Remember total verschwunden???

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

hehe Jürg, das isch doch mal en geile Verglich!! Gaht mir glaub ähnlich wie dir.

@conclusion die meischte gönd sälte und einigi gar nüme a Gopartys. Einigi händ sich au anderne Musigrichtige und Partys zuegwändet, z.B. Gothik, Mittelalter und einigi gönd eifach nur no gern a lässigi Konzis. I letschter Zit hani drum chli äs Problem, wänn i mal ane Party wet gah, weiss i mängisch gar nöd mit wem :-(
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

weiss i mängisch gar nöd mit wem
gang öfters alei..me trifft ja denn ee ähnlich oder glichgsinnti lüüt aa :peace: :ove:
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

jürg hat geschrieben:sorry, jedem das seine!

aber für mich isch minimal... wie es flugzüg wo zweni gschwindigkeit erreicht und dur das nie abhebe chann.

oder.. wie wenn der eis abrublisch und eifach nie chunnsch.. ](*,)
du seisch es!!

zom remember so àla ''flying rhino'' ond ond ond... wäri also sofort debi!
(in alpnach NW oder OW esch mol en geili remember gsi! weis nöm wenn das gsi esch!)

hüpfhüpf
Bild Bild and Bild
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

[quote="jürg"]sorry, jedem das seine!

aber für mich isch minimal... wie es flugzüg wo zweni gschwindigkeit erreicht und dur das nie abhebe chann.

oder.. wie wenn der eis abrublisch und eifach nie chunnsch.. ](*,)[/quote]

de verglich trifft absolut zue!!!!

ich wär uuuhuerä froh, wenn mer öpper en pm schribt wenn widermal en remember-party stattfindet :-D

denn ich bi mittlerwile nüm soo viel a partys underwäx, einersits us job-gründ und andersits will mich de lahmi sound wo mittlerwile ade partys lauft nüm puscht, oder nonie wirklich puscht hed!
chume au sälte a flyher.

ha mich eh scho mängisch gfragt wiso i dem forum nur treads zu de spartene: fullon, dark.., prögl, elektro gid und keine für wirklich wahre goa oder alte goa-trance, psytrance.
die einte sägend zwar dem sound retro oder remember, aber für mich isch das wahre goa und das andere isch i mine augä nöcher a irgend welchem "keiahnigwas" aber sicher nid goa!

also schribed pm a alli liebhaber alter psüchodelischer tanzmusik, denn chömer üs kännelehre und irgendwänn müemer nidmal me pm's schribe will mer üs alli känned, und so erfahrid wo die geile partys stattfindet.
hoffe me chund drus wasi meine :-k
äs stönd nämli meh lüt uf alte goa als me dänkt, nur chömids nid vil mittüber wenn die partys stattfindet!

peace und hüttächääs :jumper:
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
alcide
Silver Member
Silver Member

Beitrag von alcide »

oder.. wie wenn der eis abrublisch und eifach nie chunnsch.. [/quote]

de verglich trifft absolut zue!!!!

Erreicht man mal die geschwindigkeit, fliegt man aber den ganzen zeit schön oben. finde ich.

in gegenteil finde ich den meisten Heutigen full on, wie ein flugzüg wo ufegoht und denn immer wieder absturzt, zum den wieder starte
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

alcide hat geschrieben: in gegenteil finde ich den meisten Heutigen full on, wie ein flugzüg wo ufegoht und denn immer wieder absturzt, zum den wieder starte[/b]

wenn wir schon beim flugzeug sind, dann empfinde ich das eher als das mcdonalds flugzeug auf welchem happy meals serviert werden, und die schmecken bekanntlich auf der ganzen welt genau gleich, weil sie nach dem immergleichen rezept hergestellt werden ;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

ups, ich glaube frä irz und ich hend nid so e chindischi diskussion über musig-gschmack wölle entfache.

aber tüend doch nochli wiiter mache, #-o .

eigentlich gahts i dem fade ja um remember-parties.

schöns weekend
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

...vergleiche...
fullon ist für mich wie der krach bei einem flugzeugstart... wummernd, betäubend... für 10minuten interessant die wucht zu erleben.. dann aber nur noch belästigend...

minimal fliegt in höhere spähren.. da gibts keine flugzeuge mehr... nur noch sachen wie das hubble, nen komentenschwarm, planeten und sirius ;) und was in diesen sphären abgeht.. da gibts keine worte mehr dafür... keine zeit, keinen raum, weg weg weg...... weiter..... ausgelöst durch so etwas (aufs erste) simple wie.... eben minimal...
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

chindischi aber luschtig O:)
euse vorteil das mit em mini.. :)
jaaaa remember... ich wär au debii. det gits ja wohl kä nachtlang fullon 8)
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Flying_Fish »

wollte mir das eben dick im kalender anstreichen, aber der 26/26. juni ist montag und dienstag?!?

eine open air party mit altem sound wär schon was!

frä irz hat geschrieben:müstik > Verfasst am: Mi Apr 20, 2005 2:16 pm
25. bis 26. Juni vor 2 jahren
O:) O:) O:)

öhhm off topic...
Antworten