Welchen Browser benutzt ihr?
- SäureRaver303
- Platin Member

Welchen Browser benutzt ihr?
Welchen Browser benutzt ihr so?
Ich Benutze den FF und Teste seit einige Tagen den Opera. Muss sagen, beide haben vorteile, aber den Opera ist schon fast besser alls FF...
Ich Benutze den FF und Teste seit einige Tagen den Opera. Muss sagen, beide haben vorteile, aber den Opera ist schon fast besser alls FF...
-
Conclusion
- Platin Member

Mozilla 1.7 und Firefox
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
http://myspace.com/gizmogoa
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
http://myspace.com/gizmogoa
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

- Platin Member

-
mydriasis
- Silver Member

also ernsthaft, han zerscht au es ziitli kah bismi mi an opera gwönnt han, aber site version 9 ischer echt hammergeil, vorallem will mer en haargenau sine asprüch und sim surfverhalte apasse chan
Dezue chunt daser die schnellst und usgriiftisti renderengine hett. Also ich chan version 10 gar nümm abwarte ^^
so, gnueg werbig gmacht
vo sache wie avant browser und so, rati eigentlich lieber ab, sind eh nur en IE mit anderer oberflächi.. und IE blibt halt IE...
@benny
Ah, du arbeitisch mit sun's.. "lecker"
also ernsthaft, han zerscht au es ziitli kah bismi mi an opera gwönnt han, aber site version 9 ischer echt hammergeil, vorallem will mer en haargenau sine asprüch und sim surfverhalte apasse chan
Dezue chunt daser die schnellst und usgriiftisti renderengine hett. Also ich chan version 10 gar nümm abwarte ^^
so, gnueg werbig gmacht
vo sache wie avant browser und so, rati eigentlich lieber ab, sind eh nur en IE mit anderer oberflächi.. und IE blibt halt IE...
@benny
Ah, du arbeitisch mit sun's.. "lecker"
- SäureRaver303
- Platin Member

Ich benutz de FireFox.... han zwar gar ned wöki en plan, was jetzt "besser" bzw. andrscht is gegeüber am InetExplorer (ussert das de FireFox die "TABS" het... was de InetExplorer jedoch mitem neuschte update ja au het
)
Aber ich finde ebe de Fuchs schono geil ... er gseht mega schön us...
Aber ich finde ebe de Fuchs schono geil ... er gseht mega schön us...
*.* Dont' Panic! *.*
- SäureRaver303
- Platin Member