OSTERDELIRIUM, 6.-8.4.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Ogetron
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Ogetron »

Also diä Situation mit em am Arm packe,.

bin ja nöd ume gsi, aber chan mer denke das diä Situation 5 Sekunde gange isch, und bis d Lüüt rund ume mal schnalled was lauft isch wohl au scho wieder verbi.

Ich denk mal wenns würkli gröber würd werde, grad wenn en Typ e Frau agrappscht würds nöd lang ruhig blibe denki. Und suscht wie erwähnt, .. Tritt is Zentralmasiv..
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

ayam hat geschrieben:
*poca hat geschrieben: hm mit wenig reagiert mein ich eifach,dass ich recht verschrocke bin wo mini kollegin am arm packt wore isch, de typ sie nüm los loh het und ich di einzig gsi bin wo het welle helfe und all anderi lüüt nur zuegluegt hend..isch mr eifach recht i gfahre und viellicht hani drum für e wili denn au d stimmig als nüm würkli agnehm empfunde...
klar sind so sache scheisse... aber das passiert überall sobald alk und/oder droge im spiel sind! ha das a scho erlebt (a rock konzert, im club, a goas...) und bis jetzt hed no nie wer "ghulfe"... villich wennd d'lüüd wartet zum luege was mer selber macht. aber mer chent ois ja a selber wehre, oder?! glaub wenns ganz heftig wer werde, wered der d'lüüd um dich umme scho unterstüze...
aber erschdmal einmal lieb säge er sell di in rueh loh, denn böös säge und wenn nüüd meh nützt en elleboge in buch oder no radikaler und du bisch de bekloptischdi typ los. den versausch zwar ihm d'stimmig, aber das isch ned dis problem.
bloodflower_of_psy hat geschrieben:die party isch so verschtrallt gsie willk eifach jede dealer det gsie isch und ich has sie scjheisse gfunde voralem weg dem scheiss mit de nadija tja egal
ich finds ned ganz fair e party als scheisse zbezeichne well anschiinend zviel dealer/droge umme gsii sind... jede konsument isch selber verantwortlich was er i wellne menge nimmt. das dinere kollegin öppis passiert isch, isch wer weiss wer defür verantwortlich. villich sie? villich suscht en depp? aber wohl ned de verastalter!

das hed nix mit em ufwand z'tue wo betriebe worde isch zum für ois es schöns fäschdli z'mache!!!
he glaub mer ich bin de letscht wo ne party scheisse findet weg de dealer zumall ich all kenn ich han mini aqnderi grund has sie au super gfunde aber am letschte tag han i mini meinig schwer müsse endere also es het nix mit de droge ztue
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Dj. Schattenkrieger
Silver Member
Silver Member
Shuttledienst am OSTERDELIRIUM, 6.-8.4.07

Beitrag von Dj. Schattenkrieger »

Hallo zusammen,

Danke erst einmal für den Auftrag den wir für Stärnenschii an dem OSTERDELIRIUM, vom 06.-08.04.2007 erledigen durften.

Hoffe es ist zu Eurer aller zufriedenheit ausgeübt worden.

Danke für die Zeit bei Euch.

Bis Bald wieder !!!

Freundlichst die Shuttlefahrer:

Andreas Gremminger
Andreas Schmid
Willi Baumann
Mein Leitsatz für eine besseres Leben untereinander:

Man sollte keine Vorurteile von anderen Leuten haben,
solange das eigene Urteil noch nicht klar steht.
Denn man sitzt schneller wieder auf der Anklagebank als einem Lieb ist.

http://www.myspace.com/rsgsschattenkrieger
http://www.myspace.com/djschattenkrieger
Black Teddy
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Black Teddy »

hey hey, isch würklech en hammer party gsi!!!!!!!!!!
aber gitz no meh föteli vor party? wenn ja uf weller site?
THX to Staerneschii
kraven

Osterdelirium von Goa-Dani

Beitrag von kraven »

Ich war an der Osterdelirium!
Das Osterfest war wiedermal eine Offenbarung wie die"'Goaner"sind!Back to the Nature,aber nur mit dem Auto,mp3-Player und eigenem Müll.
Die Location war anfangs Genial,aber das Aufräumen...eine Katastrophe!!!Überall Euer Müll=Glasflaschen,Becher,Mc Tüten und sonstige Foodverpackungen.Die mp-3 Batterien lagen in der Wiese und sogar in den Feuerstellen.Auf dem Parkplatz werden die leeren Bierflaschen neben den Autos deponiert und dann überfahren=tausende Scherben!Oder der bequemlichkeitshalber kann man ja den Müll in den Wald schmeissen,ist ja auch entsorgt!Hatte es vielleicht keine oder zuwenige Abfall-Sammelstellen?!Oder seit IHR zu FAUL in euerm Drogen oder sonstigem Rausch den Müll zusammen zunehmen und zur Sammelstelle zu tragen?Auf den Partyplatz tragt Ihr die Sachen auch!Und Ihr fragt Euch ja,warum es keine Plätze mehr für Partys gibt!!!
Zum Drogenkonsum!!!
Ihr schmeisst soviel rein,dass Ihr nichtmal mehr wisst was oben oder unten ist und wie Ihr heisst,nein Ihr verlasst sogar den Partyort ohne eure Habseligkeiten und erwartet,dass man die Sachen lagert und nachträgt oder nachschickt,auf eigene (meine) Kosten natürlich!Wo bleibt der Dank?Es kommt sogar soweit,dass junge Mädchen im DiliriumTypen wegen Vergewaltigung beschuldigen obwohl nichts wahr ist!
Ihr wollt Goaner oder Naturschützer oder sonstwie Grün sein?Nein,ich persönlich halte Euch für "Schweine"
In den letzten Jahren habe ich viel gesehen und erlebt und mein Resume ist..."Es wird immer schlimmer!"Bitte nehmt Euch einwenig zusammen,denn das Gesetz hat VIELE Augen und Ohren!
Das ist meine Meinung über Goaner!!!
Goadani
meli
Platin Member
Platin Member

Re: Osterdelirium von Goa-Dani

Beitrag von meli »

kraven hat geschrieben:Ich war an der Osterdelirium!
Das Osterfest war wiedermal eine Offenbarung wie die"'Goaner"sind!Back to the Nature,aber nur mit dem Auto,mp3-Player und eigenem Müll.
Die Location war anfangs Genial,aber das Aufräumen...eine Katastrophe!!!Überall Euer Müll=Glasflaschen,Becher,Mc Tüten und sonstige Foodverpackungen.Die mp-3 Batterien lagen in der Wiese und sogar in den Feuerstellen.Auf dem Parkplatz werden die leeren Bierflaschen neben den Autos deponiert und dann überfahren=tausende Scherben!Oder der bequemlichkeitshalber kann man ja den Müll in den Wald schmeissen,ist ja auch entsorgt!Hatte es vielleicht keine oder zuwenige Abfall-Sammelstellen?!Oder seit IHR zu FAUL in euerm Drogen oder sonstigem Rausch den Müll zusammen zunehmen und zur Sammelstelle zu tragen?Auf den Partyplatz tragt Ihr die Sachen auch!Und Ihr fragt Euch ja,warum es keine Plätze mehr für Partys gibt!!!
Zum Drogenkonsum!!!
Ihr schmeisst soviel rein,dass Ihr nichtmal mehr wisst was oben oder unten ist und wie Ihr heisst,nein Ihr verlasst sogar den Partyort ohne eure Habseligkeiten und erwartet,dass man die Sachen lagert und nachträgt oder nachschickt,auf eigene (meine) Kosten natürlich!Wo bleibt der Dank?Es kommt sogar soweit,dass junge Mädchen im DiliriumTypen wegen Vergewaltigung beschuldigen obwohl nichts wahr ist!
Ihr wollt Goaner oder Naturschützer oder sonstwie Grün sein?Nein,ich persönlich halte Euch für "Schweine"
In den letzten Jahren habe ich viel gesehen und erlebt und mein Resume ist..."Es wird immer schlimmer!"Bitte nehmt Euch einwenig zusammen,denn das Gesetz hat VIELE Augen und Ohren!
Goadani
herte stuff- aber es het öppis!
scho krass, wie sich e szene i so kurzer ziit wandle cha...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

kraven hat geschrieben:Ich war an der Osterdelirium!
Zum Drogenkonsum!!!
Goadani
das hät definitiv was, was du seisch.

nur ich finde me dörf debii au nöd vergesse, dass viel söttig "dreck und scheiss" nöd vo "goaner" (us miinere sicht; goaner = öper, fü de goa meh als e party sondern au en teil lebensistellig isch. nur wellme hin und wieder a goas gaht, ischme ja no kein goaner. wenni hin und wieder ad chilbi gahn bini ja au kein chilbianer), sondern vor allem vo so "goa-touriste" chunnt, wo de unterschied zwüsche club und wald nöd kenned. öper wo kontraproduktiv gege goapartys isch, sin abfall in wald rührt usw., de chan gar kein goaner sii, sondern isch eifach es dumms arsch, wo anderne gaht ihres "dihei", ihre "stammplatz" oder wie mers nenne will, go kaputtmache.

dass es amene platz, wo so extrem im kaff isch, wie bem osterdilirum, so zue und her gaht, erstuut mich au.... villicht dörfme eifach nümm so en guete shuttle service abüüte und de partygänger scho im vorherein säge, dassme e stund laufe muess. und mit autos seg de platz sowieso nöd erreichbar; dann chunnt sicher nümm jede tubbel.
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Kollegoli hat geschrieben:öper wo kontraproduktiv gege goapartys isch, sin abfall in wald rührt usw., de chan gar kein goaner sii, sondern isch eifach es dumms arsch, wo anderne gaht ihres "dihei", ihre "stammplatz" oder wie mers nenne will, go kaputtmache.
So Oli, da muss ich doch mal wieder etwas widersprechen. Also wenn ich mich jeweils so an Parties umschaue, dann sind es ebenso Jungs und Mädels mit vielen ömlis, Glöcken, Wolljäcken, die Zigistummeln auf den Boden schmeissen und ihre leere Bierdose lieber irgendwo liegenlassen, statt zum Abfalleimer zu pilgern. Es mag vielleicht sein, dass die "richtigen" Goaner weniger schlimm sind, aber das Problem kommt nicht nur von Ausserhalb. [-X
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

Psymäleon hat geschrieben:So Oli, da muss ich doch mal wieder etwas widersprechen. Also wenn ich mich jeweils so an Parties umschaue, dann sind es ebenso Jungs und Mädels mit vielen ömlis, Glöcken, Wolljäcken, die Zigistummeln auf den Boden schmeissen und ihre leere Bierdose lieber irgendwo liegenlassen, statt zum Abfalleimer zu pilgern. Es mag vielleicht sein, dass die "richtigen" Goaner weniger schlimm sind, aber das Problem kommt nicht nur von Ausserhalb. [-X
ja das stimmt scho au. erzieig isch nötig! unsicheri chliini buebe und meidli, wo sich us trend chli ömli und glöggli ahänked sind aber durchuus lernfähig. sie chömmed oft grad us dere pubbertäre phase, wo selbstzerstörig dezue ghört (halt die jugendlichi rebellion, wo no chli zu ungezügelt isch). sie bruuched wohl so e art usbildig zum richtige goaner. miini erfahrig isch aber scho so, dass ömli glöggli lüüt, dass eigentlich all mit de ziit lerned. han da scho mengi wandlig mit agluegt. sie wennd ja offe sii und de natur peacemässig nüt schlimms atue. wennmer ihne gnueg oft seit und sii druf ufmerksam macht, dann folgeds scho.

gseh sproblem meh, be skrupellosere lüüt wo sich sicherer sind und dene goapartys nöd so am herz lieged, wie em glöögglignom mit ohm.
ei möglichkeit chönnti da ebe sii, zluege, dass die ufgrund vo zu unbequeme rahmebedingige nöd ad party chömed (schnee, rege, wiiti weg zum laufe .....) im winter zum biispiel gsesch düütlich weniger abfall ade outdoors, aber verhältnissmässig minimum gnau so viel glögglimensche (zumindest a dene partys wo ich bin)
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Goas den Goanern!!! :twisted: Ich glaube, dass auch andere Menschen erziehbar sind. Für mich war deine Ansicht einfach einfach einmal mehr etwas zu schwarz-weiss. Nicht überall wo Goaner draufsteht ist auch Goaner drin... und vor allem nicht überall wo Tourist draufsteht, ist auch Tourist drin. :wink:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

das isch so @psymäleon!

wennd das uf mich beziehsch, dann gseh ich wohl voll wie en tourist us. han keis ohm, keis glöggli, und kei wulle. okkeee... letschtin hame manschester hose kauft, aber ich denk, das laht sich veriibare mit mim touristische ussehe. be mir isch smeiste reini synthetik :dj

....aber ums ussehe ischsme ja nöd gange.... me um das was ich i de lüüt drin gsehn. wennme nämli gnau luegt, gsehd me zimli viel...
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Psymäleon hat geschrieben: und vor allem nicht überall wo Tourist draufsteht, ist auch Tourist drin. :wink:
Hier schon... :bla

Bild
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Kollegoli hat geschrieben: ei möglichkeit chönnti da ebe sii, zluege, dass die ufgrund vo zu unbequeme rahmebedingige nöd ad party chömed (schnee, rege, wiiti weg zum laufe .....)
auso das findi de scho chlei ungerecht und ke lösig! i ha im winter ke bock mer dr arsch abzfrüre oder 3h düre schnee oder rege z'wate! do wärde eifach wieder die bestraft, wo scho sit jahre liedeschaftlich a partys gö und ihre müll mitnähme- nämlech ig zum bispiel!!

i chas eifach nid verstah! isches so schwär e plastiksack i rucksack izpacke? i nimme immer eine mit- au zum brätle u so- und derte wird alles verstaut, bierdösli, ziggistummle, giovannistummle (wenn i nid grad uf dr tanzflächi stah), PET - Fläsche, etc. etc. etc. isch das so schwär???? dä muess me ja nid mau heinäh- me chane ja ine boubel tue oder wenigstens ane ort, wone d'verastalter grad chöi entsorge... sorry, aber das sötte au pubertierendi teenys anebringe... und e langjährige partygänger sowieso!

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Sun tha Devil
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Sun tha Devil »

tjia jaja..ebe...mer sött meine....ich chan dir meli und im karva nur zuestimme...das isch unteranderem au de grund wieso ichs party organisiere ufgäh han...überhaupt s`a party`s gah...ich verträg das pseudospirituelle getue..und das ohh...ich bin ja soo naturverbunde und soo weise und blablabla eifach nümme..die ehländi ewig verlogeni tuur...än baum umarme und aschlüssend sini bierfläsche drah stah la oder na schlimmer d`ziggistummel as "liebendi geste" am fuess vom baum verrotte lah...^^..das hät nüt mit spiritualität oder weisheit ztue!...än weise lernt vo däm was er gseht und erfahre dörf und behandlet sini umwält mit repäkt und sorgfallt...er bezeichnets nid as geile tripp oder "huere abgfahrne space"...
wenigschtens han ich no sehr gueti fründe und bekannti dörfe bhalte i dä "goaszene" wo sorgfälltig sind oder sich wenigschtens nöd as spirituell bezeichnet sondern eifach mänsche sind und für die paar wenige bin ich sehr dankbar...alles andere isch reini illusion...aber ebe mini meinig ende
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

tragisches thema das mit dem müll *offtopic*

ich hab zwar nie n müllsack dabei (übrigens: gute idee meli - werd ich in zukunft au machen) aber ich lauf immer zum nächsten mülleimer, oda wenn ich am shaken bin sammel ich meine flaschen irgendwo und bring se denn zusammen weg... bin aber au letzten sommer auf ner party gestanden, hab n joint aufem boden ausgedrückt und de stummel im abfalleimer entsorgt - schaut mich doch son ömli-glöckli-freak an und sagt was von wegen: respect, sowas hätt er jetz nicht gemacht :-k

aber auf der anderen seite ists au manchmal die schuld der veranstalter selber - ich war au scho auf partys und hab vergebens n mülleimer gesucht (die gabs im endeffekt nur an der bar/getränke)!!! inzwischen ists halt au oft so, dass die leute (seis veranstalter oder besucher) partys organisieren/besuchen wegen drogen - mit der musik hat das oft nur noch wenig zu tun...

ich bin übrigens au dafür, dass man die partys wieder suchen sollte und erst ma ne stunde im wald dem sound hinterher irrt - da kommt doch feeling und vorfreude auf...
---**schnöftepüppel**---
Antworten