Twilight zone am Finstersee

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Colin
Platin Member
Platin Member

Twilight zone am Finstersee

Beitrag von Colin »

=D> =D> =D> traintown das isch eu glunge hammer Party gsie Hammer Platz und Hammer Härte sound super line up, sorry miguz du weisch i find i e sehr en guete dj abber in dieser line up hets leider nid passt...
Hooshageni hets optimal agfange i freu mi dieni chill intro set mehr zhöre
zum glück han i e cd :)

Analog shock als manu het de ganz hei weg gschwärmt vo diem set mir händ sogar grad nomal dien cd glosst danke für die ;)

Imox und Meenakshi ich sägs doch ihr sind eifach gut und hends eifach druf =D> =D> =D>

Crazy Goblin du bisch ufem richtiger weg es rockt

Miguz also de MIxes sind suber gsie aber ebe de sound zweicheiig für das line up

Digitalist i ha di sälber nid ghört da isch de sam am ufflege gsie aber es het gräbblet und druckt han i ghöre säge

Dejan zum glück isch de sam irgend wann fertig gsie und i ha dörfe go tanze und o JJJJJJJJJaaaaaaaaaaaa dein sound war tanzbar

Malice in wonderland fingen extrem härt an fast zu härt für dieser tages zeit meine beine waren müde aberirgendwie erholte sich das schnell mal denn irgendwie war i doch nur am tanze hehe

Dr.Magnus all i can say is the remerdie is melodie =D> =D> =D>

Vibracoustic Danke für dieser party und danke für eure set, wie ihr wisst war i immer kritisch gegen über eure sound aber dieser set het mi überzügt jetzt würdi eu bueche es war ein zusammen hängender set :-({|=

Nygma wie ich dir gseit han, uf dien set bin i gspannt gsie wie du afangsch und i die party i stiegsch und mol es het mi gfalle was gmacht hasch und dann bin i hei hehe

also orgon flow han eu nümme ghört hehe

was i no au no ehrlich säge wett isch das obwohl i da so set vo de künstler so beschriebe ha bin i nid immer am lösse gsie denn, de Outland isch ja en grosse reiz zum regelmässig im chill sie...

Ach ja was no sicher zerwähne isch isch das Circus minimus ihre Suppe sehr Lecker isch und ihres zelt extrem optimal isch obwohls NID grägnet het.

Super Party gsie
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Sam Smiler
Beitrag von Sam Smiler »

so nach em colin sien vortrag :n55 kann i nur no säge

Danke
Smile and i will Smile with you
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

also ech möcht mech do auno bedanke för die geil party!
d'location esch mega schön gsi!
de shuttle-fahrer esch au voll easy gsi!

zom sound:
es esch es gmüetlichs intro gsi; fascht zu gmüetlich vör das wo nochher cho esch!
aber denn, analog shock hed voll grockt, ech has de beschti LiveAct gfonde vo all dene woni ghört ha!
au Crazy Goblin hed es geils set brocht!
denn hed de Miguz es voll geils set brocht! au wenn do de colin anderer meinig esch als ich.
danach esch denn gluabs mol de Digitalist ond de Dejan dra gsi.
Also för mech eidütig zu chranke sound gsi! non-stop voll gas ohni en pause emmer öpe 155 bpm! :n55
also ech lose jo gärn so rechtig geile dark sound aber ergendwo heds gränze!
danach esch minerer meinig noch nome no sgliche glofe;
ergendwenn eschs eifach nome no langwilig ond oninteressant gsi!
es hät vo mier us ruhig chli gmüetlicher ond vorallem melodiöser dörfe wärde!

Tja; alles in allem eschs en super geili party gsi,
geili location
geili lüüt
ond sogar s'wätter hed ghebt!!!

Merci vell mol!
cy
Bild Bild and Bild
Meenakshi
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Meenakshi »

noch immer bin ich voller guter gefühle über diese party. ein fettes dankeschön nach zug, es war ne super party! der platz einfach hammer, wär am liebsten grad fix eingezogen. super gemacht mit den blachen und zelten, nette helfer & chai team, alles tiptop.

vom sound her für mich erste sahne, mit einer ausnahme. schönes intro zu beginn, ideal zum grillieren und znacht essen, dann langsame stetige steigerung mit hoogshageni und analog shock - gefällt mir dein sound.

danach kam imox' und mein set, es hat riesen spass gemacht auf dieser anlage zu sounden, es war optimal, und danke leute für die super stimmung, das mittanzen, die vielen smiles etc. wir versuchen immer etwas rüberzubringen, und wenn man sieht, es kommt an und es kommt erst noch etwas zurück, dann ist das einfach wunderbar. merci!

crazy goblin hat auch gerockt danach. mit miguz' set konnte ich leider gar nix anfangen, sorry, nicht mein geschmack. und ein infected lied hätt ich nun absolut gar nicht erwartet an dieser party... zu viel für mich...

digitalist hat mich dann wieder aufgefangen. du rockst einfach anders, mann. einfach unglaublich!

als ich nach wenigen stunden schlaf wieder auf dem floor stand, erlebte ich die für mich positivste überraschung: malice in wonderland. hammmmmmer sound! einfach nur wow, so was von geil. schön treibend und sphärisch, einfach genial. dr. magnus war auch voll fett, du hast was drauf! hör dir immmer wieder gern zu.

vibracoustic war auch genial, genau zur richtigen tageszeit euer sound! ihr beweist immer wieder euren guten geschmack. von nygma's set hörten wir leider nur noch den anfang, klang gut, aber irgendwann muss man nach hause...

alles in allem ne super party, mit vielen sympatischen artists, sound nach meinem geschmack. sollte es öfters geben in dem stil!!

hey und ich glaub die wcs wurden sogar geputzt in der nacht! wow was für ein service! merci!

ich hoffe hier niemanden vergessen zu haben! danke für die vielen netten kontakte, gespräche und smiles. bis zum nächsten mal...
khadelsol
artist
artist

Beitrag von khadelsol »

la la la.. =D>

** danke **

isch super gsi.. O:)
QC
Silver Member
Silver Member

Beitrag von QC »

..ta tü ta ta.. super Fäschtli gha! :De2
Merci vell mol för alles, esch ächt en loschtigi Sach gsi be üch!

Sound-Mässig esch halt scho Gschmackssach.. muess aber glich
säge ORGON FLOW :dubbleK: hend mer also de räschte ghä!
So perfekt passende Sound för die Zyt.. merci Jungs Killer Live-Act,
hed mi grad echli döregschöttled! zz zz zz :n55 :peace: :n2

Super Erinnerige a min Gebori & merci vell mol för alli Gschänklis! O:)
(z.B. s'Eggeli esch mer natürlich blobe.. mol öppis anders! =D> ) :dubbleK:

Danke au Tusig mol üsem Liebe Petrus.. Super metgmacht höi Merci!! 8-[

Bis Bald & Liebi Grüess QC :WDQ
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Holla zäme ja aso mer het die Party mega gfalle esche geile Platz gse geili lüt unds wetter het mitgschpelt het eifach Past

shutel het guet Klappet zum glück ned müsse laufe organisatorisch hets mer gfalle gut gmacht Jungs und Mädels

zum sound das wo ich ghört han het mer gröschte teils gfalle
Meenakshi & imox weis ned werd vo euch d frau esch aber jedesmal wen Frau es lied gmixt het hets mega grockt han guet stanz bei gschwunge

crazy goblin wie erwartet hammmmmer gerockt ohne ende

digitalist esch merd den chli hert inecho aber das esch sine style und de lüt hets gfalle

vibracoustic auch wie immer kiilller ihr hends eifach im greff imer weder en gnuss euch zghöre

de Nygma het mich au sehr überrascht esch au mega fett gsi genau dini zit gse und das einte lied mit de guitarre Hammmmmer

Orgonflow Do mussi ja nix dezue sgäge Hammmmer sie hends mol weder gschaft die allerletschte zukige us de beine zhole hammer neue Stuff

So und nu zu mim set jajajaj ich weiss das infected het ned selle si ich seiss Big Sorry
aber das es bi dem lied ufem Dancefloor voll apgange esch findi e biz kommisch guet ich han das lied abglo well 3 Kollege/ine a dem Day Geburi gha hend esch halt de bi gwüsne ned so acho defür be gwüsne scho Sorry und so

Zu mim set Ich han mich mega gfreut A dere Party sounde esch de hammer gsi e gueti allag am start gsi muss sege ich han zimmlech andere sound gschpelt als a mine letschte set`s
esch en meschig vo 2 Sound Stylerechtige gse Twistedfullon i dem sin
es send nachem set vill ppl zumercho und hend gfunde es seg es mega geils set gse das het mer mega gfalle klar hend au parne ned so past
das akzeptierich Musik esch gschmaksache aber mich schlusentlech weg dem Infected Ufhänke esch ned fair..

Schöscht alles i allem Top Party gse ben scho ewig nüme solang andere Party gse =P~
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Muss jetzt doch auno schnell da schriebe.

Also vo de Organisation her, wirklich Hut ab! =D> =D> =D>

Han glaub scho lang nümme sooo en frieldiche Platz gseh, wo alles gstumme hed.

Hehe ussert de Sound.... nei ich han ja gwüsst dass es hert wird, aber jaaaa sooo hert. :-s :mrgreen:
Anyway merci für die super location und organisation, negscht mal das ganze mit fiiiienem, verspielte
und mystimem psy und denn wär das perfekt! =D> :lol:
*poink*
analog-shocker

Beitrag von analog-shocker »

:peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace: :peace:

thanks to traintown psy syndicate, woooowww suuuper party gsi, obwohl ech jo ned vell metöbercho han, da ech am sonntig ha döffe schaffe........

dä partyplatz esch jo wohl me als perfekt, ha nome gstuunet, mega schön.....

zom sound chanech ned vell säge.....hoogshageni hani killer chillig gfonde

mech sälber chani ned guet beurteile, aber danke a alli wo denn scho am däänce gsi send :jumper:

imox und meenakshi händ zemlech grockt wasi no ghört han, esch au e super aalag gsi, ned riesig aber hed grad glänget..........

ond denn benech au schoweder hei.......:peng ..

greeeeezzzz

simi :De2
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Vibracoustic »

Merci für all di positivi feedbacks :-)

vile dank a all wo cho sind und mit eus gfeschtet hend, merci a all DJs und live acts wo cho sind und ihre hammer sound mitbracht hend :-)

Colin & Sam - Merci fürs geniale intro (sorry weg de verspötig) - en hammer mischig us verschiedenschti sound richtige - sehr kreativ zäme gstellt - und merci das im chillout en sehr gmüetlichi stimmig erschaft hesch, ha zwar kei ziit gah zum chille aber di paar sekunde wo i doch im chillout gsi sind sind sehr beruhigend gsi .-) Merci!!!

Hoogshagenii - Also ha echt nöd gwüsst was i söll vo en chillout set vo dir erwarte, nur gwüsst es wird uf jede fall sehr speziell und das isch es au gsi - muesch de set umbedingt id zuekunft wiiter bringe!!!

Analog Shock - Merci das cho bisch, au wenn früeh am sunntig hesch müesse go schaffe, hammer sound gsi!! bis jetzt het de set mich am meischte gfalle vo dir!!!! Sidefine basslines und vil power - het grockt!

Imox & Meenakshi - ihr hend genau min gschmack vo "dark" sound bracht - isch en hammer istieg is nachtprogram gsi!!! ihr werdet uf jede fall wiiteri bookings vo eus übercho!

Crazy Goblin - muess da nöd vil säge isch hammer party gsi mir hends gschaft :-) und din sound wie immer annnnderrrrsch fett, wiiter so!!!

Miguz - Sound isch uf jede fall gschmack sach und ich denk di lüt hend din dj set brucht vors so richtig mit psycho sound wiiter gange isch - A last breath of fresh air ;-) hehe..het grockt, cool das cho bisch und grad dini ganz crew mitgno hesch!!

Digitalist - Vile vile danke für das hammer set!!!!!!!!!! mir hend so lang gwartet bis in zug mal richtige twisted sound lauft und du hesch gnau das bracht, het grooved & tätscht!!

Dejan - De sound het mi so düregschüttled i weiss gar nöd was säge. Thanks for coming and blessing us with such powerful music :-) see you at mental soup!

Malice in Wonderland - Jungs merci das ihr so spontan gekommen seit - war genial!!!

Dr. Magnus - wie immer es hammer set, schön triebende morge sound ;-) hehe...

Vibracoustic - mmm...kei ahnig weiss nur no das i andersch müed gsi bin, ha selber nöd vil vom sound mit übercho ;-)

Nygma - Din set het mir richtig gfalle - schön satte, tüffe fullon, het um die ziit schon inepasst..

Orgon Flow - Merci jungs für de mittag groove :-) nach so härte sound het isch de groove glaub rechtziitig für di lüt itroffe :-)

Dubay + Elch - merci für de schluss, ich glaub di lüt wäret glaub no bis am obig spott am abgah gsi heti mir nöd fürobig gmacht :-)

Outland - Merci das cho bisch und sorry nomal wegem brennende cd player ;-)

Ich glaub ich ha scho lang nöm en party erlebt woni de sound würkli immer geil gfunde han - guet gmacht lüt!!

Merci a Zirkusminimus fürs zelt und das ihr d'lüt mit warms trinke und guets esse kraft verleit hend ;-)

Merci a all Zuger wo cho sind, gholfe hend und mit eus gfäschtet hend - ohni eu wär nüt gloffe

Es riese danke schön a üse Shuttle König - ohni dich wär würkli gar nüt gfloffe und merci das all gäscht sicher a de party acho sind und au wider zrugg am morge!!!!

Mir lueget uf jede fall ob mir nomal dobe en party möchet, location isch würkli super!

A Thousand Thanks & Much Respect,

Manjit (Vibracoustic / Traintown Psy Syndicate)
Imox
dj
dj
Beitrag von Imox »

hola todos

aso ich bruche nüme viel zsäge zu dere party: es isch eifach hammer gsi mit eu allne a dem wunderbare platz! supi organisiert! ich han mich die ganzi ziit puddelwohl gfühlt bi eu!

vom sound her häts ja würkli für all was gha und es isch gueti qualität abglah worde! das es härter wird hät mer ja gwüsst im vorus. min gschmack häts voll troffe!!! es hät ja au en u gmüetliche chillout gha zum sich amigs chli sammle.....

d'alag het tip top passt und isch e freud gsi bi eu zsounde! üse sound schint überecho zsi - danke vielmal für die ufmunternde wort.

aso denn bis i dä mental soup am rüehre oder bis es andersmal.

peace
imox
Sound:
IMOX
The Hidden Unusual

http://soundcloud.com/imox

( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Imox & Meenakshi - ihr hend genau min gschmack vo "dark" sound bracht - isch en hammer istieg is nachtprogram gsi!!! ihr werdet uf jede fall wiiteri bookings vo eus übercho!
juhuuu, das sag ich dich schon lange! mehr bookings für die zwei! :-D

sie haben wirklich verstanden, welche musik tiefgreifend und psychedelisch wirkt... ein erlebnis sondergleichen... ich glaube, diesem sound können sich auch "nicht-dark-goaner" hingeben ... :wink:

also looooos ihr orgs!!!
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

hed niemer es paar pics vo dere schöne location gmacht, woner chönnti do in poste? oder sogar es video!?!?
wär doch schön! O:)

gruzi
Bild Bild and Bild
Antworten