die andere gsehnd öpis übersinnlichs drinne..
also eg findes lächerlich, dass es hützutags immerno lüt git wo id fotografie und ihri effekt irgentwelchi spirituelle/mystische sache drii interpretiered.
aurafotografie lol. wer a so en scheiss glaubt hets verdiend abzockt z werde. nei aber ehrlech eg ben jo au för fantasie und vorstelligskraft. aber wenn me us reinem unwüsse über die technische vorgäng inere kamera so gschichtli foht afo zämespinne frog eg mi scho langsam.
eg meine uf dem niveau send d lüüt no vor 100 johr gsii. aber hüt wo mir überfluetet werdet vo bilder und wo praktisch jede en fottiaparat het (meistens grad im handy) sött me sech jo scho chli über das informiere. und denn lernt me schnell mol das das kenni auras send sondern dass das en effekt esch wo bi längere beliechtigsziite oder bi der entwicklig oder wo au immer uftritt.
wer jetz meint das esch eh nid wichtig irrt sich. fotografie isch eis vo de wichtigste medie. wer nid weiss wies funktioniert het en heftigi bildigslücke. und isch bemitleidenswert.
das söll uf kei fall en agriff sii uf dini frage lila. du versuechsch jo mit dim frage s unwüsse wo de hesch über die effekt z besiitige. findi guet.
aber wenn tatsächlech no lüt so "indianerstorys" gloubed vo wege aurafötteli oder das me mitem fotiapparat epperem chan d seel stähle. denn hei sie sich etweder überhaupt kei müeh gmacht nur es bitzeli d funktionswiis vonere kamera z verstoh. oder si sind so kritisch gegenüber de hütige theoreie über die physikalisch welt, das eg si scho gar nüm als rational denkendi mensche chan aluege (sondern als ignorante).