Goa?!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
alcide
Silver Member
Silver Member

Beitrag von alcide »

ehm mit lsd oder mdma konsument denk ich opper wo für 3-4 johr fast jedes wuchend viel konsumiert hät.
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

kennsch du überhaupt eso öpper ond wenn jo, bisch du denn arzt?
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja poppetone, da gib ich dir i de meiste pünkt recht. besser en alk absturz als mit vielem anderem.... aber darum isches mir nöd gange.

au ich gseh s'stammbeiz suufe als ritual. alkohol nimmt det en under anderem zentrale platz ii und ghört zum ganze stammtischritual. es hät, ums in "goasprach" uszdrucke, en gwüsse spirit, so es stammtisch-gelage und isch grob gseit vergliichbar mit urwald ritual...

das wo ich agsproche han und was für mich definitiv under zu unbewusste und unrituelle konsum gaht, isch s'alltagsdrogeverhältnis gegenüber alk.
dass min vater jede tag huerre viel suuft.
dass mini mueter jede tag chli wii trinkt.
dass viel lüüt scho nachem schaffe mit bier ide hand stönd.

eifach gseit, dass eifach uhuerre eis hinderegleert wird und das die ganz ziit ohni zhinderfröge.

nöd falsch verstah. ich han absolut nüt gege unkontrollierts hindereleere. ich finds au keis bizli blöd oder so, wenn mer ordentlich eis suuft und eifach joooled, seich schnurrt und völlig verpeilt igendwelche chabis macht.

was ich unförderlich finde, ja ebe zu unförderlich (bin kein ehrgiizige mensch, wo ständig nur wiiterentwicklig will), isch dass das unkontrollierte hindereleere, das eifach iisy und so chli umesuufe, das verpeilte, zu oft stattfindet und völlig i keim gsunde verhältnis passiert. dasses zum standard ghört. *bier und zigi, immer und überall*. das isch imho eifach nöd gsund für körper und VOR ALLEM für dseel.

und i eusere gsellschaft ghört das nunmal zum standard. me suuft eifach, ohni drüber nahzenke und ohni zum usglich au mal es chli "gschiiders" drogeritual zmache (was ich für e gsundi gsellschaft scho als nahezu pflicht alueg).
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

---
Zuletzt geändert von LittleMissGinger am Do 5. Jul 2007, 05:14, insgesamt 1-mal geändert.
alcide
Silver Member
Silver Member

Beitrag von alcide »

a OLI:
poppetta
Zuletzt geändert von alcide am Mo 30. Nov 2009, 21:57, insgesamt 1-mal geändert.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja schad ginger das du das so gsesch.

weisch, im grundgno gsehn ich nur, so wie du wahrschiinlich au, dass uf de welt nöd alles piccobello lauft.

nun versuech ich usezfinde wo gnau und was gnau. und über das was ich glaube usegfunde zha, red ich au mit de lüüt, statt im dunkle es füüstli zmache und zdenke "sind doch eh alles mongos". de mensch isch lernfähig. mir alli bruuched no sehr viel lektione, wo mir nöd nur ganz ellei chönd lerne. aso lass eus kommuniziere und endlich mal säge was mir denked.

dass dich, was ich denke, so verletzt.... ? mini absicht isches sicher nöd. eigentlich chasch dir ja säge "so en mongo" oder zu akzeptiersch eifach, dasses lüüt gid, wo dsache vöööööööööööllig andersch gsehnd als du. im prinzip musch dann das lediglich erträge. aber mir da zsäge wie saublöd ich bin, hilft eus allne zimli wenig. vor allem tuesch dir wohl selber demit am meiste weh, so wie ich dich ischätz (was übrigens schomal e schätzenswerti eigeschaft isch).

aso ich finds schad, dass gasch, aber wenns leid für dich vo da zu gross isch, dann isches wohl besser so. diini biiträg händ oft spotenzial gha, zum spannendi diskussione az'zettle. schad dasses immer wieder glöscht, dich so zruggghalte unds nöd völlig useglah häsch...
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

kaidun hat geschrieben:Alkohol esch die spirituelli droge vom europäer.
andiri fölker hend DMT, Meskalin, Psilocybin, Ayahuasca, Iboga und und und.
alkohol esch voll in ordnig solang d person wos konsumiert sech no gspürt.. und ez geds e rundi freibier

1. händ au mir europäer psylos und anderi bewusstsiiserwiiterndi substanze, wo für spirituelli ritual igsetzt werdet. und 2. sind pilz, meskalin oder ayahuasca es völlig anders kaliber als alkohol... das lat sich überhaupt nöd vergliiche.

Ginger hat geschrieben:Ach Herr Kolleg Oli

Heb doch eifach mal Din damded Latz!

Han mich bereits verabschieded da drinn, under Anderem wäge Dine unusstehliche, wichtigtuerische, egomanisch apinklete Kommentär.

Wetsch Provokation? Denn friss'es doch selber!

Gahn Dich schön go ustanze mit viel Liebi im Buch.

voll denäbed ginger...

ich hoffe, für eimal stasch wenigstens zu dem wod gschribe häsch. normalerwiis häsch ja sonen afall, spucksch gift und galle, verletzisch d lüüt ufs härtischte.. und irgendwänn löschischs eifach wider, als wär nüt gsi..nöd gad vill rückgrat würdi da mal säge. oder eifach es riese problem?

es erstuunt mich immer wider, wie aggressiv mänsche chönd werde, wämmer s wort liebi is muul nimmt. ich bin froh giz mänsche wie de oli, wo sich vo dem nöd underkriege lönd und eifach wiiter und unschuldig ihre wäg gönd. dänn hät die wält wenigstens no e chance uf veränderig.
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

da gaht mer mal es langs wuchenänd wäg anes wunderbars festival und stellt fescht, dass da ine de reinschti chrieg herrscht...:(

wieso haltet ihr eui nöd eifach us diskussione use wo er sowieso nöd ufen gliche nänner chömed? bzw.akzeptiered die andere meinige?
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

da gaht mer mal es langs wuchenänd wäg anes wunderbars festival und stellt fescht, dass da ine de reinschti chrieg herrscht...
naja chrieg würi das nöd grad nenne. im andere thread hämer eifach schnell müsse euses schnäbi vergliiche... es isch nöd anders gange.
wieso haltet ihr eui nöd eifach us diskussione use wo er sowieso nöd ufen gliche nänner chömed? bzw.akzeptiered die andere meinige?
das sind aber 2 verschiedeni paar schueh. aso stillschweige isch nöd so miini stärchi, wiemer da anäh chan. :-D. wieso söllmer denn nur diskutiere wenn mer uf en gliiche nenner chunt? söllmer im vorhinein 50% vo de gspröch sii lah nur wells möglich wär, dassmer nöd chönnt gliicher meinig sii? und au wennmer weis, dassme nöd sgliiche find, dann chamer doch trotzdem drüber rede, oder? tstststs.... wo kommunikation doch so wichtig isch.

mit anderi meinige akzeptiere hat das aber wiederrum nüt ztue. in 95% vo de fäll werded die andere meinige da doch akzeptiert und mer wird nöd agfiggt.
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

das sind aber 2 verschiedeni paar schueh. aso stillschweige isch nöd so miini stärchi, wiemer da anäh chan. . wieso söllmer denn nur diskutiere wenn mer uf en gliiche nenner chunt? söllmer im vorhinein 50% vo de gspröch sii lah nur wells möglich wär, dassmer nöd chönnt gliicher meinig sii? und au wennmer weis, dassme nöd sgliiche find, dann chamer doch trotzdem drüber rede, oder? tstststs.... wo kommunikation doch so wichtig isch.

mit anderi meinige akzeptiere hat das aber wiederrum nüt ztue. in 95% vo de fäll werded die andere meinige da doch akzeptiert und mer wird nöd agfiggt.
Verstahn dich scho Oli, aber das isch doch genau eine vo dene 5% wo ihr eui ufe zimli blödi art (sorry) afigged, oder?
Klar chamer das nöd allgemein sägä, vo dem her isch mini ussag zu allgemein gsi da häsch rächt!
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Shmahu hat geschrieben:
voll denäbed ginger...

ich hoffe, für eimal stasch wenigstens zu dem wod gschribe häsch. normalerwiis häsch ja sonen afall, spucksch gift und galle, verletzisch d lüüt ufs härtischte.. und irgendwänn löschischs eifach wider, als wär nüt gsi..nöd gad vill rückgrat würdi da mal säge. oder eifach es riese problem?

es erstuunt mich immer wider, wie aggressiv mänsche chönd werde, wämmer s wort liebi is muul nimmt. ich bin froh giz mänsche wie de oli, wo sich vo dem nöd underkriege lönd und eifach wiiter und unschuldig ihre wäg gönd. dänn hät die wält wenigstens no e chance uf veränderig.
du hesch genau das gschriibe, woni scho die jenschte mau dänkt ha! mir hei eifach d'wort gfählt, das unverletztend überez'bringe!! MERCI SHMAHU für das chönnti di grad knuddle :-)

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Verstahn dich scho Oli, aber das isch doch genau eine vo dene 5% wo ihr eui ufe zimli blödi art (sorry) afigged, oder?
Klar chamer das nöd allgemein sägä, vo dem her isch mini ussag zu allgemein gsi da häsch rächt!
ja die mit em raumi scho.. .aber ebe, ab und zue mussme sich sim schnäbbi eifach wieder bewusst werde :-D.. ihihihi

aber die da findi nöd. ginger hat mir klargmacht, wenn au nöd grad sehr gschickt, dass sie findet, dass mini asichte eifach voll unverständlich sind und ich sie überdenke sött, und daruf hanich versuecht ihre min standpunkt klar zmache (und nomal zur beruhigig, ich überdenk mini asichte ständig)... normalerwiis wür es "du bisch doch selber blöd" folge... aber [-X so reded de oli nur mit em raumi, mit de andere isch ganz lieb.
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Kollegoli hat geschrieben: normalerwiis wür es "du bisch doch selber blöd" folge... aber [-X so reded de oli nur mit em raumi, mit de andere isch ganz lieb.
Und doch habe ich vergeblich auf eine Schlägerei gewartet an der Reisefieber. :badgrin:

In den meisten Fällen sind die Diskussionen hier doch eher friedlich oder zumindest auf einer thematischen Ebene. Solange es nicht persönlich wird, darf man aus meiner Sicht sehr angeregt, deutlich und direkt diskutieren. Traurigerweise bleibt es doch ab und zu nicht dabei; für mich einfach unverständlich Ist jemand gerade ein Idiot, nur weil er/sie eine andere, mir vielleicht unverständliche Einstellung oder Meinung hat? Es ist doch überall das selbe... Könnt ihr mit euren Freunden, Kolleginnen usw. immer schön einstimmige Liedchen trällern? Sind gägensätzliche Meinung nicht gerade auch eine Bereicherung im Leben? Haben wir alle die Weisheit mit Löffeln gefressen, so dass wir keine einstellungsmässige Horizonterweiterung brauchen? Ach wie schön, dass es immer nur EINE Wahrheit gibt. ](*,)
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

Allright etz chumi au wider es bitzli drus - wie gseit ich han e nur en bruchteil gläsä und so eifach schnäll min kommentar abge.

Aber ich bin nachwievor de meinig, dass mer sich söt idem momänt zruggzieh womer sich zu fescht ufreggt und dänn die andere afangt apöble...:)

Hehe und warschinli sind de oli und de raumi bedes chli trötzligi besserwüsser =P~
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

Kollegoli hat folgendes geschrieben::
normalerwiis wür es "du bisch doch selber blöd" folge... aber so reded de oli nur mit em raumi, mit de andere isch ganz lieb.

Und doch habe ich vergeblich auf eine Schlägerei gewartet an der Reisefieber.
Ou tschääs das wär doch e luschtigi vorstellig: en bsoffne, evtl.vertrippte einbeintanz zwüsched dene zwei Hüehner...
Das schmöckt nachme Klassiker... O:)
Antworten