Neue Ultimative Bilder von Infected !!!
-
Kollegoli
- Platin Member

ich finde da häsch voll recht.
dass alles relativ isch und mer alles us verschiedene blickwinkel chan gseh, isch doch klar, ich finde mir söttet eus nöd mit dem ufhalte... genauso, dass alles siini existenzberechtigung hat. igendwenn söttme dann aber doch mal über das hinusegah und sich getroue e eigeni meinig nöd nur zha, sondern sie au zvertrete...
die "ich gseh nöd nur schwarz und wiis und alles isch neutral"-haltig chunnt zwar be de lüüt guet aa und me chan sich sicher sii, dassme nüt falsch macht... naja, me macht dann aber leider au nüt richtig, oder?
@anderi diskussion
ich finds eigentlich unwichtig, jetzt mit wort zdefiniere, was kunst isch und was nöd. das beruet, wie sgsichtli au scho ähnlich gseit hat, uf logischer, gedanklicher, "hirnigstüürter" philosophie und führt igendwie nöd würkli uf es "ergebnis", führt sogar am "Eigentliche" verbii. philosophie gids aber nöd nur uf gedanklicher, logischer ebeni, sondern au uf herzlicher, gfühlsmässiger und die isch grad was musig abelangt viiiiiiiell wichtiger.
ich zumindest überleg mir nöd, ob öpis jetz kunst isch oder nöd... uf musig bezoge, hanich in erster linie glernt, einzig und ellei mit mim herz zlose und nöd mit miinere logik. ghör ich musig mit spirit (aso uf irgend e art herzlichi musig), dann hats e mehr oder weniger massivi würkig uf mis herz bzw. uf miini gfühl. ghör ich dubbeli musig, wo uf specialeffekt etc. setzt, dann gspür ich da eifach nüt i mim herz. ich chan viellicht mit mim hirn säge "bhoa, dasch jetz e geils arrangement" oder "das hät jetz en geile rüümliche klang" oder "das hat jetz en geile ton", aber gfühlsmässig lahts mich schweige. zb grad en geile rüümliche klang als produzent zerschaffe, chamer ja au als e kunst bezeichne bzw isch au e kunst für sich.... aber naja.... zum brüelle oder massivi gfühlsschüb zha bringt eim sowas halt nöd, dadezue bringt eim einzig und ellei de inhalt vo de musig (wennmer gfühlsmässig gnueg offe dezue isch). und uf de wird ebe zwenig wert gleit, well anschiinend die meiste "musikante" musig meh mit logik als mit herz beurteiled.
[und da wäri dann scho bald wieder be de partydiskussion allgemein aglangt und wür nebebii das in verbindig bringe, mit vielne droge, wo eim gfhlsmässig idämmed oder eim logisch erwiitered, wo leider öfter konsumiert werded, als die wo eim gfühlsmässig intensiviered oder eifach nüechternheit (wo mer gfühlsmässig nämlich extrem intensiv unterwegs isch).] (aber das meh als bemerkig am rande, das isch dann würkli nomal e anderi diskussion)
ich finde da häsch voll recht.
dass alles relativ isch und mer alles us verschiedene blickwinkel chan gseh, isch doch klar, ich finde mir söttet eus nöd mit dem ufhalte... genauso, dass alles siini existenzberechtigung hat. igendwenn söttme dann aber doch mal über das hinusegah und sich getroue e eigeni meinig nöd nur zha, sondern sie au zvertrete...
die "ich gseh nöd nur schwarz und wiis und alles isch neutral"-haltig chunnt zwar be de lüüt guet aa und me chan sich sicher sii, dassme nüt falsch macht... naja, me macht dann aber leider au nüt richtig, oder?
@anderi diskussion
ich finds eigentlich unwichtig, jetzt mit wort zdefiniere, was kunst isch und was nöd. das beruet, wie sgsichtli au scho ähnlich gseit hat, uf logischer, gedanklicher, "hirnigstüürter" philosophie und führt igendwie nöd würkli uf es "ergebnis", führt sogar am "Eigentliche" verbii. philosophie gids aber nöd nur uf gedanklicher, logischer ebeni, sondern au uf herzlicher, gfühlsmässiger und die isch grad was musig abelangt viiiiiiiell wichtiger.
ich zumindest überleg mir nöd, ob öpis jetz kunst isch oder nöd... uf musig bezoge, hanich in erster linie glernt, einzig und ellei mit mim herz zlose und nöd mit miinere logik. ghör ich musig mit spirit (aso uf irgend e art herzlichi musig), dann hats e mehr oder weniger massivi würkig uf mis herz bzw. uf miini gfühl. ghör ich dubbeli musig, wo uf specialeffekt etc. setzt, dann gspür ich da eifach nüt i mim herz. ich chan viellicht mit mim hirn säge "bhoa, dasch jetz e geils arrangement" oder "das hät jetz en geile rüümliche klang" oder "das hat jetz en geile ton", aber gfühlsmässig lahts mich schweige. zb grad en geile rüümliche klang als produzent zerschaffe, chamer ja au als e kunst bezeichne bzw isch au e kunst für sich.... aber naja.... zum brüelle oder massivi gfühlsschüb zha bringt eim sowas halt nöd, dadezue bringt eim einzig und ellei de inhalt vo de musig (wennmer gfühlsmässig gnueg offe dezue isch). und uf de wird ebe zwenig wert gleit, well anschiinend die meiste "musikante" musig meh mit logik als mit herz beurteiled.
[und da wäri dann scho bald wieder be de partydiskussion allgemein aglangt und wür nebebii das in verbindig bringe, mit vielne droge, wo eim gfhlsmässig idämmed oder eim logisch erwiitered, wo leider öfter konsumiert werded, als die wo eim gfühlsmässig intensiviered oder eifach nüechternheit (wo mer gfühlsmässig nämlich extrem intensiv unterwegs isch).] (aber das meh als bemerkig am rande, das isch dann würkli nomal e anderi diskussion)
-
Capablanca
Noch eine kleine Anmerkung:
Es geht bei dieser Diskussion auch um Sichtweisen. altered vertritt in diesem Thread eher eine theoretische, absolute Sichtweise (absolute Objektivität, reine Vernunft usw.), ich aber eine Empirische, die auch beim Gsichtli und anderen anzutreffen ist. Ich nehme aber die empirische Sichtweise nicht deswegen ein, weil ich von ihrer uneingeschränkten Gültigkeit überzeugt bin, sondern weil es notwendig ist, um die Diskussion voranzubringen.
Keine der hier vertretenen Sichtweisen ist ausschließlich philosophisch, weil jede einen solchen Charakter trägt. Deswegen würde ich nicht die Philosophie, die, wenn man so will, Sichtweisen-Unabhängig ist, mit irgendeiner hier gebotenen Sichtweise ausschließlich gleichsetzen bzw. in Verbindung bringen.
Es geht bei dieser Diskussion auch um Sichtweisen. altered vertritt in diesem Thread eher eine theoretische, absolute Sichtweise (absolute Objektivität, reine Vernunft usw.), ich aber eine Empirische, die auch beim Gsichtli und anderen anzutreffen ist. Ich nehme aber die empirische Sichtweise nicht deswegen ein, weil ich von ihrer uneingeschränkten Gültigkeit überzeugt bin, sondern weil es notwendig ist, um die Diskussion voranzubringen.
Keine der hier vertretenen Sichtweisen ist ausschließlich philosophisch, weil jede einen solchen Charakter trägt. Deswegen würde ich nicht die Philosophie, die, wenn man so will, Sichtweisen-Unabhängig ist, mit irgendeiner hier gebotenen Sichtweise ausschließlich gleichsetzen bzw. in Verbindung bringen.
nur weil man weiss dass vieles subjektive wertungen sind und man selber gar nicht anders kann als subjektiv werten, muss man ja nicht selber wertungslos sein. das sollte man nicht verwechseln.Kollegoli hat geschrieben: die "ich gseh nöd nur schwarz und wiis und alles isch neutral"-haltig chunnt zwar be de lüüt guet aa und me chan sich sicher sii, dassme nüt falsch macht... naja, me macht dann aber leider au nüt richtig, oder?
ich finde es aber nicht gut dass man zu allem eine meinung haben muss. ich finde es wird viel zu wenig ganz bescheiden gesagt, dass man keine qualifizierte meinung zu einem thema hat. man hat immer gleich zu allem eine meinung, muss sie behaupten, bestreiten und diskutieren. wie am stammtisch ;)
manchmal ist schweigen gold
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
-
Kollegoli
- Platin Member

be dem thema isch schweigen aber ganz sicher nöd gold, zumindest für mich nöd. wenn ich sgfühl han, dass ich igendwelchi erkenntnis han, dann posauni die au use.
aschiinend schiined sich aber es paar lüüt furchtbar erwachse zfühle bem ständige erlüütere vo dem grundsatz.
be dem thema isch schweigen aber ganz sicher nöd gold, zumindest für mich nöd. wenn ich sgfühl han, dass ich igendwelchi erkenntnis han, dann posauni die au use.
ebe das isch doch eifach so en universelle grundsatz, wo me imho gar nöd erwähne, geschweigedenn siitelang drüber diskutiere muess. das sött so grundsätzlich klar sii, wie dassme luft zum atme bruucht.nur weil man weiss dass vieles subjektive wertungen sind und man selber gar nicht anders kann als subjektiv werten....
aschiinend schiined sich aber es paar lüüt furchtbar erwachse zfühle bem ständige erlüütere vo dem grundsatz.
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

also zunächst: danke oli !!!! du hast verstanden worum es mir geht *daumen hoch*
eieieiei
friede sei mit uns !!!!
möcht mich entschuldigen bei altered, hab mich gestern zu schnell provozieren lassen, war ein wirklich schräger tag und da hat mich die kritik an meiner person einfach zu stark berührt... würde unter normalen bedingungen nicht so heftig auf sowas reagieren...
friede, ja? bin mir sicher, würden wir uns mal treffen ohne voneinander zu wissen, wir würden uns gut verstehn hehe
eieieiei
friede sei mit uns !!!!
möcht mich entschuldigen bei altered, hab mich gestern zu schnell provozieren lassen, war ein wirklich schräger tag und da hat mich die kritik an meiner person einfach zu stark berührt... würde unter normalen bedingungen nicht so heftig auf sowas reagieren...
friede, ja? bin mir sicher, würden wir uns mal treffen ohne voneinander zu wissen, wir würden uns gut verstehn hehe
-
LittleMissGinger
-
Conclusion
- Platin Member

rischtisch .... 
sie haben auf der ganzen linie gewonnen.
Conclusion hat geschrieben:Was sie damit erreichen wollen?
Sie sind im Gespräch!
Die Pilze haben bereits gewonnen wenn ihr rätselt was sie damit sagen wollen.
Die ewige Masche eben.... und wenn solche Bilder nicht mehr reichen kommen dann welche mit nacktem Unterkörper oder so.... damit man überall schreiben kann: Habt ihr das gesehen... also sowas... was soll das... Skandal ..... etc etc.
Und doch ist ihr Album nicht der Verkaufsschlager geworden. Auf Psyshop haben sie's nie auf den ersten Platz geschafft (was für ein neues Infected-Album einfach nur erbärmlich ist) und in einem mir bekannten Goa-Lädeli ist während etwa 2 Wochen keine einzige CD der infizierten Pilze über den Ladentisch gegangen. Mich würden ja die Verkaufszahlen wirklich mal interessieren, aber ich denke dass die beiden erfolgsverwöhnten Jungs doch eher geflopt haben mit ihrem 6. Album.Conclusion hat geschrieben:rischtisch ....
Zur anderen Off-Topic-Diskussion mag ich mich nicht mehr äussern, da wurde genug gesagt...
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
-
Capablanca
-
LittleMissGinger
Du hast Recht, farbiger Psymäleon. Doch geht mir diese Pilzestreiterei langsam an die "Nieren" weil wieder einmal Neid, Unverständnis, Besserwisserei und Oberflächlichkeit zum Zuge kommen. Hier sieht man mal, warum Politik nicht funktioniert.
Ich bin keine Musikerin, sondern eine ganz profane, tanzende, weibliche Kreatur welche die Vielfalt in der Musikwelt achtet, ohne vernichtende oder intellektuelle Wörter dafür anwenden zu müssen, gar gross meine, "drus z cho". Mir genügt das Feeling, welches ich jeweils an Goaparties verspüre.
Was aber hier in diesem Thread abgeht, überschattet manches Licht in mir. Ja, macht mich sogar traurig.
Ueberlegt mal. Danke.
Ich bin keine Musikerin, sondern eine ganz profane, tanzende, weibliche Kreatur welche die Vielfalt in der Musikwelt achtet, ohne vernichtende oder intellektuelle Wörter dafür anwenden zu müssen, gar gross meine, "drus z cho". Mir genügt das Feeling, welches ich jeweils an Goaparties verspüre.
Was aber hier in diesem Thread abgeht, überschattet manches Licht in mir. Ja, macht mich sogar traurig.
Ueberlegt mal. Danke.
- altered
- Platin Member

Doch geht mir diese Pilzestreiterei langsam an die "Nieren" weil wieder einmal Neid, Unverständnis, Besserwisserei und Oberflächlichkeit zum Zuge kommen.
es esch jo nid wöklch en striit, mir versueched eifach chli besser drus z choo. und au wenn mer eus gegesitig äme chli schärfer aafahre isch das au nid so schlimm. eg han ämu nid s gfüühl das eg mich do inne mit de anderne striite sondern es wird eifach diskutiert. und das git halt äme chli riibigaber me lehrt jo drus.
PS: Keis problem @ gsichtli. han nüt wo du gseit hesch persönlich gno und hetts sicher lustig mit dir wenni di mol wür treffe.
genau das tun wir ja, im gegensatz zu dir scheinbar.Ueberlegt mal. Danke.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.
http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist
-
Kollegoli
- Platin Member

mi händ da würkli nöd gstritte... ich denk allne hauptdiskutante da häts spass gmacht und wennmer eus mal in live würed gseh, dann hätemers voll iisy mitenand (bis uf mich unds gsichtli, mir münd eus immer no prügle wege de dark diskussion).
ich han chli sgfühl, jedesmal wenn diskutiert wird und au in-frag-stellendi posts gmacht werded, gaht dir das ad niere, ginger.... aso isch echt nöt bös gmeint, aber vesuechs doch au mal andersch azluege; me muss au mitenand rede und sich (gegesiitig) infragstelle zum enand verstah. das hät nüt mit schtriit ztue.
mi händ da würkli nöd gstritte... ich denk allne hauptdiskutante da häts spass gmacht und wennmer eus mal in live würed gseh, dann hätemers voll iisy mitenand (bis uf mich unds gsichtli, mir münd eus immer no prügle wege de dark diskussion).
ich han chli sgfühl, jedesmal wenn diskutiert wird und au in-frag-stellendi posts gmacht werded, gaht dir das ad niere, ginger.... aso isch echt nöt bös gmeint, aber vesuechs doch au mal andersch azluege; me muss au mitenand rede und sich (gegesiitig) infragstelle zum enand verstah. das hät nüt mit schtriit ztue.
ich finde das schön gseit. goapartys sind fü mich e sehr spezielli sach. und du häsch gnau stichwort gliefered: "vielfalt in der musikwelt". das fählt ja ebe chli ade partys und deswege diskutiered da ja eniigi so unnachgibig über das; well sich imho vieli musikante nöd zur vielfalt getroued und immer nu uf das eine (oder uf das zweie) immer gliiche setzed. da mussme doch mitenand rede und das nöd eifach als unveränderbari tatsach aluege.Ich bin keine Musikerin, sondern eine ganz profane, tanzende, weibliche Kreatur welche die Vielfalt in der Musikwelt achtet, ohne vernichtende oder intellektuelle Wörter dafür anwenden zu müssen, gar gross meine, "drus z cho". Mir genügt das Feeling, welches ich jeweils an Goaparties verspüre
Was wir haben nicht wirklich gestritten? Wie bei allen Diskussionen mit dir, geht es mir immer um Ru(h)m und Ehre und natürlich darum, dass ich am Ende als Sieger aus diesem verbalen Battle hervorgehe und dem Oli eine weiter empfindliche Niederlage zufügen konnte. Schliesslich gewinnt die Wahrheit ja immer.Kollegoli hat geschrieben:mi händ da würkli nöd gstritte...
Da ich mich mittlerweile mit beinahe allen hier im Forum verkracht habe, kann ich auch nicht mehr an Parties gehen, da der Streit dann plötzlich nicht mehr verbal bleiben würde.
Das war jetzt wohl einer meiner überflüssigsten und sarkastischsten Beiträge im Forum und doch klicke ich nun auf "Absenden".
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Und da was neus i'd runi gwofre! Infected Mushroom mached dä soundtrack für ICQ 6
Und uf dütsch:http://openpr.de/news/130343/ICQ-schlie ... hroom.html
Und grad no es neus pic... man, ich liäbe die zwei

Und uf dütsch:http://openpr.de/news/130343/ICQ-schlie ... hroom.html
Und grad no es neus pic... man, ich liäbe die zwei

"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
http://myspace.com/gizmogoa
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
http://myspace.com/gizmogoa