Kollegoli - Muss das sii ? *neuä chanson*
Wenn ich mir jeweils deine Songs anhöre weiss ich genau was du mit persönlicher Musik meinst. Ich kenne dich zwar nicht persönlich und doch merke ich, dass du verdammt viel in deine Musik reinsteckst. Dein neustes Werk gefällt mir wirklich gut und das will was heissen. Denn normalerweise bin ich nicht sooo angetan von süsslichen, feinen Melodien. Für meinen Geschmack kippt das Ganze immer sehr rasch in Richtung Kitsch. Du hast es aber geschafft (wie bereits mit anderen Tracks) eine feine, zarte Düdel-Melodie so zu verpacken, dass ich sie wirklich geil finde. Die Einschätzungen von fein, süsslich und düdel sind absolut persönliche Wertungen... Musik ist aber bekanntlich Geschmacksache. Du hast zwar meinen Geschmack nicht getroffen, dafür aber etwas viel aussergewöhnliches geschafft. Du hast mir dem Düdel-Vegetarier das Fleisch so gut in Lattichblätter eingepackt, dass ich nur noch sagen kann: Mjami... lecker. Wer weiss, vielleicht kaufe ich ja schon bald selber kiloweise Düdelfleisch.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

- Psydog
- Platin Member

Re: Kollegoli - Muss das sii ? *neuä chanson*
Miar au!...Chapeau!!!Kollegoli hat geschrieben:hallo
da es neus vo mir. gfallt mir sehr guet.
Weidda soo......rhÖÖrrrrrrrrrr.......
- Dancingdevil
- Gold Member

salliii
gfallt mer eigentlich ganz guet.
äs git sicher äs paar sache wo du na dehinder sötsch, aber das hend mini Vorposter ja scho alles gseit vo wäge kick.
Was mir na chli fählt isch d dynamik vom Track, hätt mir zvill langi stelle und und zwenig konkreti Breaks.
D'Melodiä sind sehr guet glunge, und d Arpecios "zirrped schöön im hintergrund. Au das 303 isch geil....ICH LIEBE ES!!!!...
alles in allem än solidä Track
Gruss Michi
gfallt mer eigentlich ganz guet.
äs git sicher äs paar sache wo du na dehinder sötsch, aber das hend mini Vorposter ja scho alles gseit vo wäge kick.
Was mir na chli fählt isch d dynamik vom Track, hätt mir zvill langi stelle und und zwenig konkreti Breaks.
D'Melodiä sind sehr guet glunge, und d Arpecios "zirrped schöön im hintergrund. Au das 303 isch geil....ICH LIEBE ES!!!!...
alles in allem än solidä Track
Gruss Michi
-
Kollegoli
- Platin Member

http://www.esnips.com/doc/a137a9e3-8296 ... s-das-sii-
kasch du direkt lose.
rapidshare isch chli blöd, aber me chas det scho abelade. musch eifach une, wo duswahl zwüsche premium und free häsch, free wähle. und dann eifach det wo chunnt uf abelade drucke.
aber bem link obedra sött uf jede fall gah. det chasch es eifach nur lose usser du meldsch dich be esnips a.
http://www.esnips.com/doc/a137a9e3-8296 ... s-das-sii-
kasch du direkt lose.
rapidshare isch chli blöd, aber me chas det scho abelade. musch eifach une, wo duswahl zwüsche premium und free häsch, free wähle. und dann eifach det wo chunnt uf abelade drucke.
aber bem link obedra sött uf jede fall gah. det chasch es eifach nur lose usser du meldsch dich be esnips a.
finges o gueti Musig!
Hoi Oli. Ha dis Lied ou glost, finges dumm gseit richtig Musikalisch. Z ganze isch eis, füert eim dürne Gschicht düre... Geil... Da merke i doch was mir fehlt... Wäg Qualität muesi gloub nüme säge, eifach dran blibe.
LG Tinu
LG Tinu