konsum strafbar?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

:-)

Beitrag von Silversurfer604 »

Hallo

Also gaaaanz wichtig und merken, solange ihr in keinen Unfall verwickelt seid könnt ihr eine Blutprobe ablehnen wenn dies die Polizei fordert, und wichtig der einzige Grund und nur diesen könnt ihr angeben und ist rechtlich haltbar, achtung jetzt kommen die Zauberworte.
Wegen Verletzung meiner Persönlichen Integrität lehne ich eine Blutprobe ab.
Selber mal irgendwo gelesen, und auch schon 1:1 durchgezogen bei den Bullen auf dem Posten. Man sind die wütend gewesen <g> :-)

Grüessli
Reise zum Echo
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Reise zum Echo »

...aber was heisst denn das jetzt gnau...Integrität vo was oder inn was?
Meh muess ja denn irgendwo Integriät sie...oder?
Oder muess meh das nöd wüsse eifach so tue... :-D
wir kommen der Natur immer näher und können nichts dagegen tun...
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

Reise zum Echo hat geschrieben:die Sonne ist schon 30mal verschwunden und es wurde schon wieder dunkel und die körperliche Verfassung war nicht zufriedenstellend da die Nahrungssuche in der 30sten Nacht ohne Nahrungsaufnahme noch schwerer war...liegend im Wald vor lauter Schwäche ist die Begegnung plötzlich da mit der ersten Nahrungsreichen Mahlzeit ein magisches Pilzdorf, doch die Schlümpfe schreien alle der Konsum von Drogen ist strafbar...doch die Halluzinationen haben die magischen Pilze ganz lieb gewonnen und die Schlümpfe müssen nun Strafen in dem sie ihr magisches Pilzdorf anknabbern...alle sind am knabbern...doch die Schlümpfe haben immer am meisten zu labbern und zu knabbern... :roll:
...WTF :?: :?:
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

ja wissen was Integrität ist sollte man schon ;-)

http://de.wikipedia.org/wiki/Integrit%C3%A4t
Reise zum Echo
Silver Member
Silver Member

dSchlümpf sind Bulle Gsetzt und au System...
Gschicht söll nur zeige das mir in extrem Situation sGestzt nöd befolge werdet...will de überläbendstrieb stärcher isch drum bruched mir eigendlich kei Gsetzt...es haltet ois nur in e Traumwält gfange...und uusbräche chömmer nöd will als ussersieter isch meh wiederum innere Traumwält... :-D
Villicht isch die Gschicht au würklich zdruff :roll: jedefalls läb ich in zwei Traumwälte und keini chan ich usläbe... :mad:
gaht das suscht no öperem eso?
Jedoch wenn du das liesisch chasch du eigendlich nöd nei säge :-D
Reise zum Echo
Silver Member
Silver Member

chan das sie das ich nöd weiss was Integrität heisst wenn ich in zwei Wälte läbe tuen? Wobie sWort weiss ich ja scho was es bedütet...sich irgendwo debie zfühle so zäge idem Forum zum Beispiel ich schrieb öppis und öppert schriebt zrugg das isch doch integrität???oder?
Oder han ich eifach e psychischi behinderig das es nöd zuelaht das ich mich integriert chan fühle , isch das au möglich? So e Integritätsphobie oder sowas :-D
chan das öppert düte?
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beitrag von PsYch0m0n »

@ Reise zum Echo:

Bini eigentlich z doof um dini Posts z verstah?
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Reise zum Echo hat geschrieben:chan das sie das ich nöd weiss was Integrität heisst wenn ich in zwei Wälte läbe tuen? Wobie sWort weiss ich ja scho was es bedütet...sich irgendwo debie zfühle so zäge idem Forum zum Beispiel ich schrieb öppis und öppert schriebt zrugg das isch doch integrität???oder?
Oder han ich eifach e psychischi behinderig das es nöd zuelaht das ich mich integriert chan fühle , isch das au möglich? So e Integritätsphobie oder sowas :-D
chan das öppert düte?
Viellicht wetsch es ja au gar nid? Blöb isch jetzt eifacht mal en Anahm in
Ruum gstellt.

Werum hesch denn du sGfühl, dass du nid "dezue" ghörsch? Resp. zu
was wetsch dezue ghöre? :-)
*poink*
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

@Reise

Du bisch nöd Integrität, aber Integer ;-)
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beitrag von PsYch0m0n »

Integrität, Integriert und Intus sind völlig unterschiedliche Worte :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Reise zum Echo
Silver Member
Silver Member

@ PsYch0m0n

I glaub mir hend sogar ähnlichi Gedanke...
Es isch sicher nöd eifach mieni Posts zverstah...meh muess es mängisch zwei oder drümal durre läse und sich es bitz usmahle was jetzt gnau dehinderstecke chönnt...es isch so wie es chlises Rätsel und wenn mes verstaht isch meh voll innere Märliwält...jenachdem isches nöd guet wenn meh das verstaht will in mienere psychische Verfassig bin ich nöd idelag en Arbetvertrag z'erfülle...
Ich tuen da scho mega lang idem Forum mitläse undso han mich aber nöd wölle amelde will ichsgfühl cha han das ich zwenig integriert bin so dass wenn me mieni Posts läse tuet evt. au nümme integriert isch...
z.B. mis folgende Zitat: ...alles ist zeitlos...aber das Geld bleibt, da es nicht existieren kann...
Da schuubets doch jedä Bänker durre :lol:
genau wäg eso Sache...ich bin eifach zu empathisch...

@ Melliandra

Das isch guet möglich das ich nöd integriert wöt sie!
Aber villicht isch es au nöd möglich...da ich zfeschter Integer bin oder so
Villicht sind das au die zwei Wälte von ich beschriebe und beidi isch nöd möglich zämme uuszläbe...usser ich wür öppert kennelerne wo ähnlich Integer isch wie ich denn chönntet mir mitenand ois Integriert fühle :-)
so richtig schön verkniessdadeldu...
ja ich glaub eso würdet sich die beide Wälte verschmelze oder alli 4???

@ Silversurfer604

Danke für dieni Hilf het mir sehr ghulfe dSituation besser zverstah!

@ll

Äh Beraterin vo de Schwiizer-Gsellschaft het mir so durch die Blume gseit das ich nöd offe kommuniziere söll...:roll:
was ich jetzt da aber mache...söll ich ufhöre oder wieter mache?
Was meinet ihr dezue?
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beitrag von PsYch0m0n »

Reise zum Echo hat geschrieben:@ PsYch0m0n

I glaub mir hend sogar ähnlichi Gedanke...
DAs gloubi ou, aber so spezielli gedankegäng si mängiach schwär i wort z fasse und füere drum ou zu missverständnis.
Reise zum Echo
Silver Member
Silver Member

Ja, :-D genau...jetzt hanis denn au öppe gschnallt :-D
Hoffe ich sorg nöd no meh für missverständnis :roll:

persönliche Integrität bedeutet eine körperliche Unversehrtheit, dass heisst also wenn man sagt das man sich darin verletz fühlt, dass einem keine körperliche Substanz genommen werden darf! Nur wenn man damit einverstanden ist!
Interessant wär natürlich zwüsse was jetzt da genau zu dere persönliche Integrität zelle tuet...oder? Also i mein ufem Bulleposchte unso nöd das me denn nöd überzügend überechumt :-D
Also chumt meh denn nur e Azeig über bi emne Bluttest?
Oder was isch mit ere Haarprob / Speichel oderem Urin oder weiss ich was no alles?
Will wenn im Urin ja den öppis nache gwise werde chan, chönntet ja denn eim zur bluetprob zwinge wills öppis chönd nachewiese.Also weiss öppert was meh jetzt da öppert no gnauers drüber? Also abschlüssendi frag zur persönliche Integrität, was lueged dBulle als persönlichi Integrität a? Wobie eigendli e blödi Frag wills ja denn nümme persönlich isch :-D
Also chan meh überhaupt die Frag beantworte? :roll:

integriert ist man dann wenn man ein Dazugehörigkeistgefühl empfindet/lebt!
Wobie integriert isch me eigendlich immer...andersietz chan mes garnöd sie und isch garnöd möglich...(SHIT, da hemer scho wieder die beide gägesätz)...(i glaub au de Morpheus isch nöd integriert, ob wohl er dadevo übezügt isch! oder nöd? kei Ahnig bin kein Matrix-Fan 8) andersch abgschweifft, ischs Universum integriert in öppis???und wo isch das integriert...Kinderüberraschung sag ich da nur :-D da iss alles drinne :-D
und denn wäred mir ja wieder integriert wenns ändlos wäri aber isches ändlos...i glaub scho wenns alles ziitlos isch, aber mir läbed ja trotzdem nach ere Ziit also simmer ja doch nöd integriert und wemmes nöd macht denn wäred mir integriert...aber wills fascht alli möchet sind mir trotzdem integriert, aber es isch nur e fingierti Integration. Chan meh da eigendlich nachemne logische Schema vorgah oder isch das alles blödsinn?
Schlussendlich isch entscheidend das was meh fühlt... :roll:

integer meint, dass diese Personen „unbestechlich“ sind und über „feste Werte“ verfügen, zu denen sie stehen und von denen sie sich nicht abbringen lassen (dat mit integer hab ich von Wikipedia kopiert!) :roll: :-D

Jetzt no abschlüssend: wenn ich es Haar verlüüre...isch es ja nümme integriert und es gaht den es Haar vo mienere persönliche Integrität verlore ohni das ich das wöt...also bedüütet es ja irgendwie trotzdem sgliche... :-D
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

wieter@echo

und danke @silversurfer fürd zauberwort, ich schriibs mer hinter d ohre, mer weiss ja nie mit was für absurde ideeä siitens polizei mer plötzli konfrontiert wird...
Antworten