Aber wie verhält es sich mit dem Verhältnis Anzahl Toi Tois/Pissoirs pro Anzahl Besucher? Würde mich Wunder nehmen, wieviele WCs von Veranstaltern tatsächlich zur Verfügung gestellt werden, falls das kein "Betriebsgeheimnis" ist
Keine WC mehr auf Parties?
Bin vollkommen einverstanden, dass gut beleuchtete WCs an jeder Outdoor-Party ab 50-100 Personen ein muss sind.
Aber wie verhält es sich mit dem Verhältnis Anzahl Toi Tois/Pissoirs pro Anzahl Besucher? Würde mich Wunder nehmen, wieviele WCs von Veranstaltern tatsächlich zur Verfügung gestellt werden, falls das kein "Betriebsgeheimnis" ist
dachte mir schon das chnebelschissee bewilligungspflichtig sind, merci für bestätigung. nur wenn es pfadilager das chan bewerkstellige, sölls au e partyorganisation chöne. natürli im rahme vo de möglichkeite. inere wasserschutzzone eher unvorstellbar, aber dete wirds denki au kei bewilligung für betrieb vo stromerzüger und betrieb vo musikalag und festbetrieb geh. au usschank vo alkohol und abspiele vo urheberrechtlich gschützte musiktitel sind bewilligungspflichtig oder zumindest abgabepflichtig.
das es meischt a grossaläss zwenig wc's hät isch leider wahr. wür die berechnige au gerne kenne. a de streetparade oder caliente sinds sicher viel zwenig, was mer denn am feine gruch überall dörf erfahre und au i de press läse. komisch, wieso stelled nöd meh schissene ane? kalkül?
gruess
imox
das es meischt a grossaläss zwenig wc's hät isch leider wahr. wür die berechnige au gerne kenne. a de streetparade oder caliente sinds sicher viel zwenig, was mer denn am feine gruch überall dörf erfahre und au i de press läse. komisch, wieso stelled nöd meh schissene ane? kalkül?
gruess
imox
jo stimmt:) pfadis mache das au. isch mr doch no so gsy.
früehner hets amme au am banntag grossi sälberbauti latrine gha.
irgendwenn isch dass denn verbote worde.
dänk dass vieli vellicht müeh hän abzschätze wieviel s wirklich brucht.
wüsst jetzt au nyd was do e schlaui fuschtregle wär.
50 lüt ei hüsli findi jetzt chli heftig.
aber vellicht 100?
früehner hets amme au am banntag grossi sälberbauti latrine gha.
irgendwenn isch dass denn verbote worde.
dänk dass vieli vellicht müeh hän abzschätze wieviel s wirklich brucht.
wüsst jetzt au nyd was do e schlaui fuschtregle wär.
50 lüt ei hüsli findi jetzt chli heftig.
aber vellicht 100?
- Psydog
- Platin Member

Und inere Uuflag, wo miar kriagt hend, häts gheisse, pro 50 Gäscht bruuchts 1 Toi Toi.
Ja miar händ denn 2 Stück bstellt, da miar mit 100-200 Lüüt grechnet händ.50 lüt ei hüsli findi jetzt chli heftig.
aber vellicht 100?
Sind denn aber über 700 cho!
Und üsi Toi Tois händs ide Nächi amene andere Fäscht abglade!
Naja, zahle händ miars denn scho nid müasa.
Das nenn ich mal genügend Toi Toi`s!