaft überleit han nüme a Goas zgah. Es sind mehreri Sache passiert wo mi seeeehr verletzt händ, wo i nüme han chöne zueluege, wo ich eifach zerscht mal wider Zit brucht han für mich ohni Partys. Jetzt gah i aber wider gern. Mängisch tuet en Abstand guet zum usefinde was mä im tiefschte Innere würkli brucht, unds dänn au hoffentlich findet. Es isch schad dich da inne zverlüre, würd mi aber fröie, wänd wider würsch cho. Dänn wänd villicht wider meh Chraft häsch. Wie au immer, ich wünsch dir vil Glück und Chraft bi dim witere Weg.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Ginger hat geschrieben: Wahres SMILE und ehrliche Umarmung an euch.
Danke vielmal und das selbe schenk ich Dir auch. Wird schon wieder! Gönn DIR einwenig Zeit und tu DIR was schönes. Mir würde etwas fehlen, wenn Du den Weg nicht mehr hier ins Forum findest.

Deshalb auf Wiedersehen!
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

hey ginger, danke für de biitrag, ich glaube villi verstönd dich sehr guet, und ich säge mal e pause tuet au mal guet, ich ha zwei jahr lang chum me e party bsuecht und das hät guet tah - und jetzt gahni wieder und au das tuet guet. es isch e bsunderi welt die goawelt und es isch schön gitts das und die lüüt und mängmal wird eim das halt eifach es biz zuu intensiv - und das isch au nüt schlächts und hätt au nüt mit hass ztue, sondern isch mänschlich.

alles liebi
Antworten