Ganz so schlimm wie ichs gschribe han ischs au wider nöd. Han meega guete Kontakt mit minere Familie und bsuech sie auch immer eimal pro Wuche.
Dänn hani au scho lang ä gueti Beziehig wo mir Wärmi und au Chraft git.
Aber suscht Fründe hani chum. Sicher hani Kollegä wo ich aber sehr sälte gseh. Was zum Teil aber au darum isch, well ich min Fründ meischtens nur am Weekend gseh und dänn natürlich Zit hauptsächlich mit ihm gnüsse will. Under dä Wuche nach em Schaffe mag ich oftmals halt au nöd abmache, mir fehlt für das die nötig Chraft.
Mir machts halt eifach Sorge, dass ich fascht nur uf ei Person fixiert bin. Würds mir au chli andersch wünsche. Vor allem wämer bedenkt, dass ä Beziehig au wänn sie no so guet isch, eines Tages villicht endet. Bin au nöd so dä Mensch wo die ganz Zit dä Lüt mag hinterhärrenne zum dä Kontakt zbhalte.
Sicher hani Kollegä wo ich aber meischtens nur eimal pro Monat oder no weniger oft gseh, au meldet die sich fascht nie, dass isch für mich zwenig zum das als echti Fründschaft zu bezeichne.
Ich glaub nöd das i däm Punkt mini Asprüch zu hoch sind. Aber bin mir sicher, dass wider besseri Zite chömed. Im Summer hani meischtens meh Energie. Au trifft mä sich meh und spontaner wie zum Bispiel am See. Ich han mir sowieso scho vorgno mini Kontakte in Zuekunft meh zpfläge, vu nüt chunnt ebä au nüt.
Im däm Sinn send ich a allne Mysticals Gedanke voller Fründschaft und Liebi