Einsamkeit

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

Zauberhäxli hat geschrieben: Doch beschäftigt mich das Thema Einsamkeit immer wider, well ich mich mängisch fräg a was das lit das ich kei Person als würklich guete Fründ oder Fründin bezeichne chan. I

uuuh. bist du dir da sicher?
ich war immer der meinung das alle (naja, nun, ganz kleine ausnahmen ausgenommen....) einen guten freund/freundin brauchen und haben. Auch Familie gehröt für mich dazu....
ich selbst könnte mir nicht vorstellen ohne deren zu leben.
kann es nicht auch sein das du vielleicht einfach die anforderungen an einen guten freund zu weit noch oben geschraubt hast, oder dir einfach zu wenig bewusst bist über wahre freunde zu haben?
PotHead

Beitrag von PotHead »

heyhey
i denke mir sind doch alli irgendwo einsam und hend kollege... und jede wir au sho fründin/fründ ka ha oder anderi hald weniger so wie anderi meh...
und ich wür ez mini "guete"kollege need als schlechti bezeichne au wen ich denk das die sicher need e chugle für mich würed i fange.. so wie i weiss das i mich viloch shomol beloge hend or so...
es mus ja am schluss au jede selber demit klarcho und sich zfriede fühle, und wen need was endere need?
und das mer geg use imer als verschöneret weiss jo au jede... drum redet mer ja au fu guete kollege^^ aber ich deneke ich ha sho einigi lüüt kenneglernt es paari sind wie brüädere gsi woich niä denkt ha dasmer soefründschafft wege chli dope oder 20fr wür wegwörfe... nur faqt isch hald das jede hütsotags uf sin eigene arsch ufpasse muess. need mol kollege wo es gschäfft zeme ufmached exisitiered na lang, det gits doch au irgendwen krach wegem stutz?!
ich wür mol gern e antwort fume ältere ha wo mal cha sege ob so fründschaffte echt au über 30 johre odo meh haldet? ich denke mal das sind usnahme fäll womer den cha zu guete kollege zelle..
hmm hajo wünsch eu schöni wuche und versuffed ned vor einsamkeit;)
()____)____________))))~~
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Ganz so schlimm wie ichs gschribe han ischs au wider nöd. Han meega guete Kontakt mit minere Familie und bsuech sie auch immer eimal pro Wuche.

Dänn hani au scho lang ä gueti Beziehig wo mir Wärmi und au Chraft git.

Aber suscht Fründe hani chum. Sicher hani Kollegä wo ich aber sehr sälte gseh. Was zum Teil aber au darum isch, well ich min Fründ meischtens nur am Weekend gseh und dänn natürlich Zit hauptsächlich mit ihm gnüsse will. Under dä Wuche nach em Schaffe mag ich oftmals halt au nöd abmache, mir fehlt für das die nötig Chraft.

Mir machts halt eifach Sorge, dass ich fascht nur uf ei Person fixiert bin. Würds mir au chli andersch wünsche. Vor allem wämer bedenkt, dass ä Beziehig au wänn sie no so guet isch, eines Tages villicht endet. Bin au nöd so dä Mensch wo die ganz Zit dä Lüt mag hinterhärrenne zum dä Kontakt zbhalte.

Sicher hani Kollegä wo ich aber meischtens nur eimal pro Monat oder no weniger oft gseh, au meldet die sich fascht nie, dass isch für mich zwenig zum das als echti Fründschaft zu bezeichne.

Ich glaub nöd das i däm Punkt mini Asprüch zu hoch sind. Aber bin mir sicher, dass wider besseri Zite chömed. Im Summer hani meischtens meh Energie. Au trifft mä sich meh und spontaner wie zum Bispiel am See. Ich han mir sowieso scho vorgno mini Kontakte in Zuekunft meh zpfläge, vu nüt chunnt ebä au nüt.

Im däm Sinn send ich a allne Mysticals Gedanke voller Fründschaft und Liebi :P
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

also ich muen säge dasi geschter mit mim würklich beschte kolleg wider mal es huere guets gschpröcht gha han über mich und ihn über das wo uf eus zue chunt mit de l a p und uf mich wills mi verütscht het i sache liebi und ich letschmal rächt ine wand iegloffe bin wonis zueglah han....... ja isc ja glich eifach nach dem gschpröch hemer eus sicher 2 minute umarmt und eus id auge gluegt und gseit dassmer eus nie aber au gar nie us de auge verlüre dörfed will er isch für mich unersetzbar!

ich wünsche allne da ine dases früehner oder schpöter au sonen mensch finde oder wet demit gad e neui frag schtarte het öppert vo eu sonen mensch oder ned?
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

Zauberhäxli hat geschrieben: Ich han mir sowieso scho vorgno mini Kontakte in Zuekunft meh zpfläge, vu nüt chunnt ebä au nüt.
Aber mach das au würkli will ich weis us eigener erfahrig dases eifacher isch zschribe oder zsäge als zmache!ich han mir jetzt au vorgnoh offener zläbe und uf mänsche zuezgah will mir scho paar lüt gseit hend wos mich kenneglernt hend hend gmeint sie müend zerscht en schlüssel vo mir becho das ich mich ihne gegenüber öffne!und das het mir dauge göffned! ich merk au im zug all hocked wenn möglich eleige imne 4er platz und händ köpf gsänkt und soöpis tued mir scho chi weh denn mir sind langsam so fixiert uf eus sälber udn da gib ich de arbet (Gäld=konsum=Materiells=zfrideheit(leider)) am meischte gschuld! aber ich han agfange mit lüüt wo doch ned so verschlosse detsitzed afa zrede au wenns villicht dumm tönt aber ich ha scho innert 5 minute mega vill über e person erfahre will die au gern reded ebe es sind villicht nur 5 minute gsie aber lieber 5minute mitemne mänsch zrede als 5minute die shclächti umluft zbetrachte! weis ned öber da jetzt drus chömed wasi gschribe han bi ebe ned gad de beshct mini gedanke uf papier oder halt an in bilschirm zbringe!hoffe ihr hend dmessage verschtande
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Min Fründ und mini Familie, aber süscht leider nöd.

Aber ich denk ich han scho vil, bin au dankbar däfur das ich so en liebe Fründ und ä tolli Familie han!!!
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

@joss

ja, ich habe 3-4 solcher menschen und bin zutiefst dankbar dafür, denn es ist das grösste geschenk im leben ... einer davon is auch hier unterwegs, als i-pünktchen ...hehe :wink:

es ist so ein schöner rückhalt, wenn man weiss, dass es da menschen gibt, auf die man IMMER zählen kann, egal was kommt... und wer jetzt denkt, das ist einbildung oder das gibts nicht, der hat die erfahrung einfach noch nicht gemacht...aber er wird sie machen können, wenn er den willen dazu hat...!!! ganz sicher, denn für jeden menschen gibt es gegenstücke, die ähnlich schwingen, die man schon lange kennt, bevor man sie überhaupt zum ersten mal gesehn hat...das ist ein wunder, die schönste erfahrung...liebe pur...und das ist geschlechterunspezifisch!

joss, ich freu mich mit dir, die momente, in den armen eines guten freundes fast zu heulen sind momente, die das leben prägen...

*schwärm*

hehe, irgendwie hebt das gerade meine stimmung... smile

merci joss :-)
Zuletzt geändert von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) am Di 20. Feb 2007, 15:17, insgesamt 1-mal geändert.
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Ich bin drus cho!! Find dini Idee guet. Mir sind oftmals so uf öis sälber fixiert das mir die andere nüme wahrnehmed, würkli schad.

Han au scho meega positivi Erlebnis gha wänn i anere alte Frau ghulfe han Täsche träge oder anere Muetter mit em Chinderwage. Äs macht mir Fröid zum hälfe und so ame andere Mensch äs Lächle chöne hervorzlocke. Ich bin so au scho mit einige Lüt is Gspräch cho und das hät meeega guet tah!!!
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:
joss, ich freu mich mit dir, die momente, in den armen eines guten freundes fast zu heulen sind momente, die das leben prägen...

*schwärm*

hehe, irgendwie hebt das gerade meine stimmung... smile

merci joss :-)
Konnte mir den smile auf dem gesicht auch nicht verkneifen finde es gut dass du das thema geschlechterunspezifisch ansprichts denn ich kann mir gut vorschtellen dass es männer gibt die ihren besten freund genau aus diesem grund villeicht schon verpasst haben denn die gesellschaft trennt geschlächter so dermassen aslo frau und frau wird ja akzeptiert doch man man gilt als schwul und wird ausgelacht!merkte es letzten freitag war ebe mit meinem besten freund in zürich unterwegs und wir haben werend einem geschprächt unds die arme gegenseitig über die schultern gelegt kann jetzt auch nicht mer sagen warum aber egal da schtande 2 typen vor uns und musterten uns von oben bis unten mit einem blick der mir abscätzend vor kam und als wir an ihnen vorbei waren hörten wir nur noch die rufe "ihr scheiss schwuchteln" naja mer will ich dazu nicht sagen ausser schade .......
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

Zauberhäxli hat geschrieben:Ganz so schlimm wie ichs gschribe han ischs au wider nöd. Han meega guete Kontakt mit minere Familie und bsuech sie auch immer eimal pro Wuche.

Sicher hani Kollegä wo ich aber meischtens nur eimal pro Monat oder no weniger oft gseh, au meldet die sich fascht nie, dass isch für mich zwenig zum das als echti Fründschaft zu bezeichne.
ach soo.. ja, das lest sech doch scho vell andersch... irgendwie positiver, optimistischer :-)

denn gods mer aber ned andersch als der. und lüt wo sech bi mer nie sälber mälded mid ech au längerfristig well för mech en kollege oder me eifach es ne und ge isch, und denn ghört au mol dezue das mer mol nochefrogt wies so god, und ned nur eisitig.
fends aber no interessant do usezläse das vell so lüt kenned wo sech nie bi eim mäldet, han gmeint seg de einzig wo das so kenni.... wieso esch das eigentlich eso?
%A%
Gold Member
Gold Member

Beitrag von %A% »

Einsamkeit ist etwas wunderschönes.. wenn man sie sich aussucht...
wir Träumen alleine..
und wir sterben auch alleine
wir müssen unseren weg alleine gehen; darin sind wir uns alle gemein
(Du bist also nicht der einzige dem es so geht)
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Ich glaub, dass vil Lüt no s`Gfühl händ das ihri Kollegä sich zwenig oder gar nöd bi eim mäldet und sich deswegä chli vernachlässiged fühled.

Das hät glaub verschideni Ursache, einersits meined vil äs fehlt ihne Zit zum mit ihrne Kollegä öpis mache, au wirds oftmals eifach vergässe sich zmelde well mer so beschäftigt isch. Anderersits (so ischs zum Bispiel bi mir) lebed villicht die meischte Kollegä nöd i dä Nächi, so chan mer nöd eifach so spontan öpis abmache.
leandros
Silver Member
Silver Member

Beitrag von leandros »

hallo zäme. ich fühl mich jetzt scho sit 20 jahr einsam ,ungliebt leer und vorallem chalt innerlich. isch halt villes schief gange.isch komisch lüt z,gse wo eifach freud anenand und mitenand hend irgendwie chan ich das (nonig) zeige. ich bin zwar sehr gern mit lüt zäme chum mer aber immer fohr wie ein eisblock( ich stell de siech mal id sunne). einsamkeit isch vör mich nüt belastends isch au nüt debi.es isch eifach niemert ume. chasch au elei freud ha. am eifachste zum d einsamkeit überwinde gats wend ja seisch. ja da isch einsamkeit.ich akzeptieres voll und ganz. und dän isch fertig mit einsam fühle. userdem ischme ebe nöd einsam einsam will niemert ume isch,sondern will mä nöd gseth was da isch. än baum ich keis bitzli anders als en mänsch,isch au en lebewese.drum isch einsamkeit eigentlich en illusion. :n3 bis bald.
%A%
Gold Member
Gold Member

Beitrag von %A% »

leandros hat geschrieben:ich bin zwar sehr gern mit lüt zäme chum mer aber immer fohr wie ein eisblock( ich stell de siech mal id sunne).
=D> guäti Idee, söti ou mau probiärä.
Antworten