Gott erschuf die geilste Musik die es auf dem Planeten geben kann ..GOA ..da wurden jedoch alle andern eiversüchtig und beschwehrten sich bei Gott.-.
Daraufhin erschuff GOTT die Goaner........
So..das het mr s hennä härzigs Meitschi verzeut;
Was isch dr Unterschied zwüschn Gummistiffel und ärä Frou?
-
keiner
-
wen sie trocken sind kommst du nicht rein, wenn sie feuch sind stinken sie und wenn du mit ihnen in den Ausgang gehst dann musst du dich schämen
Du meinst keine
WAs macht eine Frau in einem UFO;...putzen! oder Was ist der Unterschied zwischen Jesus und Casanova; ..der Gesichtsausdruck beim Nageln
Witze??
Abr weisch hesch Rächt. Bi dr Gummistiffel. Und drum heissi Ja A wiä ...
auso bitte ...
weiss nöd, evt het de scho eine gschriibe (kifferwitz):
aaalso e colanase, en lsd-"junkie" und n kiffer sind im ne ruum igsperrt und choemed nöd usse.. da seit d cocinase: ja also wenn mer jez all e line nämed, denn chömer eus de weg freischla, ganz egal was chunt.. antwortet de lsd-junkie: also wenn mer alli zäme es filzli nämed, denn verwandlemer eus i rosarote rauch und gönd so dur de chlii spalt id freiheit!
de kiffer: hm.. also wenn mer es rauchi hettet, chöntemer eis röichle und denn wiiterluege..
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
2 Ärzt si amne schöne Frühligsmorge em Jogge im Stadpark. I däm Park hets es wunderschöns Seeli. Uf zmau seit dr eint Arzt zum andere:"Du lueg mau, da liegt öpper im See" Beid zäme si häre gange u hei di Person usegfischt. Ke Puls, Ke Atmig vorhande, also beschliesse die zwe mit dr Wiederbeläbig azfah. Der eint Arzt am Kopf am beatme, u dr anger am Härzdruckmassage mache. So nach ca. 20 min. meint dr Dökti wo am Härzdruckmassage em mache isch:"Du i glaub mer höre uf " seit dr anger:"nei chum dä hole mer ume ids läbe zrüg, witermache" Seit dr anger wieder" nei los es het würklich ke Sinn meh" dr anger wieder" was tuesch ids so sturr?" "Ja muesch mau luege, dä Typ het ja no dSchlittschuh a" !!!
Dr Hansli het zur Wiehnacht es Velo gschänkt becho, är het das tolle Gschänk natürlich grad müess ga teste uf d Strass. Da chunnt uf zmau e Polizist uf sim Ross dahär u seit" Ouu, du hesch aber es schöns Velo, heschesch zur Wiehnacht becho?" Ja, seit dr Hansli. drufabe dr Polizist"Hätsch aber am Samichlous söue säge, dass me hinger u vore mues Liecht ha demit mer uf dStrass darf" Mmmh, macht dr Hansli u fragt dr Polizist öber de das Ross o zur Wiehnacht het becho, woruf das dr Polizist behjaht. Da seit dr Hansli: "Hätsch em Samichlous söue säge, das ds Arschloch hinger isch u nid obedruuf" !!!
An solchen Tagen wie heute: Blauer Himmel, ich im Büro, Finger in der Nase, verträumt aus dem Fenster schauend und die Augenlieder halb geschlossen, da schiessen mir allerlei Gedanken durch meine kreative Hirnhälfte und ich frage mich:
Wenn man einen Schlumpf würgt, welche Farbe bekommt er dann?
Wie kommen die "Rasen-betreten-verboten"-Schilder in die Mitte des Rasens?
Haben Analphabeten genau so viel Spaß an einer Buchstabensuppe?
Als der Mensch entdeckte, daß Kühe Milch geben - was tat er dann gerade?
Wenn Chinesen auf Hochzeiten Reis werfen, werfen Mexikaner dann Kakteen?
Falls ein Wort falsch geschrieben im Wörterbuch steht, werden wir das je
erfahren?
Warum "Abkürzung" so ein langes Wort ist?
Warum hat Noah die zwei Stechmücken nicht erschlagen?
Wenn Hasenpfoten Glück bringen, hat der Hase dann auch Glück gehabt?
Wenn der Mensch eine Weiterentwicklung des Affen ist, warum gibt's dann
noch Affen?
Bekommen die Arbeitnehmer von Lipton auch eine Kaffeepause?
Warum schrumpfen Schafe nicht wenn es regnet?
Wenn es heute null Grad hat, und es wird morgen zwei mal so kalt, wie viel
Grad hat es dann morgen?
Warum muß der Deckel von einem Sarg zugenagelt werden?
Was zählen Schafe, wenn sie nicht schlafen können?
Olivenöl kommt von Oliven, Maisöl kommt von Mais. Woher kommt Babyöl?
Bekommen Brandopfer Vergünstigungen in Krematorien?
hehehe...
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
Versuch mal so nach New York zu kommen! http://maps.google.de/maps?f=d
Eingabe Startadresse "Zürich", Zieladresse "New York". Route berechnen.
Dann bei Punkt 25 der Route nachlesen.... Gute Reise!