Neue Ultimative Bilder von Infected !!!
Ich dänke wer scho so lang sounded wie die zwei, wird über kurz oder lang als "Komerz" abgstämplet. Eigentlich schad, wel sie händ die szene bewegt wie kein andere.
I bi uf jedefall au wieder am umehüpfe wens i d schwiiizer bärge chöme
und dänke es paar vo euch wo sich do jetzt so kritisch güsseret händ au 
I bi uf jedefall au wieder am umehüpfe wens i d schwiiizer bärge chöme
- Silversurfer604
- Gold Member

- Morgaine le Fay
- Silver Member

jepppaa!!!Waldgeischtli hat geschrieben:KOMMERZ KOMMERZ!!!!!
oder sie wüssed eifach ned was mit ehrem stutz afange.....da gäbs ja wohl bessers!
du redsch mer usem härz....dene isch doch längwilig!!
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.
O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.
O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
-
LittleMissGinger
Was bittesehr, hend es paar lustigi Bildli mit Kommerz z tue? Ich schüsse hüt no vo mir (und anderne) ab und zue es paar "blödeli"-Fotis, nur us purem Spass und Freud am Lebe.
Fraged eu lieber mal öb ihr d Musig vode Infizierte (*gröhl*) Pilz sogenannte Kommerz finded oder ebe ned. Isch doch piepegal. Da gits no gaaaaanz andere "Handel". Die beide fäged doch! Und süsch mached ganz easy en grosse Boge um sie, ohni eu gross drüber ufzrege.
Ich find die Bildli ziemlich gröhlig.

Fraged eu lieber mal öb ihr d Musig vode Infizierte (*gröhl*) Pilz sogenannte Kommerz finded oder ebe ned. Isch doch piepegal. Da gits no gaaaaanz andere "Handel". Die beide fäged doch! Und süsch mached ganz easy en grosse Boge um sie, ohni eu gross drüber ufzrege.
Ich find die Bildli ziemlich gröhlig.
- Electro Static
- Silver Member

isch doch voll fett die pic s
ja salü lönd doch mal die jungs siiii
die produziered eifach fettä sound
wo au abnehmer hönd live sinds ja würklii ned da hit aber suscht hut ab
mached erscht e mal sound wo so viel druck hätt und dänn redemär wider
mfg Electrostatic :tfrag:
die produziered eifach fettä sound
wo au abnehmer hönd live sinds ja würklii ned da hit aber suscht hut ab
mached erscht e mal sound wo so viel druck hätt und dänn redemär wider
mfg Electrostatic :tfrag:
biberfreund hat geschrieben:Die hier sind auch ganz witzig...
http://download.icq.com/download/icq6/soundtrack.html
huahua
- Mahakala
- Platin Member

hey leute,
also, ihr wisst ja, ich wahr au mal infected mushroom fan - ich wollt nur sagen, dass ich jetz kein infected mushroom fan mehr bin! ich muss sagen ihr habt mir echt den kopf gewaschen... und ich weiß jetz au, dass es nich richtig war ein infected mushroom fan zu sein, weil, äh, man muss sich erst mal überlegen was für ne scheiße die bauen... äh, und durch euch hab ich gelernt, dass sowas total, ähm, wie soll ich sagen, ähm, dumm ist wenn man ein fan von denen is... und ich steh wirklich jetzt dazu, dass ich kein fan mehr von denen bin... ihr könnts mir glauben oder ihr könnts lassen - aber ich wollt euch nur sagen, dass ich jetz kein fan mehr von denen bin, ihr habt mir echt den kopf gewaschen und nach ner zeit hab ichs dann au gecheckt!!! ich sag nur DANKE, dass ihr mir den kopf gewaschen habt!!!
*lol*lol*lol*lol*
PS: lieben gruß an angie!!!
also, ihr wisst ja, ich wahr au mal infected mushroom fan - ich wollt nur sagen, dass ich jetz kein infected mushroom fan mehr bin! ich muss sagen ihr habt mir echt den kopf gewaschen... und ich weiß jetz au, dass es nich richtig war ein infected mushroom fan zu sein, weil, äh, man muss sich erst mal überlegen was für ne scheiße die bauen... äh, und durch euch hab ich gelernt, dass sowas total, ähm, wie soll ich sagen, ähm, dumm ist wenn man ein fan von denen is... und ich steh wirklich jetzt dazu, dass ich kein fan mehr von denen bin... ihr könnts mir glauben oder ihr könnts lassen - aber ich wollt euch nur sagen, dass ich jetz kein fan mehr von denen bin, ihr habt mir echt den kopf gewaschen und nach ner zeit hab ichs dann au gecheckt!!! ich sag nur DANKE, dass ihr mir den kopf gewaschen habt!!!
*lol*lol*lol*lol*
PS: lieben gruß an angie!!!
---**schnöftepüppel**---
Mahakala hat geschrieben:hey leute,
:)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
- Waldgeischtli
- Gold Member

Was bittesehr, hend es paar lustigi Bildli mit Kommerz z tue
NÜT Ginger! jede macht mal luschtigi bildli und wen ich de stutz hetti würdi eventuell au ergend es komischluschtigs fotoshooting mache..
aber i dänke sie händ die föteli halt würkli mache la zum sech weder "zpushe" und da findi ned sooo cool...
ehre alte sound gfallt mer scho au, aber die neuere sache gönd immer me in pop ine..und jetzt no das mitem ICQ...dgoa szene gaht eifach immer und immer meh ad oberflächi!!!
es paari finded das ja secher läässs....ich ned!
- altered
- Platin Member

aber i dänke sie händ die föteli halt würkli mache la zum sech weder "zpushe"
jo sicher, was för en andere grund söttets denn schüsch haa?. aber das isch doch au normal und überhoupt nid verwerflich. me muess scho chli werbig mache för sich selber.
wenn der s gfühl heid eigewerbig seg schleicht, verurteilet der denn au all die djs wo promo cds vo sech verschecked?
und isch doch cool das infected sounds förs icq macht. endli nümm das blööde "oh oh" oder "klopf klopf".
die jungs möched eppis us sech und probiered neui sache uus, und das sött me respektiere (und ig säg das obwohl ig de sound vo ihne scheisse finde). und i anderne elektonische bereich isch das au normal, luget mol booka shade aa, die möched musig för werbig (k-swiss) und för d no angels. weg demm liidet ihres image aber nid, im gegeteil.
i der goaszene wird me aber schins nur akzeptiert wenn me sich als abstzurz git. sobald me eppis erreicht zieht das z vill niid hindenoche.
... aber s fehlende selbstbewusstsii und die drus resultierendi missgunst isch i dere szene jo es altbekannts problem phänomen.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.
http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist
Die ewig selbe Diskussion... und ich kann sie immer noch nicht ernstnehmen. Muss die Goaszene denn so richtig undergroundmässig sein? Sollte der bünzlige Nachbar am besten gar nichts von der ach so geheimen Musikszene wissen? Wenn ich die ganzen Trauerlieder über Kommerzialisierung höre frage ich mich immer: braucht ihr die Goaszene für eure Identität und um vor allem, um euch von der bösen Masse Namens Gesellschaft abzugrenzen? Man brüstet sich doch immer mit einer unendlichen Nächstenliebe, tonnenweise Toleranz und anderen schönen Eigenschaften, gönnt aber das hochgejubelte Goa-Lebensgefühl nur ganz ausgewählten Menschen.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.