Beyond Reallity Lucerne 19.02.07
Beyond Reallity Lucerne 19.02.07
Hoi zäme ; also da mach ech de afang wenns ned scho öpper brichtet vo dere Party : us de guete Erfahrig vo de letschte Johr simer wieder ad di party gange. Ihr händ üüs überrascht mit guetem Deko und Mega-Sound. Und au dunde im Parterre iisch subere Goa Sound gspielt worde. Es hät eim agmacht zum länger blibe. Ihr händ recht Party isch ned nume do zum abspace sondern zum au chli luege was möchid di andere. Sind Kollege vo letscht Johr au wieder debi usw......Das wird mis Motto für's nöchscht Johr oder für di nöchscht Party...Chli meh mit diesne mache.Sich mol Zyt neh für es Gspräch mit de andere.Neui gsichter chönnelehere.Es Kompliment a Security.Ihr sind Flotti Burschte und Fair.Mit Übersicht und Witsicht händ Ihr de Event Proffesionell überwacht und sogar gholfe Gläser abruume und Super uf Lüüt glueget.Danke.... Es Kompliment au wege de Prise.Di mit em chline Budget sind sicher froh gsi das chei Preisufschlag erfolgt isch. Allem i allem e suberi Sach. S'isch MEGA geil gsi. Ha de Link mit de Föteli vo letscht Johr usegno. Bi gspannt uf die neue.merci ;
Zuletzt geändert von Rojak1 am Do 22. Feb 2007, 09:03, insgesamt 1-mal geändert.
sorry
Sorry wege de Föteli ; has nume guet gmeint. Mir chömid gern zu Euch ; ebe well Goa-Scene für üüs öppis speziells isch. Ihr sind gueti Lüüt. Witer so!
Möcht mi auno härzlich bi dä Organisiatore bedanke. Hend widermal einisch meh was tolls uf Bei gstellt. Mega schöni Deko (leider fast e bitzeli zhell für mich im obere Floor), gueti Priiise, hammer DJs und und und. Isch mis zweiti mal gsi und wirde bestimmt auno äs dritts mal cho ;o)
Fötlis würi auno gern gseh...han doch zwei drü Fotografe gseh ha?!?
Fötlis würi auno gern gseh...han doch zwei drü Fotografe gseh ha?!?
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
Bilder von der Party
Hallo zusammen.. ich möchte thomas nochmals gratulieren für die tolle party die er wieder auf die beine gestellt hat...
habe noch ein paar fotos gemacht... leider wurde ich mehr von so komischen leuten angequatscht ob ich sie fotografieren kann... darum sind es nur ein paar wenige..
http://www.goa-bilder.ch.vu
habe noch ein paar fotos gemacht... leider wurde ich mehr von so komischen leuten angequatscht ob ich sie fotografieren kann... darum sind es nur ein paar wenige..
http://www.goa-bilder.ch.vu
Bin langsam auch wieder von der Fasnacht runter... Hoffentlich habe ich nich zu viele Leute mit meinem verbluteten Gesicht geschockt...war halt gerade erst von der Grosshofmauer gestürzt. hehehe...gäll Lila.
Leider habe ich nicht alle getroffen, die ich treffen wollte. Easy, das nächste mal dann. Danke Thöme für die geile Party. Die Deko hat mir ebenfalls sehr gut gefallen, speziell die DJ Area. Vom Sound her hats gut gerockt, obschon ich durch den Sturz mein Kurzzeitgedächnis verloren habe. Kam ich erst so spät ? oder hatte es die ganze Nacht genügend platz zum Tanzen...ich fands optimal.
Leider habe ich nicht alle getroffen, die ich treffen wollte. Easy, das nächste mal dann. Danke Thöme für die geile Party. Die Deko hat mir ebenfalls sehr gut gefallen, speziell die DJ Area. Vom Sound her hats gut gerockt, obschon ich durch den Sturz mein Kurzzeitgedächnis verloren habe. Kam ich erst so spät ? oder hatte es die ganze Nacht genügend platz zum Tanzen...ich fands optimal.
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Black Elk, Lakota Medicine Man
hallo zämmi,
wer uusre gallerie no net gsi hät, hier der link: (sorry bi afänger, wer lust hat chönnt bitte mi alemannisch korregiere bzw. zu verfollständigen
)
http://www.klangarena.org/index.php?id=2260
War auf jeden Fall ne Hammerparty. Und auch die Stunden zuvor in Luzern waren Klasse. Wusste gar nich dass Ihr die alemannische Fasnet so exzessiv betreibt
wer uusre gallerie no net gsi hät, hier der link: (sorry bi afänger, wer lust hat chönnt bitte mi alemannisch korregiere bzw. zu verfollständigen
http://www.klangarena.org/index.php?id=2260
War auf jeden Fall ne Hammerparty. Und auch die Stunden zuvor in Luzern waren Klasse. Wusste gar nich dass Ihr die alemannische Fasnet so exzessiv betreibt
each day affects the next