Du hesch vieles gseit jetzt, wo ich au nu gärn hät welle loswärde.Ich han mich rächt müesse zäme näh, um nid abwärtent zwärde. Nid nur wäg der Party sondern au wäg dene Reports !!!!!!!!!!!
Vom Sound här ischs ächt en Qual gsi, bis dänn ändlich am Morge dr Balumba (Mani!!!) mit em Nils megaschöne alte Sound bracht hed. Ein Ohrenschmaus par exellence
Merci vill vill mal Meli, dass dr Sinan und ich bi Dier nu hend dörfe go Musig mache. Es hed bi mier d'Enttüschig vo dr Party gno.
@ Gnömlii > NO COMMENT PLEASE< meh muess halt mal lehre, uf dr Schnorre hocke zbliibe !!!
____> HE GNÖMLI BI ÜS IN LUZERN BESCH JO DU AU SONES ARSCHLOCH WO ANDERNE SACHE CHLAUT! UND ALL VERARSCHT
DU ARBESTLOSE STROSSE PENNER VOMNE MÖCHTEGERN GNÖMLI
GELL ANDI GNÖMLI!
GNÖMLII DU VOLL IDIOT GANG DOCH WIEDER A POP PARTYS
WIE VOR 2 Jahre besch no a "no angels" und anderi poP konzert gange!
und jetzt wodsch osmol eine uf natur guru due...
ha ha ha
haha ... ha ha du TOY!!!!
du penner vereis und chum nie weder ane party vo eüis.
du TOY go Home!......
Zuletzt geändert von Koboldi am Sa 30. Jun 2007, 09:01, insgesamt 2-mal geändert.
sorrry -
normal schriebi scho ned so sache is net aber jetzt hani mol mösse... woni gshe han was de andi gnömlii so för scheiss gschrebe hed und das hed mi zemli ufgreggt...
er duet so als wärer scho ewigs lang idere szene....
(aber er esch vo 2 Johre adie erscht Goa...)
vorher ischer a pobkonzert un hed jede tag superstar glueged....
ha ha andi gnömliii... du besch so sooo zom lache:))))
hmm sorry aber das fendi au grad echli gemein das sgnömlii so abemachsch!!! au wener erst set 2 jahr ide goaszene esch, fendi esches ned so loschtig öper so abemache vor allne.ja und? ich ha vor 4 jahr au no eminem und so glost und jetzt goa und ab und zue au no anders... losisch du IMMER goa?denkes mal ned....
sorry!!
grüessli PfÜpFLi!
Hoffe der gaz jezt besser!! !!und ich ben scho e bitz länger als 2jö dere Szene!!
Und ja kei Angschd vo euch chumm ich sowiso nie ad Partys voll de Komerz scheiss bi euch!god alles nur um Geld voll scheisse vo euch.Euchi Partys wärdet eh immer ap broche vo de Liebe Polizei da euchi Partys ja IMMER LEGAL sind*jajajajajaj*
Hebs guet und mach wiiter so wied bisch!bisch en coole siech
lg
Gnömlii
ॐPeace & Blüemliiॐ ॐReAdY tO fLyॐ ॐMasala-Chaiॐ ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
aso ech find de koboldi wörkli en mega liebe siech .. aber das ghört ja nöd wörkli i das thema .. anyway .. ech find eifach das ihr beid euch gegesiitig söte in ruhe loh .. und wenn das nöd god den wärs vellech zum vorteill wenn ihr euch persöndlich treffe wördet und das angesicht zu angesicht kläre wördit ,, well es forum esch echt kei platz zum gösel useloh .. und wer interessierts wie lang du scho i dere szene besch gnömlii und was ihri komerz party agod .. esch das dene ihri sach .. und jo es god au be de goa partys e stuck wiit ums geld well ehm .. vo gnömliis und elfe allei bringt mer nöd e party zstand .. und ech find das immer so liecht xeid die andere zkritisiere .. es sell doch jede zersch be sech selber ufrume .. wenn der partys vo ihne nöd gfalle den lass es eifach so wies esch .. sell jede selber die erfahrig mache .. es esch eifach müehsam wemer zueliiest wie gwössi lüt mit niiid und ifersucht ihri emotione uselönnd .. als das mer zum bispiel god go spöörtle ole .. i dem sinn ..
ilenja hat geschrieben:aso ech find de koboldi wörkli en mega liebe siech .. aber das ghört ja nöd wörkli i das thema .. anyway .. ech find eifach das ihr beid euch gegesiitig söte in ruhe loh .. und wenn das nöd god den wärs vellech zum vorteill wenn ihr euch persöndlich treffe wördet und das angesicht zu angesicht kläre wördit ,, well es forum esch echt kei platz zum gösel useloh .. und wer interessierts wie lang du scho i dere szene besch gnömlii und was ihri komerz party agod .. esch das dene ihri sach .. und jo es god au be de goa partys e stuck wiit ums geld well ehm .. vo gnömliis und elfe allei bringt mer nöd e party zstand .. und ech find das immer so liecht xeid die andere zkritisiere .. es sell doch jede zersch be sech selber ufrume .. wenn der partys vo ihne nöd gfalle den lass es eifach so wies esch .. sell jede selber die erfahrig mache .. es esch eifach müehsam wemer zueliiest wie gwössi lüt mit niiid und ifersucht ihri emotione uselönnd .. als das mer zum bispiel god go spöörtle ole .. i dem sinn ..
love and light .. und jo ..
Also ich sett mini meinig ned dörfe säge zum boldi sine post¨!Ja genau so gsehni us wenn är so huerre mies und verlogni sache ineschriebt!was mich abelangt geb ich natürlich min sänf au dezue!
Und kei angschd uf die beni ganz siiicher nid iversüchtig ok!
so und jezt hoffii daser mau ruig sind!und das Thema beendet!!
Mer muess au chönne negativi rückmeldige chönne istecke.....
Und wenn ich ja so scheisse bin wie er alli meined wiso gönder den so ap uf mini POST?
Ich ben nur erlich wie vieli anderii ned
Gnömlii
ॐPeace & Blüemliiॐ ॐReAdY tO fLyॐ ॐMasala-Chaiॐ ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
du sorry aber ech kenne dech nöd wörkli .. und somit han ech au kei meinig i dem sinn über dech .. ech ha mech nome über euchi striitereie gössered .. und vo nöd dörfe dini meinig zschriebe ha ech keis wort erwähnt .. sondern lediglich das ihr das andersch wiitig sellid ustraege als imene forum point. .. und wie xeid .. wie man in den wald ruft so kommt es zürück .. ech beschuldige niemert und nehme niemert i schutz .. ech han nome xeid wie ech de koboldi due empfinde .. meh ned .. mini worte esch nöd allei a dech griichtit xi sondern schlussendlich eifach a die gschriebne sätz wo minere meinig nah nöd fair esch .. anderi zbeleidige esch eifach .. sech aber selber mal zfrage wieos und wesshalb das alles so passiert nöd so nahvollziehbar .. anschiehna .. und du chasch mer gern persöndlichi dini agriffsluschtige wörtli saege ..