OSTERDELIRIUM, 6.-8.4.07
-
analog-shocker
OSTERDELIRIUM, 6.-8.4.07
soooooooooooooooooo........
beni au weder deheime.........phuuuuu, mängi kurve det ue ond weder abe,hehehehe
mer hed di party absolut gfalle, am fritig znacht eschs scho rächt volle gsi ond d stemmig esch rächt abgange (ha denn scho dänkt,ooouuuuuu das werd jo iiiiiiissi am samstig.......................=)
ond so esches denn au cho.......d location esch de chli zchli gsi för so vell lüüüt, ide nacht esches öberall ofem dancefloor zemlech äng gsi, zom glöck hedmer no chönne uswiche, da party jo in und outdoor gsi isch..... dank dem wonderschöne wätter send d lüüt au no rächt lang blobe......hedmer mega gfalle weder einisch outdoor.......
möcht mech no bi de stärneschiicrew förs booking bedanke, das send 2 onvergässlechi uftritt worde ond danke a alli partypeoples wo so abgange send..............bis zum nächsten mal
beni au weder deheime.........phuuuuu, mängi kurve det ue ond weder abe,hehehehe
mer hed di party absolut gfalle, am fritig znacht eschs scho rächt volle gsi ond d stemmig esch rächt abgange (ha denn scho dänkt,ooouuuuuu das werd jo iiiiiiissi am samstig.......................=)
ond so esches denn au cho.......d location esch de chli zchli gsi för so vell lüüüt, ide nacht esches öberall ofem dancefloor zemlech äng gsi, zom glöck hedmer no chönne uswiche, da party jo in und outdoor gsi isch..... dank dem wonderschöne wätter send d lüüt au no rächt lang blobe......hedmer mega gfalle weder einisch outdoor.......
möcht mech no bi de stärneschiicrew förs booking bedanke, das send 2 onvergässlechi uftritt worde ond danke a alli partypeoples wo so abgange send..............bis zum nächsten mal
bis zum nächste mal...
-
Joss
- Platin Member

schlüsse mich da am shocker a!bin zwar nume am samschtig gsie aber es hett mer meega gfalle! ja das isch wücki chi äng gsie zum shake ich hoffe daser negscht jahr da züg ganz use verschiebed hetti nämmli na vill schöhne plätzli det obe! de sound isch die ganz nacht dure absoluti hammmer gsie und so vill zwägi und liebi lüüt sind dete gsie hättmer also wücki gfalle!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.ch

Ahhhhh die Location echt de schreiiiiiiii.
So viel lüt si cho und d tanzflächi isch ned mal grösser we mi Garte. Aso das hani scho mega schad gfunde, es isch eher e Auto Party anstatt e Outdoor Party gsi
Bitte organiesiered doch nechstmal e andere Platz, das alles rund um isch würkli mega schön gsi.
Aber das i ned nur gmotzet ha muess i säge de Sound i de Nacht isch echt de Hammer gsi. Richtige Schübbeli sound zum teil, het mer mega gfalle. Troz de Location es Lob ad Orgas, hend alles suscht supper organisiert.
So viel lüt si cho und d tanzflächi isch ned mal grösser we mi Garte. Aso das hani scho mega schad gfunde, es isch eher e Auto Party anstatt e Outdoor Party gsi
Aber das i ned nur gmotzet ha muess i säge de Sound i de Nacht isch echt de Hammer gsi. Richtige Schübbeli sound zum teil, het mer mega gfalle. Troz de Location es Lob ad Orgas, hend alles suscht supper organisiert.
:-0
-
strigor
also vo mir us gseh het d location gewaltig a qualität zuegno u platzverhältnis si für mi vor allem verusse okay gsi....dr sound am fritig het mir ou zuegseit
simi, guet gmacht
entdecke mir do plötzlich no ä dünkleri site bi analog shock? do bin ig jo mol gspannt, bin ig jo do mol 
und s dj set vom alpha isch vor allem ir zweite hälfti so richtig geil worde! danke viu mol, stärneschii!!!!
p.s. sorry adi, grad viu ha g jo nid ghulfe...wirdes aber sicher wider guet machte
und s dj set vom alpha isch vor allem ir zweite hälfti so richtig geil worde! danke viu mol, stärneschii!!!!
p.s. sorry adi, grad viu ha g jo nid ghulfe...wirdes aber sicher wider guet machte
- Moon Boots
- dj
Also mir hend die 2 Täg ade Osterdelirium au mega gfalle. Muess säge Kompliment a Analog Shock, gnau so muess de Sound sie, ich bin schier überegheit bi dene geile Bass Teil
,
Vom Outdoor Dancefloor her esches schochli eng gsi, aber han eigentli immer platz zum shake gha.
Kompliment au an Shuttle-Service , esch super dureorganisiert gsi, han nie lang muesse warte und ben immerhin 4 mal metem Shuttle gfahre.
Alles in allem geili Party gsi und freu mi scho uf nächscht Jahr!!
Vom Outdoor Dancefloor her esches schochli eng gsi, aber han eigentli immer platz zum shake gha.
Kompliment au an Shuttle-Service , esch super dureorganisiert gsi, han nie lang muesse warte und ben immerhin 4 mal metem Shuttle gfahre.
Alles in allem geili Party gsi und freu mi scho uf nächscht Jahr!!
-
Fallen Angel
hey ja die party isch ächt de hammer gsi - ide erschte nacht de sound so zwüsche 4.30-12 isch ja VOLL abgange!! so macht's spass
de sound isch ja andersch brutal energieriich glade gsii, häsch gar nüme chöne ufhöre und wie d'lüüt umeghüpft sind, mer chunt grad wieder drii wämmer nur dra dänkt!

ächt geili stimmig gsi - kompliment a alli wo det gsi sind und dank a die dj's / live acts – so tanze und zu so sound tanze das isch anderscht geil *grins*
ächt geili stimmig gsi - kompliment a alli wo det gsi sind und dank a die dj's / live acts – so tanze und zu so sound tanze das isch anderscht geil *grins*
Zuletzt geändert von Fallen Angel am Mo 9. Apr 2007, 17:46, insgesamt 1-mal geändert.
-
PsYch0m0n
- Platin Member

Also da chani mi nume de kommentär vo mine vorschriber aschliesse. Schlicht gseit: Sound Hammer , Location na ja.... Aber zum glück hets änet der strass no das hügeli gha, woni mis zähstunde egogeshake ha chönne dürezieh. Merci villmau für das delirium, aber bitte nächst jahr ganz outdoor....!!!
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
-
Anacsa
yeppaa...
Also ich möcht uf dem wäg au no grad säge dases e mega schöni
Osterparty gsi isch und ich möcht au grad no säge das
mir de Analog Schock sehr guet gfalle hät, din sound hät richtig
eis abrockt.
Für mich häts eifach chli viel lüt gha für de chlini platz, ich glaube
nöchst jahr suechemer eus en grössere platz für die Osterdelirium.
Greats Kris
Osterparty gsi isch und ich möcht au grad no säge das
mir de Analog Schock sehr guet gfalle hät, din sound hät richtig
eis abrockt.
Für mich häts eifach chli viel lüt gha für de chlini platz, ich glaube
nöchst jahr suechemer eus en grössere platz für die Osterdelirium.
Greats Kris
hmm..also irgendwie find ichs wichtig zum mal sege, dass diä party eeextrem verstrahlet gsi isch und es zum teil lüt geh het wo ich muess sege sie hend mir angscht gmacht(!)und das irgendwo zwenig reagiert wore isch was das a belangt..ich finds eifach schad wenn e gueti party i e sone schrägi stimmig verfallt und s wahre strahle, d freud, s lache verlürt..also han mich no niä so noch em sonneufgang gsehnt wiä a dem sunntig! han eifach liecht brucht!! später denn, mit weniger lüt und weniger bleiche gsichter han ich de au no freud am tanzä beko und es danke für das! 
ch han sehr schaad gfunde das sovill abfall umeglägge isch..zigistummel...sisch aifach trurig. au wenn diä party nöd im wald xi isch..
Zuletzt geändert von Jones am Di 10. Apr 2007, 09:10, insgesamt 1-mal geändert.