Magic Mushroom`s

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

elfchen hat geschrieben: wär das au illegal gsi?
.
chont immer durfa. ephedrin weiss i ned öbs illegal esch i de schwiz. wenns illegal esch, denn ja.
du chansch zum bispell alli pflänzli wod bruchsch förs dmt herstellge ganz legal us jedem land bstelle (wenns det legal esch), i de schwiz chan und werd niemer öppis säge, erscht wenns gmescht hesch oder du klar seisch du wöugsch dmt demet herstelle machsch dech strafbar.

bi de pelz eschs so das si met grosser wahrschinlechkeit s packet ufmached wenns gsänd das es us holland esch vo de bekannte ferma xy (ja, die zölner wissen bescheid...).
au sporesprötzene wösseds was es esch, ned nur trochni oder freschi pelz.
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

elfchen hat geschrieben:will sammla willi nit umbedingt....kenna mi zwenig us und will si jo nit mit tödliche pilzli verwechsla.......
Vielicht trifft ma sich ja mal imene Bündner Wäldli und denn kann dr ja dia richtige zeige!
I sammle sit 20 Jahr selber!
elfchen
Silver Member
Silver Member

Beitrag von elfchen »

Waldfrieden hat geschrieben:
elfchen hat geschrieben: wär das au illegal gsi?
.

bi de pelz eschs so das si met grosser wahrschinlechkeit s packet ufmached wenns gsänd das es us holland esch vo de bekannte ferma xy (ja, die zölner wissen bescheid...).
au sporesprötzene wösseds was es esch, ned nur trochni oder freschi pelz.
jo das klingt aswia logisch.......:-)................

@psydog.................jo los treffemer üs bi ke kuapflada........... :De2
(deta wachsan dia jo? ) hihi........................
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

elfchen hat geschrieben:
Ich bevorzuge Psilocybe Cyanescens und Psilocybe Azurescens. Und dia händ lieber verrottends Holz als Kuafläde! Aber i säge au zu Kuaflada-Semilanceatas nid Nein! Aber am liabschte hani scho Oink`s (Cyanescens)! Sind aber nid grad liacht zum finde!

Und apropos Kuaflade: As git an Semilanceata-Doppelgänger, wo au uf Kuahweide wachsend, aber zimlich heftigi Mageverstimmige uslöse könd!!!
elfchen
Silver Member
Silver Member

Beitrag von elfchen »

psydog hat geschrieben:
elfchen hat geschrieben:
Ich bevorzuge Psilocybe Cyanescens und Psilocybe Azurescens. Und dia händ lieber verrottends Holz als Kuafläde! Aber i säge au zu Kuaflada-Semilanceatas nid Nein! Aber am liabschte hani scho Oink`s (Cyanescens)! Sind aber nid grad liacht zum finde!

Und apropos Kuaflade: As git an Semilanceata-Doppelgänger, wo au uf Kuahweide wachsend, aber zimlich heftigi Mageverstimmige uslöse könd!!!
ou do weiss aber öper bschaid.................. :idea:
8-[
denn kanni di jo öpis froge.....................:-) juhu..................pm
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member

psydog hat geschrieben:
Psilocybe Azurescens.!!

in der schweiz? ist mir neu....
wallaby
Platin Member
Platin Member

Beitrag von wallaby »

Doch doch. Der ist grad auf einem richtigen Eroberungsfeldzug.
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

Waldfrieden hat geschrieben:
psydog hat geschrieben:
Psilocybe Azurescens.!!

in der schweiz? ist mir neu....
Kommt mittlerweile fast überall in der Schweiz vor. Vorwiegend in Misch/Laubwäldern.
Jones
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jones »

und überall hez pilzli dra,pilzli dra,pilzli dra :mrgreen:
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member

psydog hat geschrieben:
Kommt mittlerweile fast überall in der Schweiz vor. Vorwiegend in Misch/Laubwäldern.

geil, den muss ich mir mal besorgen. will den schon lange mal züchten.... soll schwierig sein, deshalb reizt es auch :)
GlücklichAmTanzen
Beitrag von GlücklichAmTanzen »

hallo,du chasch mier ja gärn mal schriibe wenn inträssi hesch.

han da nu en freak woni kenne, wo scho meega erfahrig i Sache Pilzzucht het.
Wenn du willst,was du noch nie gehabt hast,
dann tu`,was du noch nie getan hast!
bienchen...

Beitrag von bienchen... »

also mir händ das mal mit dem Kit usprobiert gha und eigentli no gueti Erfahrige demit gmacht - also d'Pilzlis sind verdammt witzig xi... Känn mich nöd so us mit dä verschiedene Sorte etc. aber mir händ die über's Internet vom Usland bstellt und diheime dä Kit no zuesätzlich ine Styroporchischte inetaa, dänn die chischte in konstant 23° warme Holzchaschte inegstellt und plup-plip-plup sind jeeeenschtes Chöpflis gwachse wie verruckt... Irgendwänn muess dänn mal es Bakterium ii dä Kit inechoo sii - aber mir händ zum Glück vorrher scho Mycel wiiterzüchted... (Es isch ebe scho praktisch, wämmer Biologielaborante kännt :mrgreen:) im Kit sälber hät sich dänn nach ee paar Mönet en andere Schimmelpilz verbreitet und dänn hämmer dä ¨Original-Kit¨ müesse wägwärfe...

So en Kit vom Usland bstelle gitt minere Meinig na kei Problem - insofern das nöd gad e ganzi Laschtwageladig betrifft *g*
benny
Silver Member
Silver Member
Beitrag von benny »

ja also so viil ich weiss derf me das i de schwiiz ha.. also vo holland i d schwiiz isch keis problem, nur die duetsche hend es problem demit.. wenns die ufmachet isches weg.. bi dene sind hanfsame scho illegal... naja :-k
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
Lichto
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Lichto »

Muss ich widesprechen, hanfsamen sind zwar illegal in D-Land, aber Pilze kann man im Netz bestellen, z.B. bei Azarius.net oder Shayanashop. Isch eine gesetzliche Grauzone bei uns und die Justitz streitet grad darüber ob pilze Pflanzen sind oder nicht, wenn ja würden sie unters BtmG fallen, wenn nicht bräuchte man ein eigenes gesetz um sie zu verbieten. Im Moment kann man aber in d-land Pilze übers Netz kaufen.
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member

Lichto hat geschrieben:in D-Land, aber Pilze kann man im Netz bestellen, z.B. bei Azarius.net oder Shayanashop. Isch eine gesetzliche Grauzone bei uns und die Justitz streitet grad darüber ob pilze Pflanzen sind oder nicht,.
pilze sind pilze, pflanzen sind pflanzen. ist absolut egal ob es pilze oder pflanze sind: nicht der pilz ist in dem sinne verboten sondern das psilocybin, und damit auch die pilze.
ich kenne ein paar leute die auf den posten durften weil sie sporen spritzen, ja, nicht mal das myzel hatten sie, lediglich sporen bestellten.
@ bienchen: kommt drauf an wann das war: pilze sind glaube seit 00 illegal, vorher konnte man sie legal kaufen, züchten und konsumieren
Antworten