Originelle Mysticalforum Usernamen :-)

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Waldgnurpf »

Hmmmmmmm ..... was isch de e waldgnurpf, gloube am beschte chames mit der gschicht "totemügerli" vom Franz Holer vergliche. Es fabelwäse wo tönt wie öppis wos git und äbe glich nid, oder so :-D
Es ghört doch zu auem chli fantasie derzue.

Eze dänke aui dä isch doch nid ganz :n55 .... du hesch rächt :kiff:
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
psylorg
Gold Member
Gold Member

tja..

Beitrag von psylorg »

ha mir im 99 de name psylord gäh für mi eiges soundprojäkt.
scho e viertel joor spöter hani gfunde ich cha mi nid sälber zum adlige mache. wär biz überheblich. drum hani denn s d durch e g ersetzt.
das will i dört fälschlicherwiis gmeint ha psilo schriibt me mit y:brav:
denn no e rg aghängt wo vo american cyborg chunt.
zu däre zit hani no weder pc no internet gha.
drum erscht joore spöter im mysticalforum die verblüffendi ähnlichkeit zumene gwüsse psyborg entdeckt:)

hüt würdi mi vermuetlig nüm so nenne.
vorallem wenn me bedänkt, wieviel djs und forum schriberling sich näme mit psy drin gänn.
(was i sällmol mit internet glaub schnäll gmerkt hät).
womit ich in keinere wiis drüber will urteile öb das guet oder schlächt isch.
nur so vo mim gfühl här würdi mr hüt uf jede fall e "psy-lose" name gäh.

aber do ich halt jetzt scho e zitli unter däm name ufleg,
wärs glaub nyd schlau e neue ahznäh.

viel lüt sage mr amme wenn si dä name ghöre, dass r jo gar nüt bedütet.

stimmt. so gseh heisst das au nüt.

heisst zwar nüt aber bedütet mir was.

und sgit en au nur ei mol uf dr wält:)
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beitrag von PsYch0m0n »

Mi username hani mau are party vome kolleg becho, är het mer gseit i sig am shake wines verschliffnigs pokemon und dani haut scho am liebste zu psysound abgah, bini iz haut z psychomon
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

de name chrismos hät mer mal en kolleg gseit gha....be-inhalte tuets mi name chris gmixt mit cosmos = chrismos :)
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Pansy

Beitrag von Pansy »

Heyla zäma
So hans au endtlie kschafft zum mi amol asmelda ca nochhema Johr! :oops:
Und mis problem isch eba genau dr Nama ksie.Han zwor scho a hufa spitznäma kriagt,aber für ins Forum han i miar scho öpis speziels wela uhsdenka.Und dank minem Fründ han is kschafft!! O:)
Er het a geili Sieta kfunda mit Elfa und Gnom Näma.Wo ihar evtl joh scho kennen..Oder ned??
(Isch irgentwo do scho dina bim Allgemeina.)
Und min Gnom Nama isch halt Pansy.Der elfa Nama isch halt scho vergeh ksie! :oops: Lg an Gilraen O:)
Harachte
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Harachte »

:lol: Harachte: Mein Forum- und Internetname. Harachte ist der ägyptische Gotter der Morgenröte. Als ich vor 3 Jahren auf den geschmack von Goa kam, war ich zuerst unter dem Psydo "Magic.Abraxas" im Netz. Als ich dann eines Tages ein Mail vom "richtigen Abraxas" bekam, änderte ich den Namen spontan.
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.

H. Hesse
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

Harachte hat geschrieben:Als ich dann eines Tages ein Mail vom "richtigen Abraxas" bekam, änderte ich den Namen spontan.
als ich dann eines tages mails wegen magic.abraxas bekam, schrieb ich ihm spontan eine mail :)

achja, gerne immer wieder erklärt:
abraxas - alter gnostischer gott, rabe der kleinen hexe, symbol in hesses "demian". von letzterem auch entnommen. steht dort für viele konzepte, aber für mich grundsätzlich für die nichtexistenz eines objektiven "gut und böse", respektive dafür, dass diese begriffe eben immer subjektiv und für jeden anders sind. und auch dafür, dass man nur auf seinen eigenen verstand hören sollte und sich nicht zu sehr von aussen beeinflussen lassen.

ausserdem ist abraxas wohl auch ein paganistischer dämon der fleisches- und sinneslust. find ich ja auch noch nett, wobei das dann doch nicht mehr so viel mit mir zu tun hat ;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

Pansy hat geschrieben: Und min Gnom Nama isch halt Pansy.Der elfa Nama isch halt scho vergeh ksie! :oops: Lg an Gilraen O:)

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pansy

;)
musik und so
http://www.bufta.ch
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

Tamjee esch abgleitet vo Tampee, das wederum esch es anders wort für ganja, weed, gras, dope etc.. isch vomne lied vom Peter Tosh (Legalize It)
Some call it tampee
Some call it the weed
Some call it Marijuana
Some of them call it Ganja

kei anhig wieni uf Tamjee cho ben, finde es dönt no lustig
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldgeischtli »

ehr känned doch secher all de film Prinzessin Mononoke ?

Ja?

Guet, dä muesi ja ned wiiter verzelle..... :lol:

neinei, die wone ned känne...waldgeischtli send di chline wiisse läbewäse (lueget mal mis herzige bildli a) wo sech nume im wald befindet, wenns dem guet gaht!!

i dem film wird de wald ebe abgholzet und zerstört, au dtier natürli vo i dem wald huuset. und dwaldgeischtli verschwindet somit au... :cry:

sschöne a dem film findi, dtheorie dassd dtier uu riese grooss send...und de schöne waldgott natüürli :-$
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Uhhhh... dasch jetz no schwierig...

Luschtig isch, dass min Nick mich gfunde hät... bin vor ca. 5 Jahr uf dä Suechi nachenere guet tönende email gsi, und da isch mer ganz "zuefällig"
drachenherz@swissonline.ch (email nüme aktiv...) iigfalle... Joah, und dä Name hät mer gfalle und je länger je meh findi use, dass er würklich zu mir passt. :-D
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Hihi... @Dragon jaja hätt scho was... er passt ;-P

Min Name isch eigentlich dur en Kosename entstande... irgendwie händ mir eifach es paar Lüüt afange "Engel" sägä und ja... d'Jahreszahl isch mis Geburtsjahr da vielne Orte TheAngel scho vergäh isch gsi... ;-)
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Bhabrâ »

bhabrâ isch us de isdira schproch, und bedütet übersetzt Greif.
Das esch es Fabelwäse
meischtens isch de rumpf (unterleib) vomne löi und de ober körper vomne Adler. De sage noche seitme das de grief d sterki vomne löi het und d schnälli vomne adler.
de greif symolisiert au Wiitblick, gschiidi und hellblick.
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Ganz eifach, liebs Engeli:

Gsehsch ebe so us und dis SMILE loht jedes herz gumpe.

Oeppe ned? :dubbleK:

So fertig do ine gschriebe für hüt. Bruch glaubs früehligsluft oder so. USE mit mir.

Allne leser und poster en feine gruess. Bin leider en fruehligs-junkie. Aaannndddaaallleee. :n3
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beitrag von silverhaze »

min name han i vom feine graaas :) (min inet und forumname)

denn gits no de brout, min dj name.. irgendwie hend ich und de kolleg en name gsuecht für üs als djs, denn sind mir irgendwie uf chäis + brout cho :) nur kei angst.. de liveact würd denn mal eines tages fondue heisse :)

gruess
silverhaze alias brout
Antworten