hochseilakt zwüsched de wälte...

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

he hat geschrieben:mmh ja...

ich halte jedoch nicht sehr viel von zudröhnen

ich finds oke wenns die leutz mal tun aber es it definitiv ne flucht vor dir selber wenn dir den scheiss regelmässig gibst
Meine Meinung... ein Bier und vielleicht ein Joint zum Genuss, nicht für das Dröhnen im Kopf. Aber bekanntlich gibt es nicht viele die völlig, oder zumindest beinahe sauber bleiben an Parties.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

merci für euri antworte und euri guete gedanke!

@fallen angel: dasi d cd gmacht han, ja mit dem hani mer en traum erfüllt... und ich bsueche seminar, womich mega interessiered und wonich langsam mini bestimmig drin entdecke. aber je tüüfer ich i mini träum iegaa, desto schwiriger wirds, min alltag mit freud zmeistere.

@ogetron: sicher, es isch es problem vo de industriestaate... ich bin en teil devo und chan mich de konsequänze vo eusem läbestil nöd eifach entzieh. wäni mit eme buur us indie vergliich dänn bini für villes dankbar: fürd nahrig, fürs suubere wasser... für min job, wo mer freii wuchenänd und ferie schänkt. aber en buur in indie mues defür (nonig?) mit dem läbe, wo sich eus jede tag büütet: de zuckerguss wo über allem liit und d essänz verdeckt, bis mer nüme wüssed, um was s läbe eigentli gaat. um was gaaz??

@jürg: du häsch das sehr schön beschribe... dir gaaz gliich, was merki.

@oink und psymi und he: es gaat mir nöd um die truurige gsichter im tram. die hani akzeptiert. ich sälber richte min blick ufs positive im läbe und ich wür mich als glückliche und fröhliche mänsch bezeichne.
ich han au d gsellschaft als das akzeptiert, was sie isch. schwirig isch nur mini rolle i dem ganze.

es biispil dezue:
s vorletschte wuchenänd hani anere wunderschöne schwitzhüttezeremonie teilgno. ich han det mänsche troffe mit ufrichtie, offene herz... mänsche, wo sich nüme blände lönd vo all dene oberflächlichkeite, wo wänd tüüfer gaa.. wo sich wider wänd mit em herzschlag vo de erde verbinde.
s ganze wuchenänd hani eifach chöne sii, was ich bin: es chind vo dere erde, wo wott wachse, wo wott spile, wo wott sich und d wält will entdecke, wo will lerne und tanze und singe, wo s gschänk vo dem läbe will anä und witer schänke... ich bin eifach gsi. und es hät en uustusch stattgfunde zwüsched eus, jede hät vo jedem glernt, jede hät jede beriicheret. ich han mich bis i di letschti zälle durdrunge gfühlt vom läbe, wo öppis heiligem, gheimnisvollem, vome zauber.

am mäntig, zrugg im chinzgi wider de druck: d schuelpfläg wird hüt villicht en bsuech abstatte und mini arbet beurteile... en riise stress i mir, will ich das alles doch gar nöd will und chan, wo sie vo mir verlanged. ich will nüt wüsse vo sachkompetänz und graphomotorik... ich will, dass d chind chönd chind sii und mit mir durd wälder streife, mit stuunende auge. leider wird vo mir verlangt, dass ich d chind uf e wält vorbereite, wo sich nöd um d essänz i eus kümmeret, wo sich nöd um d liebi, ums grosse gheimnis dreit. wo eus vergässe laat, wer mir eigentlich sind.

nachere wuche bini jewiils fix und fertig...

isch das irgendwie naavollziehbar?
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Shmahu, Du triffsch mit dem Thread d'Mitti vo mim Herz...

Ich gib bald mal es bitzeli meh senf derzue ab...

Jup... Drahtseilakt zwüsched dä Wälte... besser chan mer's nöd uusdrucke...

Zwei Seelen schlagen, ach, in meiner Brust...

In zwei unvereinbaren Welten lebe ich, so scheint's, doch die Schnittstelle zu diesen Welten... Bin ich... und somit... besteht doch Hoffnung auf eine Vereinigung dieser Welten. Lebe ich im Endeffekt in MEINER Welt... Und die ist das, was ich draus mache...

Soviel als en churze Überblick über die Gedanke, wo Du i mir usglöst häsch Shmahu. Dafür scho mal es grosses "Dankeschön".

Peace bald
Andi
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Aso aso chinde duend nid noergele..ir schwiiz cha zumindeschtens jede u jedi entscheide welle pruef er/sie ir zuekunft usfuehre wird oder will.

Damals wo i dlehr gmacht han si au 90% vo de agstellte ungluecklich gsii u i ha mi gfrogt warum die da machet..witers machet...tja als antwort hani uebercho..guet zahlt u i ha es chind..was soelli suscht mache ...?? billigi usrede...jede isch sim glueck selber uf de spur u chas finde...aso chinde party wucheend u schaffe isch hald nid sgliiche...sind zfride das ihr ueberhaupt chond schaffe...

suscht wechslet de job oder machet was euch 7 taeg erfuellt..so eifach...

oder machet ferie...wuche...monate..oder jahre...alles isch moeglich da mir schwizer sind...

amen
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

Ja, auch ich kenn die sache mit den zwei welten, oder wie so schön gesagt wurde mit den zwei sehlen in meiner brust! Ich merke das zwar nicht jeden tag, sondern eher in gewissen momenten; eine äusserung von jemanden, die art und weise wie gewisse mensche die welt sehen....

Manchmal geht es gut über wochen, und alles ist in ordnung. Doch dann holt es mich wieder ein und ich spüre die sehnsucht. Nach was kann ich nicht einmal genau sagen, vielleicht hab ich aber auch nur angst vor mir selber und davor es herauszufinden. Ich strebe zum licht aber mag die dunkelheit!

Ich denke au was es ankommt ist, dass wir uns unsere eigenen parallel-welten schaffen "Jaque'un sa réalité". Wir sind unsere eigene realität und die einzige instanz zur beurteilung derer. Kopf hoch, ihr seit nicht allein
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
rizraz
Silver Member
Silver Member

Beitrag von rizraz »

Isch scho trurig das das system fo gäld und usbütig i allne läbeslage, eus vorschribt was mir lerne müend. [-X [/list]
Die Kunst einen Drachen zu reiten

Erfolg ist das Ergebnis deines Denkens
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

*indierundewerf* Mänsche bruched an und für sich sowohl Schlaf, wägede REM-Phase, also Träum - und sie müend au ab und zue wach sii, aso ide Realität, will's suscht verhungered. Je länger mer wach isch, umso ehner stiigt gfahr, dass mer sich fühlt, als wär mer uf lsd. und wämmer die ganz ziit nur schlaft (z.B. am sunntigmorge), so fühlt mer sich völlig schlapp und usglaugt. Aso brucht mer einersiits e farbige, fröhlichi, musikalischi umgäbig und anderersiits e strukturierts gschäftsumfeld, worin mer geld verdient und go poschte gaht.

Eventuell... bruched mir mänsche beides.

stelled eu e party vor, e würklich grossi, wo au d'möglichkeit häsch, selber z'sounde, z'male, büecher z'drucke, wo d'sunne schiint und de rege warm isch, wo jede mal lächled und jede mal sis innere erforscht, wos kei gäld gitt... oh.. nur wie chömemer dänn zu bier? gemäss douglas adams, idem mer chlini dörfer würded überfalle - da mir aber friedlicher iigstellt sind, als de douglas adams, würde mer afange hopfe und malz apflanze, die erschte hanf- und pilzzüchter gäbs au bald, und um d'ernährig kümmeret sich au es paar, wie au drum, hin und wieder de wasservorrat ufzfrüsche. Alli wäre happy alli wäre froh, es gäbt immer meh sinnvolli und weniger schöni jöbs (z.B. Toi Toi hüsli reinige, wcpapier us blätter herstelle) und allne gahts guet. irgedwänn, so nach 20 jahr hätt sich d'azahl lüüt a dere party vermuetlich verdopplet und die junge hätted ganz neui idee, wiemer das alles chli meh chönt strukturiere, au chönt mer handel mit chline dörfer iileite, statt selber müesse vieh hüete (und de kack wegruume) für fleisch und so, und wer chönt da degäge sii? es wärded also ufgabe verteilt, und de wo am befreytischte isch, vo allne am meiste gmocht wird, sozsäge de spirituellscht under eus allne, de würdi userkore, das ganze z'leite oder zumindest es aug druf zwerfe, dass jede au macht was er sött, suscht wür das ja au gar nöd funktioniere. und scho wäremer inere theokratie... und schliesslich werded vermuetlich au d'bulle früehner oder spöter uftauche und kritischi frage zu dene pilzliplantage stelle, mir bruched also au no es paar fallesteller und "securities" wo es oug uf eus händ - und will das en job isch wo so gar nöd spirituell isch und gar nöd friedlich - müesst mer ihne das ja au schmackhaft mache, sie chömed also entsprechend e chli meh priviliegie über und scho hämmer feudalismus. natürlich dreht sich alles nach wie vor um de sound und ums tanze und ums diskutiere, aber uf eimal drehed sich d'diskussione villicht au mal um die securities und dass de ach so spirituelli typ au mit jedere zweite voglet und eigetlich isch das doch gar nöd so gerecht und potz, hämmer e französischi revolution - und nachdem sich de wind wieder gleit hät, jede wieder glichberechtigt isch und alli so richtig in fahrt chömed, werded schliesslich wieder es paar no jüngeri chli älter und mached uf eimal ganz neue sound wo eigetlich doch gar nüme so goa-ig isch wie mir das früehner so amel gha händ und eigetlich isches doch gar nüme wie damals und die erschte kolonischte sueched sich es anders plätzli. aber natürli isch mer irgedwie halt doch no verbunde und den handel wird pflegt. und dänn eines tages stellemer fest dass eusi pilz halt doch besser sind als dene ihres hanf oder und ich mein das isch doch nöd fair, also söttemer villicht mal festlege wievill wert eigetlich sonen pilz hät, und die tschegged das natürli nöd, und wänd immer meh hanf, aber eigetlich gahts doch nur ums tanze säged die eine, ja aber gerechtigkeit isch au wichtig säged die andere und die blöde bulle chömed neuerdings bereits mit panzer azfahre, also wie wiiter? und während alli ihrne jöbs nagönd, und wc papier us blätter herstelled, brot bached und pilz züchtet, glaubed die einte vo de anderne sie heged halt scho de besser job und so entstönd diplom wo zeiged dass im fall dänn au ich sones hanfblättli cha apflanze, hätt nämli de und disi gseit und die müends ja wüsse, die mached das nämmli scho chli länger und so simmer schwuppdiwupp im 20. jahrhundert aglangt.

aber wenigstens lauft immer no goa - oder zumindest so öppis ähnlichs...
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

shamu freu mich dich und der olie wieder zgseh an ner party ps: of han eu jetzt net verwechslet bey bey liebie grües bastian
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
rizraz
Silver Member
Silver Member

an fallen Angel

Beitrag von rizraz »

gueti analyse. jetzt hesch dmöglichkeit es anderstzmache.
erkenntnis ist der erste schritt zur heilung oder veränderung :dj

olli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von olli »

sind wir nicht gerade durch unsere ständige unzufriedenheit dort wo wir jetzt sind?

heisst es nicht schon in der bibel:
seelig sind die geistig armen
???

also ist unzufriedenheit normal und ab nem bestimmten grad eben
unerträglich - dann ist zeit etwas zu ändern.
der grad der unerträglichkeit ist eben individuell verschieden,
der eine regt sich schon über unfreundliche gesichter um ihn herum
auf und der nächste toleriert eben die schlechte laune anderer leute...

wären wir alle zufrieden z.b. mitm sound - hörten wir immer nur denselben...

keiner würde alternativen suchen, neue wege gehn oder etwas verändern.

du bist auf nem guten weg, smahu!
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Käpten Hirni hat geschrieben:Aso aso chinde duend nid noergele..ir schwiiz cha zumindeschtens jede u jedi entscheide welle pruef er/sie ir zuekunft usfuehre wird oder will.

Damals wo i dlehr gmacht han si au 90% vo de agstellte ungluecklich gsii u i ha mi gfrogt warum die da machet..witers machet...tja als antwort hani uebercho..guet zahlt u i ha es chind..was soelli suscht mache ...?? billigi usrede...jede isch sim glueck selber uf de spur u chas finde...aso chinde party wucheend u schaffe isch hald nid sgliiche...sind zfride das ihr ueberhaupt chond schaffe...

suscht wechslet de job oder machet was euch 7 taeg erfuellt..so eifach...

oder machet ferie...wuche...monate..oder jahre...alles isch moeglich da mir schwizer sind...

amen
du hesch absolut recht!! höret uf umelätsche! sit froh, heid ihr es deheime, ke krieg, dörft schaffe, heid z'ässe und z'trinke, heid e familie, heid ke megakrassi naturkatastrophene, chöit euchi bedürfniss decke etc. etc! es bitzeli leistigsdruck- meine güte! es git lüüt, die schaffe 18h am tag, ässe 1 mahlziit pro tag- ghört me die mau lätsche? i glaube eifach, die lüüt hie i dr schwiiz si viel z'verwöhnt... i ha die letzte mönet au extreme leistigsdruck gha, a mire LAP isch mis ganze witere läbe ghanget- und glich hani nid gäng umeglätschet... i bi glich z'friede gsi, wöu i mi nid ha la abeziehe vo lehrmeister, experte, chefs und lehrer...

dr käpten hirni het scho recht- nur du selber hesch dis glück i dire hand! wenn unglücklech bisch, pack di koffer und nimm dr nächscht flüger- als schwiizer hesch alle zeit und möglichkeiten der welt... nur du bestimmsch, wies dir jz geit und wies dir in zuekunft wird ga!

isch im fall nid bös gmeint- isch nume mini meinig derzue...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

ääääähhh.... ich bin doch gar nöd am umelätsche?!

villicht hani mi nöd richtig uusdruckt... oder villicht isch nöd genau gläse worde.

ich sueche s problem bi MIR.

ich gib weder de gsellschaft schuld, no mim job no irgendöpper anderem. mir isch bewusst, was ich alles han und schätz mich glücklich, sones läbe dörfe füehre.

aber: ich schaffs eifach nöd, e brugg zschlaa zwüsched em alltag und em zauber vom wuchenänd. ich erläbe a mine seminar und a parties so wunderbari sache.. und im alltag bini zwunge z funktioniere und mich azpasse ines system, wo i mir vili fragezeiche hinderlaat, wo mich wegbringt vo mir sälber, wo so wiit entfernt isch vo dem wo würkli zellt für mich.

irgendöppis muesi ändere.. a minere istellig, ame verhaltensmuster, aber ich weiss nöd wo asetze.

das isch alles. ich bin für tipps und neui dänkastöss ehrlich dankbar.

danke und bye, shmau
Scooti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Scooti »

zwerg nase hat geschrieben:Hallo Shmahu

Du hast es geschafft, das in Worte zu fassen, was ich auch seit einiger Zeit denke. Ich frage mich immer wie öfters, warum ich denn die meiste Zeit meines Lebens damit verbringe, "mit dem Strom" zu schwimmen, wie man so schön sagt. Dauernd frage ich mich, ob es das überhaupt wert ist. Ich möchte nicht irgendwann an einem Punkt stehen, wo ich auf mein Leben zurückblicke und von mir enttäuscht sein muss, weil ich denke, etwas falsch gemacht zu haben. Im Moment hab ich einfach auch die Einstellung, in einem Jahr meinen Lehrabschluss zu machen und danach tun und lassen, was mich glücklich macht und woran ich Spass habe. Ich möchte irgendeinmal auf viele schöne Momente im Leben zurückblicken können und sagen können, das ich nichts daran ändern würde...

Ich hoff ganz fest für dich, dass du genug Kraft und Willen hast, dich aus diesem Loch zu befreien!

ZN
Nur tote Fische schwimmen mit dem Strom :kiff:
rizraz
Silver Member
Silver Member

Beitrag von rizraz »

d'trännig zwischet dem zauber am wucheänd und dem allteg isch nur illusion, i mim chopf. mach ich dauge und ohre uf, merk ich das de zauber au nach em wuchänd wiiterbestot, au im alltag, solang der vogel vorem bürofänster mis lied singt weis ich, s'paradis isch überall.
der grosse fluss ist nur eine fatamorgana, es ist nicht nötig eine brücke zu bauen.

he
Gold Member
Gold Member
Beitrag von he »

höret uf umelätsche! sit froh, heid ihr es deheime, ke krieg, dörft schaffe, heid z'ässe und z'trinke, heid e familie, heid ke megakrassi naturkatastrophene, chöit euchi bedürfniss decke etc. etc! es bitzeli leistigsdruck- meine güte! es git lüüt, die schaffe 18h am tag, ässe 1 mahlziit pro tag- ghört me die mau lätsche? i glaube eifach, die lüüt hie i dr schwiiz si viel z'verwöhnt... i ha die letzte mönet au extreme leistigsdruck gha, a mire LAP isch mis ganze witere läbe ghanget- und glich hani nid gäng umeglätschet... i bi glich z'friede gsi, wöu i mi nid ha la abeziehe vo lehrmeister, experte, chefs und lehrer...
ich glaub fast du hast den text nicht gelesen...es geht nicht im geringsten um leistungsdruck in shmau's beitrag

@shmau
ich würde auch nicht behaupten dass des leben in "zwei Welten" ein problem ist..immerhin hast dus dir ja ausgesucht anderst zu leben zu denken zu sein wie die allgemeinheit...es ist nur die frage wie man damit umgeht..im alltag muss man sich einfach ab und zu anpassen und das hat nichts damit zu tun das man nicht zu sich selber steht sonder weils anderst nicht funktioniert...eine gesellschaft muss eben eine einheit bilden um zu funktionieren.
ich glaub solange du so bleibst wie du bist, wirst du immer in diese zwei welten leben...du solltest dich nur nicht von der realität runterziehen lassen..vielmehr dich wieder auf deinen traum freuen...

die einzigste methode gegen das gefühl dass du in sachen reingedrückt wirst wo du eigentlich gar nicht hin willst ist aussteigen...aber dann gibt es soviele andere sachen die du vermissen wirst. vielleicht schaust halt echt mal nach nem job der dich erfüllt...vielleicht brauchst du nen job der in der natur statt findet...dann bist du immer in der nähe von bäumen :)
*Das Leben ist eine Reise,
und reisen ist das Leben*

!!! *** better roads for Queensland *** !!!
Antworten