Ja,

genau...jetzt hanis denn au öppe gschnallt
Hoffe ich sorg nöd no meh für missverständnis
persönliche Integrität bedeutet eine körperliche Unversehrtheit, dass heisst also wenn man sagt das man sich darin verletz fühlt, dass einem keine körperliche Substanz genommen werden darf! Nur wenn man damit einverstanden ist!
Interessant wär natürlich zwüsse was jetzt da genau zu dere persönliche Integrität zelle tuet...oder? Also i mein ufem Bulleposchte unso nöd das me denn nöd überzügend überechumt
Also chumt meh denn nur e Azeig über bi emne Bluttest?
Oder was isch mit ere Haarprob / Speichel oderem Urin oder weiss ich was no alles?
Will wenn im Urin ja den öppis nache gwise werde chan, chönntet ja denn eim zur bluetprob zwinge wills öppis chönd nachewiese.Also weiss öppert was meh jetzt da öppert no gnauers drüber? Also abschlüssendi frag zur persönliche Integrität, was lueged dBulle als persönlichi Integrität a? Wobie eigendli e blödi Frag wills ja denn nümme persönlich isch
Also chan meh überhaupt die Frag beantworte?
integriert ist man dann wenn man ein Dazugehörigkeistgefühl empfindet/lebt!
Wobie integriert isch me eigendlich immer...andersietz chan mes garnöd sie und isch garnöd möglich...(SHIT, da hemer scho wieder die beide gägesätz)...(i glaub au de Morpheus isch nöd integriert, ob wohl er dadevo übezügt isch! oder nöd? kei Ahnig bin kein Matrix-Fan

andersch abgschweifft, ischs Universum integriert in öppis???und wo isch das integriert...Kinderüberraschung sag ich da nur

da iss alles drinne
und denn wäred mir ja wieder integriert wenns ändlos wäri aber isches ändlos...i glaub scho wenns alles ziitlos isch, aber mir läbed ja trotzdem nach ere Ziit also simmer ja doch nöd integriert und wemmes nöd macht denn wäred mir integriert...aber wills fascht alli möchet sind mir trotzdem integriert, aber es isch nur e fingierti Integration. Chan meh da eigendlich nachemne logische Schema vorgah oder isch das alles blödsinn?
Schlussendlich isch entscheidend das was meh fühlt...
integer meint, dass diese Personen „unbestechlich“ sind und über „feste Werte“ verfügen, zu denen sie stehen und von denen sie sich nicht abbringen lassen (dat mit integer hab ich von Wikipedia kopiert!)
Jetzt no abschlüssend: wenn ich es Haar verlüüre...isch es ja nümme integriert und es gaht den es Haar vo mienere persönliche Integrität verlore ohni das ich das wöt...also bedüütet es ja irgendwie trotzdem sgliche...

wir kommen der Natur immer näher und können nichts dagegen tun...