bitte beachten Sie die " zu Ihrer Linken und die " zu Ihrer Rechten.wahrheit ist die erfindung eines lügners
au die ussag hat was "wahres" dra. dennoch liits nöd nur a dem. vieli, grad au lüüt wo stalent längstens hettet, bringed nur "standard sound " herre. aber das liit imho nöd a ihre technische oder "musikalische" fähigkeite, sondern a ihrer geistige unsicherheit.ja die ussag het scho chli was "wahres" dra, jedoch liit das miner meinig nah a demm, dass es hüt eifach vill meh musiker i dere szene git, und das halt villi nur "standard sound" hänebringed. me cha nid vo jedem erwarte, dass er nur orginelli und neuartigi und persönlechi tracks produziert. früecher isches halt au vill schwiriger und kostspilliger gsii musik z produziere, wass vellech au dezue gfüehrt het dass es die wo nur mittelmass sind nie gschafft hend z produziere. und hüt muss me halt e chli sueche unter dere fluet vo releases bis me en perle findt.
ganz klar. das problem gids i jedre musigrichtig.und me chan übrigens au dark und proggi genauso pauschalisiere und säge es töönt doch alles gliich
ich glaub au , dasses sie so mached wies ine gfallt, aber:ich kann mir nicht vorstellen, dass Leute die Musik lieben und selbst machen, es nicht so tun wie es ihnen gefällt.
-entweder sie gönd so viel kompromiss ii, dass es ihne gfallt und de masse aber au no uf sicher
-oder sie sind scho so im hype, dasses gar nümm würklich wüssed was ihne gfallt bzw. dass sie be musig, wo ihne eigentlich, wenns neutral und unvorigno lose würded, gfalle wür, gar nümm richtig anelose chönnd (wells ebe nöd unvorigno sind)
1. glaubs zimli vielDas ist meiner Meinung nach in allen Bereichen so: Wer wechselt schon den Job nur des Geldes wegen, auch wenn man nachher total unglücklich ist ..
2. so wie be de musig, gönd scho viel en bruefsweg vo afang aa ii, wo ihne eigentlich in würklichkeit gar nöd würkli gfallt, wo bestefalls mit kompromiss zbewältige und "iisy" zfinde isch. das nur wegem geld und em erfolg. oder findsch, dass all wo ökonomie studiered, das würkli us ihrem tüüfste herze wennd? die meiste wenn doch eifach... ERFOLG. isch öper bänker us liideschaft?
bem bruef chanis no verstah, machs ja au zT so, da gahts um existenz. aber ide musig wäred mir eigentlich vöööööööööööööööööllllllllllliiiiig frei... so freii wie sich sooo viel lüüt anschiinend gar nöd vorstelle chönnd...