Psymäleon hat geschrieben:Die ewig selbe Diskussion... und ich kann sie immer noch nicht ernstnehmen. Muss die Goaszene denn so richtig undergroundmässig sein? Sollte der bünzlige Nachbar am besten gar nichts von der ach so geheimen Musikszene wissen? Wenn ich die ganzen Trauerlieder über Kommerzialisierung höre frage ich mich immer: braucht ihr die Goaszene für eure Identität und um vor allem, um euch von der bösen Masse Namens Gesellschaft abzugrenzen? Man brüstet sich doch immer mit einer unendlichen Nächstenliebe, tonnenweise Toleranz und anderen schönen Eigenschaften, gönnt aber das hochgejubelte Goa-Lebensgefühl nur ganz ausgewählten Menschen.
uuuhhhuiuiuiuiuuuhhuh ich spühre... ohh uuuhhh.... fascht gahts glaub wieder mal loos... uuuuhhhh.... e kollegoli - psymi - altered diskussion uuhuhuhuu.... glaub aber es langt nonid ganz...
aso ich verstah das "undergroundige" verhalte guet. es isch wohl klar, dass je meh lüüt Goa kenned, desto meh wird goa au brachialisiert.
das "hochgejubelte goa-lebensgefühl" isch was sehr speziells und au was zimli zerbrechlichs. wenn jede "normalbürger" ane goa gah wür, öpe so wie anes dorffest oder wie anes "normalo-konzert" dann wür das "hochgejubelte goa-lebensgefühl" schnell mal todtrampelt werde. nöd alli mensche sind dzue bereit sowas zerhalte... zu viel konflikt und leid isch ume, als das "dgoa szene" jede mensch und jedi beliebig art vo leid verchrafte wür.... es isch ja zum teil scho fascht chli am aschlag.
söttigi szene....
...sind imho sergebnis bzw. chönts ergebnis vo "kommerzialisierig" sii. KEI SPRIT! alli lueged geg füre, niemert luegt sich id auge! DJ /liveact ahimmlig anstatt familiärs erlebnis! händ id luft und schreie anstatt tanze und losflüüge.... das isch brunz!
da sgegestuck:
infected mushroom, sehr viel anderi israeli-popp-fulloner und ähnlichi, sowie das krasse marketing verhalte und allgmein überhaupt dkommerzialisierig, dass heisst s'verlange nach chlütteri, treit wohl unbestriibar zu szene wie i de obere bilder bii, während i de chöpf vo de lüüt immer meh sverlange nach killer anstatt nach spirit wachst.... ich finde das schad und verstah d'angst/abneigig vo vielne gegenüber kommerzialisierig guet. seinzig was macht, das ich das nöd voll tragisch finde isch dhoffnig, dass beidi szene (aso szene wie uf allne dene 4 bilder) parallel zunenand existiere chönnd. wobii das e eher guetgläubigi hoffnig isch.
lah muessme infected, dass sie trotz allem "kommerz" ihre völlig eige stil händ. sie setzed trends anstatt dass sie verblöded hinderher laufed. ob das guet oder schlecht isch, trends vo dere art zsetze, naja hmmm.....
(hamer dfreiheit gno, die bilder vo dideldum znäh, ich denk ihr händ da nüt degege....)