"Malz und Hopfen ab in den Hals"
-
Kollegoli
- Platin Member

mis lieblingsbier isch s"lawinebräu" gsii.
leider isches vo de policia eliminiert worde, wells angeblich zviel thc dinn gha hät (isches hanfbier gsi)(oder gids es eigentlich no und ich ha nur grücht verno?)
aso nach hanf häts eigentlich nöd gschmöckt, es hät eifach de feini, satti, biz sürlichi biergschmack dinn gha. es gid au no anderi bier, wo de händ, zb. sfrüeligsbier vode back & brau (oder so), was jetz mis lieblinsibier isch, aber bem lawinebräu isch de irgendwie am meischte dinn gsi...
was ich nöd verstah chan, isch , wie mer irgend so es cardinal, (feldschlösschen), denner, coop oder so es fuzzi bier chan trinke. dasch ja gar kei bier, sondern nur gfliterti gülle. pfui. guets bier muss scho trüeb oder schwarz sii
leider isches vo de policia eliminiert worde, wells angeblich zviel thc dinn gha hät (isches hanfbier gsi)(oder gids es eigentlich no und ich ha nur grücht verno?)
aso nach hanf häts eigentlich nöd gschmöckt, es hät eifach de feini, satti, biz sürlichi biergschmack dinn gha. es gid au no anderi bier, wo de händ, zb. sfrüeligsbier vode back & brau (oder so), was jetz mis lieblinsibier isch, aber bem lawinebräu isch de irgendwie am meischte dinn gsi...
was ich nöd verstah chan, isch , wie mer irgend so es cardinal, (feldschlösschen), denner, coop oder so es fuzzi bier chan trinke. dasch ja gar kei bier, sondern nur gfliterti gülle. pfui. guets bier muss scho trüeb oder schwarz sii
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

also für mich s feinste bier.. isch us obwalde:
Meisibräu
http://www.meisibraeu.ch
wers nid kennt.. mi absolut gheimtipp... isch wirkli super.. schön trüeb und ohni konvervierigstoffe. fein fein
....und susch natürli immer Eichhof
grioooss
gnos
Meisibräu
http://www.meisibraeu.ch
wers nid kennt.. mi absolut gheimtipp... isch wirkli super.. schön trüeb und ohni konvervierigstoffe. fein fein
....und susch natürli immer Eichhof
grioooss
gnos
-
LittleMissGinger
-
Flying_Fish
- Platin Member

- Gold Member

immer im Kühlschrank:
-Appenzeller Quöllfrisch
auch noch lecker:
-Das Swiss Edition Bier von Heineken, mit den Kantonswappen (Name?)
aber das beste vom besten (zum testen):
-ERDINGER WEISSBIER!! MIT ZITRONE
für den speziellen geschmack (kenn sonst keinen der das mag
)
-wie das land, so das jever!
biertipp: back und brau in zürich escherwyss, da kriegt man eigentlich immer klasse bier- hausgemacht.
-Appenzeller Quöllfrisch
auch noch lecker:
-Das Swiss Edition Bier von Heineken, mit den Kantonswappen (Name?)
aber das beste vom besten (zum testen):
-ERDINGER WEISSBIER!! MIT ZITRONE
für den speziellen geschmack (kenn sonst keinen der das mag
-wie das land, so das jever!
biertipp: back und brau in zürich escherwyss, da kriegt man eigentlich immer klasse bier- hausgemacht.
Du sollst den Tag nicht vor der Arbeit loben!
"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die Menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher."
(Albert Einstein, dt.-am. Physiker, 1879-1955)
"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die Menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher."
(Albert Einstein, dt.-am. Physiker, 1879-1955)