hab einen neuen Track auf meinen myspace account geladen.
den track gibts hier zum download:
tux-edo - electromagnetic waves
Über Feedbacks würde ich mich sehr freuen!
lg, edo

jo das chan i nochvollzieh. es send halt scho 2 rächt onterschedlechi Tracks, wo au anderi Emotione drinstecke ond leider sprudlet d'Inspiration ned emmer glich fescht. komischerwis es esch au wörkli so, dass i för s'anarctica weniger Zyt brucht ha als förs neue.Kollegoli hat geschrieben:vor allem wennmers jetz mitem antarctica vergliicht.... dann sind das fü mich scho fascht 2 völlig verschiedeni dimensione. während ich sgfühl han, dass bem antarctica würkli drin bisch und was vo dim innerschte priis gisch, hani be dem lied sgfühl, dass meh mal eifach "gschwind" (au wenn jetz gliich lang oder länger bruucht hettsch wie fürs antarctica) es lied hereproduziert häsch.

d'Bassline han i eigentlech mol eher weniger melodiös ond dominant welle mache. Was meinsch met chlinere Teil? Im 2. Teil vom Lied wächslet si jo. fensch denn beidi langwilig?
ehh, aso kritik so konkret umzsetze isch würkli so guet wie unmöglich. und aso mir würs vor allem au kei spass mache...Dini Kritik z'omsetze esch eifach fasch ned möglech, de muess i halt öppis Neus mache.. hehe
hehe jo das stemmtKollegoli hat geschrieben:demit meini nöd, dass e bassline zwingend muess mega traratrara mache, wenn es lied hauptsächlich durch sie funktioniert. es chan au nur e ganz monotoni und no eifacheri bassline sii... s'richtige wort wär wohl, dass sie so für mich wohl zu belanglos isch; sie sich nöd mega schön melodiös und "gleitend" so wie bem antarctica, aber sie isch au nöd hypnotisch und "tribalmässig" wie z.b. en schlichte offbeat-basston.
(min wichtigste punkt zudem ich cho bin isch: mich loslöse. meistens wenn ich vor hän, dass es lied nachere gwüsse vorstellig oder gar wie öpis scho dagewesenigs töne söll, dann chunnt brunz use. am beste funzts be mir wennis eifach flüsse lahn und i miini völlig eigeni welt versink)
zudem isches eifach supper-crämig so über musig zrede