brauche sehr dringent eine nummer wichtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

brauche sehr dringent eine nummer wichtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
salie zäme ich han es problem! ich han shandy gwechslet mit der sim charte nur dadurch thelftie vo minere nummere verlore! Ich bin am suntig agschproche worde, vo de lüt die de schtand leitet die immer pizas verchauft hen ich hoff ihr wüsset wer ich meine? der typ mit der churtze haar und sinere frau mit der blonde! ich söt ine am mitwuch bis am fritig helfe derr schtand uftschtelle in tessin. Aber mir hend net über deinzelheite chöne rede es isch sehr wichtig für mich! das ich das bechum will ich unbedingt geld bruch sie sind bim schön dekorite schtand gsie de vo 2 wuche i der rainprojekt paarty gsie sind.! wen wer ihrie numere het bitte gebet sie mir per pm han sie verlore isch sehr wichtig ich hoff ihr chönd mer helfe?????????
Zuletzt geändert von bloodflower_of_psy am Di 29. Mai 2007, 19:55, insgesamt 2-mal geändert.
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
-
biberfreund
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

Es ist ja nur verwirrend, weil man deinem Text nicht folgen kann. Ein paar Satzzeichen würden wirklich nicht schaden ...
http://www.mrsgreen.ch
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

ja .. war das denn so schwer? 
http://www.mrsgreen.ch
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

- SäureRaver303
- Platin Member

-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

-
bloodflower_of_psy
- Gold Member