Es esch eifach weder super wätter gsi! Danke vellmol a allne Hälfer und vor allem Danke a üsne zwöi Shuttle-Bus Fahrer, wo alli heil ad party und wieder a Bhf bracht hend!
Danke au ünse liebe musigmachende! Sesch hammer Sound gsie wo er bracht hend!
Wenn öper öpis vermisst, denn schribet mir doch bitte es email!
ich bedank mich a all organisatoren sehr schöni party gsie coole ort mit em bach etc. und mercie für all lüt mit dene ich wieder han chöne fiere es isch immer wieder en freud bis zu nechschte mal bey zäme
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
jap jap ich spreche auch mein Dankeschön an die Orgas aus!
han die party in vollem zug gnosse... mitem "kurtli und kasperli"
sound het mer ächt zuegseit wie au alli die liebe lüt.
super location zum party mache und glichzitig chli uf wanderschaft z'go.
s'einzig woni chli vermisst han isch deko im usere berich gsi...
aber süsch isch party super glunge!
Zuletzt geändert von *glühwurm* am Mo 2. Apr 2007, 21:25, insgesamt 1-mal geändert.
mir het genau dä sound am morge (so am 8i?) sehr guet gfaue. e dancefloor hani chli vrmisst, isch aber trotzdem super gsi und d umgäbig hetmer o sehr gfaue.
bizarre hat geschrieben:mir het genau dä sound am morge (so am 8i?) sehr guet gfaue. e dancefloor hani chli vrmisst, isch aber trotzdem super gsi und d umgäbig hetmer o sehr gfaue.
Da chani mi nume aschliesse...
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
hey die party isch ächt eifach andersch mega schön und genial gsi, die lüüt wo det gsi sind und gshaked händ und die stimmig wo all zäme verbreitet händ eifach atemberaubend, insbesondere de ächti unverfälschti psy wo gloffe isch, das isch würkli ganz es bsundrigi sach gsi. danke a alli helfer und organisatore und alli wo det gsi sind, ihr händ mir e unvergässlichs erläbnis gschenkt.
jea es het mer richtig spass gmacht bi euch dörfe zsounde...es isch ganz e schöni location gsi, und d lüt sind richtig guät unterwägs gsi danke a d org und a alli wo das feschtli so schön hend gstaltet...bi mit emne grosse SMILE hei gfahre, und wirde diä nacht nüme so schnell vergässe. THX
nochmal nochmal!
jo gopf scho wider es wunderschöns wucheend hindermir. isch en sehr schöni gägend dört und dur d'sunne hani rechtig vell energie chönne tanke
merci für die party! e freu mi scho uf die negscht vo euch