was ist Dein Sinn des Lebens?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Asrael
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Asrael »

was Braucht es, was evtl.muss erreicht werden,was soll passieren ????
Harachte
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Harachte »

LIEBE :dubbleK:
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.

H. Hesse
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Leben ohne abhaengigkeit:-)

Leben ohne zeit und plan.....jeahhhhhhhh
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

Ich wünsch mer nie meh müsse nazdenke öb die Lüt woni käne au würkli zu mir hebed, das wär min Traum... (abgseh vo de Villa ufnere einsame Insle mit 50 Fraue und emne Privatjetlandeplatz, für wele min Flüger so vil Kerosin verbrucht, wie d Victoria Beckham für ihre Schmuck usgit....)

De Sinn vom Lebe isch doch eifach de Fride, aber ich chan das huere liecht säge so als Westeuropäerer...

Ich mein mir händ alles was mer bruched und dezue no s Internet, wo mer sone Frag überhaupt chönd diskutiere....

Mer händs huere z eifach...

Klar, en Bangladescher würds au nöd andersch mache, aber ich han mängisch huere Schuldgfühl, dass mer sone Frag überhaupt chönd schtelle...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

de sinn vom lebe isch, möglichscht viel gueti gfühl zha und das kollektiv z´zelebriere.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

de sinn vom läbe isches, dass mir euse planet zume ort mached, wos allne läbewäse guet gaat und all in fride mitenand läbed.

de sinn vo mim läbe isches drum, de mänsche z hälfe, sich mit sich usenand z setze und ihri vision z finde... demit jede zu sinere bestimmig find und mer gmeinsam öppis chönd verändere.

@wuchenändbefürworter: es bringts nöd, dich mit schuldgfühl z quäle.. das schwächt dich nur und dänn häsch kei energie meh zum öppis a de ganze situation zverändere.
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Monty Python. :kiss:
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

Ginger hat geschrieben:Monty Python. :kiss:

:-) :-) :-) :-)

=D> =D> hihi

"Find The Fish"
LittleMissGinger

... called Wanda
Morgaine le Fay
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Morgaine le Fay »

i dänke, für jede Mönsche giz e angeri ufgab uf dere ärde...und weme die bewäutiget het, de darf me wieder ga.

aber was mir wichtig isch, isch dasi nie vo dere gseuschaft wirde iigno wärde, so dasi scho so dänke wie die chranke lüt.
i wott NIE irgend sones schpiesserläbe füere mit 3 ching und emene durchschnitts bürogummi (nüt gäge Büroahgschteuti.... 8-[ ).
es isch mer eifach wichtig, dasi das mache, wo mir entspricht, und nid das, wo irgendwelchi lüt vo mir erwarte. und wenn, de machi grad äxtra zgägeteu...=)*grins*

i wott chönne liebe, so wies mir befindet...i möcht chönne rede, ohni das jede hinger mim rügge über mini wort geit ga läschtere....i möcht chönne läbe, ohni die ewige vorurteil, ohni die materieue vorstellige i dere hütige gseuschaft...i möcht in liebi läbe!frei vo aune chlammernde faktore...

i säge nur, VIVENDI!!! :peace:

Grüessli, die träumendi morgaine
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.

O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
schanti-schanti
Silver Member
Silver Member

jou

Beitrag von schanti-schanti »

das sinn des lebens?

Das leba selbst!!!
Salemar
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Salemar »

Licht gegen das Dunkel. Liebe gegen Hass.
Kraft gegen Kraft
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

glücklech si...

suche nicht nach dem sinn deines lebens- sondern lebe so, dass dein leben einen sinn hat!!

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
LittleMissGinger

Das Licht ist der Sinn des Lebens (für mich)
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

macht nicht viel sinn, nach einem sinn zu fragen, denn das würde bedeuten, dass das leben jemand geschaffen hat, der den selben sinn für sinn hat wie die menschen... :lol:

sinn entspringt der logik, die logik entspringt dem menschlichen verstand... wer innerhalb dieser schranken denkt, der kann suchen und suchen und wird wohl wenig sinn finden...

meli hat das wunderschön ausgedrückt... frage nicht, sondern lebe so, dass es sinn macht... und ob etwas sinn macht oder nicht, entscheidet meist nicht der verstand, sondern eher ein gefühl, manche nennen es liebe ;-)
Antworten