Rainproject
Rainproject
Ein Dankeschön an alle Partybesucher. es hät also guät grumplet!!!!!!!
Bis zur nächsten Mal Mfg Baumeister BTP. Ps Slatschi du hesch supper saund gmacht :---))))
Bis zur nächsten Mal Mfg Baumeister BTP. Ps Slatschi du hesch supper saund gmacht :---))))
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

also chum grad erscht jetzt hei und mini füess sind tot man die scheiss bladere ja wie au immer super colli party gsie bis u tnacht net so der supie soun aber mer chan ja net alles ha und meeeeeeeeeeggggggaaaaa viel lüt am abe aber geg der morge ischs mer hammer gange supi sound und der überaschigs dj am schluss het mega lang gschpielt wirklich ich hans voll gnosse und namal an all die dete gsie sind fiiiiiiiinnnnnnddd i hammer das er all cho sind unds isch super läsig gsie hehe aso mercie an alle und natürlich den organisatoren
schönie grües bastian bis nächschtmal im wald bey
schönie grües bastian bis nächschtmal im wald bey
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

- Fantagirah
Möcht mich ganz herzlich bi BTP bedanke, dasi a sonere hammer Party han dörfe uflegge!! DANKE, für dChance, für die guet Stimmig und für dä fein zNacht vom Bruno.
Ich hoffe ich dörf bald widär mal dEhr ha, anere BTP-Party zSounde!
Midimal: riese Komplimänt! Aso shät mi ächt fascht hine use ghaue! Absolut geniale Sound.
Freu mich scho uf dini CD!
Wünsche eu allne e schöni Wuche. Fit wird ja niemert sii...
PS: Es ganz speziells "DANKESCHÖN" an André & Schelling
Ich hoffe ich dörf bald widär mal dEhr ha, anere BTP-Party zSounde!
Midimal: riese Komplimänt! Aso shät mi ächt fascht hine use ghaue! Absolut geniale Sound.
Freu mich scho uf dini CD!
Wünsche eu allne e schöni Wuche. Fit wird ja niemert sii...
PS: Es ganz speziells "DANKESCHÖN" an André & Schelling
-
Anacsa
Yepa
Also ich möcht mi de BTPler au grad bedanke
das mer händ dörfe bi euch go sunde, es hät also sehr
spass gmacht. Wätter isch wieder wie letscht weekend eifach
nur de hammer gsi, am morge nochli sünnele und dänn mal
friedlich hei gfahre.
Alles in allem isches e sehr friedlichi und cooli party gsi.
Greats Kris
das mer händ dörfe bi euch go sunde, es hät also sehr
spass gmacht. Wätter isch wieder wie letscht weekend eifach
nur de hammer gsi, am morge nochli sünnele und dänn mal
friedlich hei gfahre.
Alles in allem isches e sehr friedlichi und cooli party gsi.
Greats Kris
merci vil mol für die wunderschöni party.de sound gege früehmorge bes woni gange be isch hammer gsi. het mi richtig erfüllt.
üsi Pics werde demnächscht mal ufere hompage erschiine, wo mer no müend kreiere u ume bastle.
liebi grüess
gnömli
üsi Pics werde demnächscht mal ufere hompage erschiine, wo mer no müend kreiere u ume bastle.
liebi grüess
gnömli
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
-
analog-shocker
abr hallo hallooo, alles parat alles parat?
lääck bis mer denn äntlich mal zu dem schöne plätzli gstose sind...- uh lang simmer ide pampa umegstrielet und niemärt het würkli ä ahnig gha wos dure gad..
s het gfätzt
gracias
lääck bis mer denn äntlich mal zu dem schöne plätzli gstose sind...- uh lang simmer ide pampa umegstrielet und niemärt het würkli ä ahnig gha wos dure gad..
s het gfätzt
°°Dance Into The Neverland°°
Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
also de wäg esch scho zemli schlächt(gar ned) kenzeichnet gsi..ond das kei stutelbus gfahre send hani ou rächt schlächt gfonde..foralem am morge hani fascht nöme möge bes zom bus latsche...
ond met hets donkt die schinwärfer händ brutal bländet..schösch esch deko hamer mäsig gsi ond de sound esch ou klasse gsi..
ond met hets donkt die schinwärfer händ brutal bländet..schösch esch deko hamer mäsig gsi ond de sound esch ou klasse gsi..
Sodeli, jez bini au mal registriert und därf endli mini Kommentär dezue gäh
De Samstig isch meeeeeeeeeega gsi und ich möcht mich bi eu allne ganz herzlich für die paar Stunde weg vom Alltag bedanke! Es sind alli da gsi, das isch s’Schönschte gsi… dezue no de richtig Sound, en schöne Platz mit Deko und de perfekti Sternehimmel… was wet mer no meh?
De Samstig isch meeeeeeeeeega gsi und ich möcht mich bi eu allne ganz herzlich für die paar Stunde weg vom Alltag bedanke! Es sind alli da gsi, das isch s’Schönschte gsi… dezue no de richtig Sound, en schöne Platz mit Deko und de perfekti Sternehimmel… was wet mer no meh?
"Die längste Reise ist die Reise nach innen."
Was Du schenkst, bleibt immer Dein Eigen; was Du behälst, ist für immer verloren!
Was Du schenkst, bleibt immer Dein Eigen; was Du behälst, ist für immer verloren!
@rumidum....muesch halt gah solang no magsch ;o)
hehe nei nei...äs isch scho bitz müehsam gsi die Strass entlang zlaufe bis zur Party. Und das säg Ich als Fahrer. Laago mio das isch än Strecki gsi wo dAutofahrer än 80ger bis 120ger duffe hend. Äs isch stockdunkel gsi und vo mir us gseh saugföhrlich für die Lüüt wo ad Party gloffe sind. Rächts und links uf dä Strass. Da hettmer iirgendwas müese mache oder än andere Wäg kännzeichne.
Aaaaber alles anderi eifach schön gmacht gsi. Die ganzi Idee mitem Itritt und dän sHinderelaufe...eifach genial. Schön versteckt und vo divorne hed mer nix mitbecho...ächt supi
Au dä Platz sälber isch herzig gmacht gsi. Bin amu richtig zfride heicho.
Danke vill mal BTP-Team.
hehe nei nei...äs isch scho bitz müehsam gsi die Strass entlang zlaufe bis zur Party. Und das säg Ich als Fahrer. Laago mio das isch än Strecki gsi wo dAutofahrer än 80ger bis 120ger duffe hend. Äs isch stockdunkel gsi und vo mir us gseh saugföhrlich für die Lüüt wo ad Party gloffe sind. Rächts und links uf dä Strass. Da hettmer iirgendwas müese mache oder än andere Wäg kännzeichne.
Aaaaber alles anderi eifach schön gmacht gsi. Die ganzi Idee mitem Itritt und dän sHinderelaufe...eifach genial. Schön versteckt und vo divorne hed mer nix mitbecho...ächt supi
Au dä Platz sälber isch herzig gmacht gsi. Bin amu richtig zfride heicho.
Danke vill mal BTP-Team.
- Waldgeischtli
- Gold Member

ja de wäg eschs sziel, gell?
aber daser solang het müesse sii?
janu, schlussändli semmer ja doch no det acho, dasch dhauptsach und es
het sech uf jede fall glohnt!!! es supper schöns plätzli händer eu da usgsuecht..und so schöne sound esch gloffe, vorallem am morge wos de langsam hell worde esch, de wii hämmer extra deför ufghobe..
danke BTP...bis zum negsten mal ihr lieben
janu, schlussändli semmer ja doch no det acho, dasch dhauptsach und es
het sech uf jede fall glohnt!!! es supper schöns plätzli händer eu da usgsuecht..und so schöne sound esch gloffe, vorallem am morge wos de langsam hell worde esch, de wii hämmer extra deför ufghobe..
danke BTP...bis zum negsten mal ihr lieben