Originelle Mysticalforum Usernamen :-)

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

ech bin näbem wald ufgwachse ond han en gueti nase.
ech liege gärn uf de wiese anere liechtig oder am waldrand ond lose gärn em wind noche. mer weiss jo nie, was är eim hüt verzellt!
denn hani emol bsuech becho. de Ganja hed mier gseid, dass es näbscht em feine gras au anderi gluschtigi sache gid, womer im wald chan go ässe. aber da derzue, mues mer dert ane, wo's BOOM! macht.
Also, hani de ort gsuecht ond dert hed's vieli schöni bilder vo mysthische wäse gha. ech han sie mit mine grooosse dunkle auge studiert ond denn sind mier ihri ohre ufgfalle. die sind aber viel chürzer als mini! aber dene ihri lamped wenigschtens au ned abe. das isch wichtig, dass ned alli ohre abelamped.
eis dörf scho.
es goht äbe um de fuchs. mer muess immer luege, dass eim de fuchs ned verwütscht. will de fuchs, dä luured immer irgendwo. wenn dä hunger hed, verfolget er mich au. aber ich ghöre besser, bin viel wändiger und renne viel schneller als är ... bis hüt
fingerhut
Beitrag von fingerhut »

nun, FINGERHUT ist ein äusserst poetischer name mit einer tiefgründigen und hochkomplexen bedeutung.
die einfachde definition lautet:

"Der Fingerhut ist ein mechanischer Schutz gegen unbeabsichtigtes Verletzen der Finger beim Nähen."

--doch so einfach ist das nicht. der fingerhut ist der makrokosmos im mikrokosmos und umgekehrt. er beinhaltet das weltwissen, die weisheit unserer galaxie und die unendliche liebe des universums.
ja! probiert es aus! steckt euch einen fingerhut an euren lieblingsfinger und spührt die sagenhafte energie die durch euren finger fliesst.

wenn ihr soweit seit, könnt ihr beginnten mit eurem fingerhut gespräche zu führen. er wird euch von lampen, sandkörnern, schneckenhäusern und vielem mehr erzählen.

:n55 :peng

was ein fingerhut nicht alles kann! faszinierendes ding!
desshalb mein name!
lasst euch inspirieren:

"Armengut geht in einen Fingerhut."
"Was ich über mein eigenes Selbst wußte, hätte keinen Fingerhut gefüllt."
"Der Fingerhut einer Dame wird groß genug sein, alles Blut, das vergossen werden wird, aufzufangen."
j'ai peur de moi même
Pansy

Beitrag von Pansy »

Hey Abraxas
Joh isch no a lustigi Sieta wo do kfunda hesch,het aber nüt mit dem stua wo i kmeint han O:) Sondern...

http://www.chriswetherell.com/elf/

Und min volständig Nama wär Pansy Proudfoot of Standelf, aber de find i scho es bits slang 8-[
Isch eba scho mol do ina ksie bim Allgemeina,ca uf dr 3ta Sieta
Liabs Grüassli
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

Yes Pansy.
Und zwar da:
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?t=4909

Küssli usem Süde.... :-D
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

Also bi mir ischs ganz eifach: ich heisse Jan zum Vorname Osch zum Nachname... 8-[

Nei jetzt im Ernst, bzw. im Jan - mir händs früener ide Schuel entweder Janosch Coci-Frosch, oder Jani-Banani gseit...:-)
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Cosinus
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Cosinus »

also "Cosinus" ist eigentlich irgendwann mal bei ner krassen soundsession mit nem kollegen entstanden ,für mich bedeutet der name eigentlich nichts anderes als "das gegenstück" zur musik die ja auf´nem sinuston bassiert und da ich durch meinen Vater schon als kleinkind mit dem musikervirus infiziert wurde passt des ganz gut und bytheway ich war in mathematik nich gerade der klassenstreber :wink:
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

Janosch hat geschrieben: mir händs früener ide Schuel entweder Janosch Coci-Frosch, oder Jani-Banani gseit...:-)
Was, ir Schual scho an Coci-Frosch gsii? :-k (Nid ernscht näh! Han miar dia Bemerkig nid könna verkneife!) :-#
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

Hehehe und ich has x-tra gschribe, will i genau vermueted han dass so en kommentar chunt...*lol*

Nei 1tens ischs ide Primarschuel gsi und 2tens händs das uf Coca Cola (Getränk!:-) bezoge...

No me gusta la coca escobariana... [-X
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Re: Originelle Mysticalforum Usernamen :-)

Beitrag von das_auge_gottes »

Ginger hat geschrieben: Erzählt doch mal eure Entstehungsgeschichte. Wäre interessant und amüsant!
... das, meine liebe gingeretta, erkläre ich dir gerne im persönlichen gespräch.
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Hey Auge Gottes, ich glaube mir "schällets" neime ... "smile".

Uebrigens findi all die Nameserklärige super guet und sehr interessant. Merci, fürs flissige mitmache! \:D/ :kiss:
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Ginger hat geschrieben:Ganz eifach, liebs Engeli:

Gsehsch ebe so us und dis SMILE loht jedes herz gumpe.

Oeppe ned? :dubbleK:

So fertig do ine gschriebe für hüt. Bruch glaubs früehligsluft oder so. USE mit mir.

Allne leser und poster en feine gruess. Bin leider en fruehligs-junkie. Aaannndddaaallleee. :n3
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :dubbleK: :dubbleK: :dubbleK: :dubbleK: :dubbleK: :dubbleK:

Weiss grad nöd was sägä... ussert danke... *knuddel*
Anahata
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anahata »

ich han mir dä name usgsuecht will ich en eifach für mini momentani läbenssituation am passendschde find...

am anahata-chakra seit mer au herzchakra

ihm wird folgendes zugeordnet:
Liebe, Mitgefühl, Menschlichkeit, Zuneigung, Geborgenheit, Offenheit, Toleranz, Herzensgüte

ich versuech mich jedä tag vo neuem i denä wichtige Sache...

greez anahata
Gilraen
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Gilraen »

Pansy hat geschrieben:Heyla zäma
So hans au endtlie kschafft zum mi amol asmelda ca nochhema Johr! :oops:
Und mis problem isch eba genau dr Nama ksie.Han zwor scho a hufa spitznäma kriagt,aber für ins Forum han i miar scho öpis speziels wela uhsdenka.Und dank minem Fründ han is kschafft!! O:)
Er het a geili Sieta kfunda mit Elfa und Gnom Näma.Wo ihar evtl joh scho kennen..Oder ned??
(Isch irgentwo do scho dina bim Allgemeina.)
Und min Gnom Nama isch halt Pansy.Der elfa Nama isch halt scho vergeh ksie! :oops: Lg an Gilraen O:)
Hey Pansy! luschtig, au min Hobbit Name isch Pansy *staun* wär no interessant Din Name es erfahre (pm) villich hemmer ja genau de glich :wink:
Zuletzt geändert von Gilraen am Di 24. Apr 2007, 14:40, insgesamt 1-mal geändert.
Gilraen
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Gilraen »

abraxas hat geschrieben:
Pansy hat geschrieben: Und min Gnom Nama isch halt Pansy.Der elfa Nama isch halt scho vergeh ksie! :oops: Lg an Gilraen O:)
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pansy;)
:-( oooh, das isch jez aber fasch nid nätt!! :n2 :mrgreen:
fingerhut hat geschrieben:ja! probiert es aus! steckt euch einen fingerhut an euren lieblingsfinger und spührt die sagenhafte energie die durch euren finger fliesst.
:lol: I feel sö swinnnng, hihi :jump:
Father Oblivion
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Father Oblivion »

min name chunnt vom ene frank zappa-track

d studio-version heisst father o'blivion (3.5min)
d live-version further oblivion (ca 25min!!!!)

und uf em ene live-bootleg isch es als father oblivion eigentli falsch gschribe..

bedüte tuets vater vegesslichkeit oder vergessenheit

sinnesgmäss bezieht sichs be mir uf zwei aspekt:

- bewahrer vom alte sound
- und uf s name-vergesse-syndrom =P~
Antworten