Hooshageni hets optimal agfange i freu mi dieni chill intro set mehr zhöre
zum glück han i e cd
Analog shock als manu het de ganz hei weg gschwärmt vo diem set mir händ sogar grad nomal dien cd glosst danke für die
Imox und Meenakshi ich sägs doch ihr sind eifach gut und hends eifach druf
Crazy Goblin du bisch ufem richtiger weg es rockt
Miguz also de MIxes sind suber gsie aber ebe de sound zweicheiig für das line up
Digitalist i ha di sälber nid ghört da isch de sam am ufflege gsie aber es het gräbblet und druckt han i ghöre säge
Dejan zum glück isch de sam irgend wann fertig gsie und i ha dörfe go tanze und o JJJJJJJJJaaaaaaaaaaaa dein sound war tanzbar
Malice in wonderland fingen extrem härt an fast zu härt für dieser tages zeit meine beine waren müde aberirgendwie erholte sich das schnell mal denn irgendwie war i doch nur am tanze hehe
Dr.Magnus all i can say is the remerdie is melodie
Vibracoustic Danke für dieser party und danke für eure set, wie ihr wisst war i immer kritisch gegen über eure sound aber dieser set het mi überzügt jetzt würdi eu bueche es war ein zusammen hängender set
Nygma wie ich dir gseit han, uf dien set bin i gspannt gsie wie du afangsch und i die party i stiegsch und mol es het mi gfalle was gmacht hasch und dann bin i hei hehe
also orgon flow han eu nümme ghört hehe
was i no au no ehrlich säge wett isch das obwohl i da so set vo de künstler so beschriebe ha bin i nid immer am lösse gsie denn, de Outland isch ja en grosse reiz zum regelmässig im chill sie...
Ach ja was no sicher zerwähne isch isch das Circus minimus ihre Suppe sehr Lecker isch und ihres zelt extrem optimal isch obwohls NID grägnet het.
Super Party gsie

and