Neue Ultimative Bilder von Infected !!!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldgeischtli »

mer gsähnd...dmeinige gö sehr usenand was komerzialisierig agoht, de einti mags, de ander nit. esch öpe glich wie gschmacksach, da chame au ned würkli dröber diskutiere wil jede halt andersch empfind!
me cha vereitle was der ander seit - das mache mer jo do au grad - aber me sötts akzeptiere und fertig!
..um euch von der bösen Masse Namens Gesellschaft abzugrenzen?
hehe...wär ja schön wenn das go wör!!! chasch ebe leider nit, me muess sech fascht dere gsellschaft hiigeh, susch gasch under..oder zumindest ab und zue!

guet, stopp, i länke vom thema ab, i dänke da grad ad arbeitsgsellschaft..
i.dot
artist
artist

Beitrag von i.dot »

biberfreund hat geschrieben:Die hier sind auch ganz witzig...

http://download.icq.com/download/icq6/soundtrack.html
..so gesehn, icq hett infected eifach gfragt ob sie sound mache für´s neui icq...die bilder sind halt promo....voll okay find ich........
facebook.com/twonezero
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Psymäleon hat geschrieben:Die ewig selbe Diskussion... und ich kann sie immer noch nicht ernstnehmen. Muss die Goaszene denn so richtig undergroundmässig sein? Sollte der bünzlige Nachbar am besten gar nichts von der ach so geheimen Musikszene wissen? Wenn ich die ganzen Trauerlieder über Kommerzialisierung höre frage ich mich immer: braucht ihr die Goaszene für eure Identität und um vor allem, um euch von der bösen Masse Namens Gesellschaft abzugrenzen? Man brüstet sich doch immer mit einer unendlichen Nächstenliebe, tonnenweise Toleranz und anderen schönen Eigenschaften, gönnt aber das hochgejubelte Goa-Lebensgefühl nur ganz ausgewählten Menschen.
uuuhhhuiuiuiuiuuuhhuh ich spühre... ohh uuuhhh.... fascht gahts glaub wieder mal loos... uuuuhhhh.... e kollegoli - psymi - altered diskussion uuhuhuhuu.... glaub aber es langt nonid ganz...

aso ich verstah das "undergroundige" verhalte guet. es isch wohl klar, dass je meh lüüt Goa kenned, desto meh wird goa au brachialisiert.

das "hochgejubelte goa-lebensgefühl" isch was sehr speziells und au was zimli zerbrechlichs. wenn jede "normalbürger" ane goa gah wür, öpe so wie anes dorffest oder wie anes "normalo-konzert" dann wür das "hochgejubelte goa-lebensgefühl" schnell mal todtrampelt werde. nöd alli mensche sind dzue bereit sowas zerhalte... zu viel konflikt und leid isch ume, als das "dgoa szene" jede mensch und jedi beliebig art vo leid verchrafte wür.... es isch ja zum teil scho fascht chli am aschlag.

söttigi szene....

Bild

Bild

...sind imho sergebnis bzw. chönts ergebnis vo "kommerzialisierig" sii. KEI SPRIT! alli lueged geg füre, niemert luegt sich id auge! DJ /liveact ahimmlig anstatt familiärs erlebnis! händ id luft und schreie anstatt tanze und losflüüge.... das isch brunz!

da sgegestuck:

Bild

Bild

infected mushroom, sehr viel anderi israeli-popp-fulloner und ähnlichi, sowie das krasse marketing verhalte und allgmein überhaupt dkommerzialisierig, dass heisst s'verlange nach chlütteri, treit wohl unbestriibar zu szene wie i de obere bilder bii, während i de chöpf vo de lüüt immer meh sverlange nach killer anstatt nach spirit wachst.... ich finde das schad und verstah d'angst/abneigig vo vielne gegenüber kommerzialisierig guet. seinzig was macht, das ich das nöd voll tragisch finde isch dhoffnig, dass beidi szene (aso szene wie uf allne dene 4 bilder) parallel zunenand existiere chönnd. wobii das e eher guetgläubigi hoffnig isch.

lah muessme infected, dass sie trotz allem "kommerz" ihre völlig eige stil händ. sie setzed trends anstatt dass sie verblöded hinderher laufed. ob das guet oder schlecht isch, trends vo dere art zsetze, naja hmmm.....

(hamer dfreiheit gno, die bilder vo dideldum znäh, ich denk ihr händ da nüt degege....)
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Kollegoli hat geschrieben:uuuhhhuiuiuiuiuuuhhuh ich spühre... ohh uuuhhh.... fascht gahts glaub wieder mal loos... uuuuhhhh.... e kollegoli - psymi - altered diskussion uuhuhuhuu.... glaub aber es langt nonid ganz...
Jaja Oli, du möchtest mal wieder eine Diskussion vom Zaun reissen - also eigentlich habe ich ja die Vorlage geliefert. Aber so eine richtige, traditionelle, x-seitenlange, hitzige, intressante und jederzeit faire Diskussion wird's nicht geben. Mir fehlt schlichtweg die Zeit dazu. Eigentlich schade, ich würde dich gerne von der richtigen Meinung überzeugen. :twisted: Also Spass bei Seite. Ich kann ja deine Meinung verstehen und doch hört es sich für mich so nach typischer Gartenzaunmentalität an: Meins, meins, meins... und teilen will ich schon gar nicht. In anderen Diskussionen hast du von einem kollektiven Glücksgefühl und einem gesellschaftsumspannenden Zusammenarbeiten als wunderschöne Zukunftshoffnung gesprochen; und auch davon, dass an Goaparties so etwas in Ansätzen zu finden ist. Gerade aus einer solchen Sichtweise finde ich es doch irgendwie egoistisch, wenn man das "Goagefühl" nicht mit dem Bünzli teilen will.

Aber ja, vielleicht bin ich einfach bereits zu lange an keiner Party mehr gewesen und habe den Ueberblick verloren. :-k
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Aber aber liebe Kollegoli:

Danke für Dini sehr ufschlussrich' Bilderdokumentation.

Isch doch beides wunderbar. Meinsch ned? Jedem das Seine. Spass, Sound, Freundschaft und die Liebe wollen lernen, geteilt zu werden. Und mir hend hützutags s Glück, schön und brav z dörfe uslese, wohere 's eus je nachdem "verschneit" oder ebe rund um es schöns Füürli "verhängt"; gar ine Märliwald volle Fee und Merlins "umezauberet", oder ganz steril "abspaced" id Cyberwelt ....

Was sölled denn die immer wieder ufträttende, mittlerweile höchst langwilige Dauerdiskussione? Lansam hängts mer zum Hals use.
Han ja scho lang gseit, ich müess mal Pause mache. Du heschmer grad de definitiv Startschuss dezue geh. Merci.

Kepp nice and cool, unbekannter KollegOli. Ich beisse nicht :wink: .
Zuletzt geändert von LittleMissGinger am Fr 20. Apr 2007, 13:42, insgesamt 1-mal geändert.
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
jipaaa

Beitrag von Gnömlii »

sind nu coolii fotis
cha mer siicher vorstelle das party au so geil gseh isch wie fotis...be mer ebe ned siicher obi selber döte gseh bin =;
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

In anderen Diskussionen hast du von einem kollektiven Glücksgefühl und einem gesellschaftsumspannenden Zusammenarbeiten als wunderschöne Zukunftshoffnung gesprochen; und auch davon, dass an Goaparties so etwas in Ansätzen zu finden ist.
ja das meini ja gnau. das gfühl isch a goas würkli no zfinde, doch je schneller und brachialer das ganze kommerzialisiert wird, desto grösser isch dwahrschiinlichkeit, dass ebe gnau das gfühl ztod trampelt wird.

aso dass die szene immer meh wachst unds immer meh lüüt hät isch klar und unufhaltbar.... doch de vorgang so krass zfördere findich sicher nöd lobenswert.
Gerade aus einer solchen Sichtweise finde ich es doch irgendwie egoistisch, wenn man das "Goagefühl" nicht mit dem Bünzli teilen will.
aso nöd falsch verstah... ich han absolut nüt degege mit bünzlis oder suscht öperem zäme zfiire und nebedra zflüüge. finde das ja sogar au schön, wennich das, was ich als wunderbars entdeckt han, chan anderne, wos nötig händ, wiitergäh bzw das mit ihne chan teile; doch ich will nöd grad überränt werde. goas verträged anderi lüüt und au "bünlzlis" oder suscht welchi komischi; jedoch nur in gregelte dosene. ums in psymäleonsche wort uszdrucke: gegenüber dere entwicklig und kommerzialisierig söttme mindestens sehr kritisch und mit em verurteile vo lüüt, wo geg das abgneigt sind, sehr vorsichtig sii.
LittleMissGinger

BlahBlah

Psymäleon: Schau mal hinaus, die Sonne scheint. Pack Dei Raderl und vergiss all die verbalen Seifenblasen.

Und später: Zurück zum Thema bitte. Es ging um die letzten Bilder von Infected Mushrooooooms.

Mixe mir einen feinen Pinacolada zwischendrin.

Tschüss und Zwitscher.

Ginger. Weschschsch.
LittleMissGinger

Help, dear Psymäleon

Jetzt habe ich wohl komplett in die falsche Worttüte gegriffen. Hoffentlich versteht mich hier niemand falsch (vor allem Du!!). Mann.
Es ist manchmal so schwer, sich richtig auszudrücken. Ich verstehe Dich jedenfalls hundert prozent.

Mein Kopf ist kurz überlastet. Verzeiht mir bitte. Saftige Pina Colada hoch 3 her für mich. Danach. Siesta.

Back to Inf. Mushroom's groovie pics, Scusate il disturbo.
fish-eh
Gold Member
Gold Member

Beitrag von fish-eh »

hmm sind foren nicht zum diskutieren da?

back ontobic: soll sich doch jeder IM in postergrösse über s'bett hängen wenn er will.. [-o<
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

uuuhhhuiuiuiuiuuuhhuh ich spühre... ohh uuuhhh.... fascht gahts glaub wieder mal loos... uuuuhhhh.... e kollegoli - psymi - altered diskussion uuhuhuhuu.... glaub aber es langt nonid ganz...

hehe vellech bruucht nur no chli provokativi ussage wie die folgendi zum d disskussion aazünde:

underground isch nur en bezeichnig vo dene lüüt wo eifach kei erfolg hend ;-)

(bin übrigens nid dere meinig)
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

Oiri föteli sprached mich noed a, aber ehrlichgsait sind mir die so lang wie brait,und ich hoffe dasi bald mal wider opis nois (gits oepis nois?) fo oi GHÖRE.
Villi gueti Kuenstler "wuerked" oft "Arogant". Aber was sölls, es sind Mansche.
Und es entscheidet jede salber was er i de Mansche gse will.

Ganz allgemain,
was söll schlacht a Komerz si wans Produkt guet isch??

Hann salber lang über Komerz gschunpfe aber irgendwann muess mer sich doch mit de "grossse böse walt voll mit bösem komerz :-({|= " usenandsetzte.
Was so lüt uf dbai stelled, isch i mine Auge e flucht nach füre, es git so vil geniale (geniali gaister) sound , wo nur druf wartet bekannt zwerde!

Also, vile dank infected =D> dank oi hanni vili gaili Stunde a de Partys choene vollgas abtanze, zame mit oirem Sound hanni mega gaili gedankegang gha. Dank oi isch mers oft uf ein schlag besser gange (zb.am Mentig morge im Auto) ir sind halt aifach guet im Sound mache, wo id tüfi gat und wo chraft hat und git.

was söll schlacht a Komerz si wans Produkt guet isch??
Bin ich immer scho so gschid gsi? /happy Rückschau am 7.12.08
Zuletzt geändert von Elias am So 7. Dez 2008, 12:39, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
supercell
Silver Member
Silver Member

Beitrag von supercell »

kollegoli hat geschrieben:...sind imho sergebnis bzw. chönts ergebnis vo "kommerzialisierig" sii. KEI SPRIT! alli lueged geg füre, niemert luegt sich id auge! DJ /liveact ahimmlig anstatt familiärs erlebnis! händ id luft und schreie anstatt tanze und losflüüge....
sorry aber i mues das eifach loswerde: du hesch kei ahnig man!
kollegoli hat geschrieben:das isch brunz!
es isch nid brunz... DU findsch das brunz! oder sind die lüt wo det sind alli brunz und huere duble? I bi scho a parties xi mit mit meh als 5000 lüt und ha det wohl familiäri erlebnis gha und vel meh spirit xeh und gspürt als ade meischte chline parties.
I finde das a grössere Events vel me spirit vo verschiedenschte mensche zämechont als a chline, a chline parties gots ja eh emmer nur um eis... aber lömer das.
Anhand vo Fotos d stimmig zbeurteile isch sowiso schwachsinn... Selber gspüre und erlebe und nacher drüber urteile isch s einzig wahre anstatt vo vorne rein z verurteile :wink:
und wen en Act grad mitem drum oder de E-gitarre oder was au immer voll am abrocke isch und stimmig grad ufnes maximum ufereglet, wo luegt me de häne? :dj

peace :mrgreen:
Human
artist
artist
Beitrag von Human »

hmmm.. also ich stimme mitem tribalis voll & ganz überein.. =D>

infected hät die musig, die musig zu welere mir alli am einte oder andere wuchenänd abgange sind und abgönd, beihflusst wie niemert andersch.. guet, progri / minimal ehner weniger, aber psy sicherlich..
ich mag mich erinnere wie goa im 1996 tönt hät (*grad shakta vermiss*), und wie sich de sound nachem release vo "the gathering" ahgfange hät immer meh und meh nach infected z'richte.. und wo sie ihres "classical mushroom" usebracht händ, cha mer eifach nöd abstriite dass sie de psytrance enorm a vielfalt beriichered händ.. :-({|=

ich han gröschte respäkt vor dene beide jungs. und ich chas verstah dass sie sich nüme wännd nur uf d'goaszene beschränke. ihri musig isch eifach z'guet um nur enere (verhältnismässig) chliine gruppe vo mänsche vorbehalte z'bliibe..
:De2

..und wänn sie s'gfühl händ dass die bilder was bringed, oder au wänn sie eifach freud a dene bilder händ, dänn isch das doch voll easy.. wem's nöd gfallt cha ja wegluege.. ;) - sie händ sich bi ihrere musig uf ihres gfühl verlah, und es isch guet cho, also lömmer sie doch au wiiter nach ihrem gfühl handle und lönd eus überrasche :)
° °
°° °°
https://m.soundcloud.com/dj_human
°° °°
° °
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

Beim Überfliegen -ohne alles gelesen zu haben- der Posts fiel mir Folgendes auf:
altered hat geschrieben: underground isch nur en bezeichnig vo dene lüüt wo eifach kei erfolg hend ;-)
kommerz isch nur en bezeichnig vo dene lüüt wo eifach "kei gehirn" hend ;-)

Beide Aussagen haben einen relativ hohen (jedoch nicht vollständigen - können sie auch) empirischen Wahrheitsgehalt hat. Ich finde, dass die untere Aussage in dieser Hinsicht sogar überwiegt.
Gerade "Müll" kommt schnell hoch.
Gute Musik braucht lange um bekannt zu werden, weil die Leute, die gute Musik als solche erkennen und akzeptieren können, Wert auf anderes legen, als auf schnelle Übervorteilung. Diese Leute bewerten dann auch tatsächlich die Musik, und nicht den "LifeStyle" denn manche der Kommerz-Künstler von sich sprühen.

Man siehe dazu die Entwicklung von der Rockband "Tool", die viele Jahre völlig unbekannt (im Underground) waren. Vor etwas über einem Jahr gab es in der Zeitschrift "Visions" ein ausführliches Interview von den Bandmitgliedern. Dort kam dann langsam aber sicher heraus, welchen vernichtenden Einfluss der Kommerz und diese gesamte Denkweise auf die künstlerischen Aspekte der Musik haben können.
Antworten