27.01.07, DARK SKIES - Galvanik - TRAINTOWN PSY SYNDICATE

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Vibracoustic »

Also nach em Naked Tourist wär eigentlich üse DJ set dra gsi (ABN vs. Hashiva) aber mir sind eifach zu müed gsi zum da gross öpis mache - mir hend ja die party organisiert und au 2 stund live act gmacht) also het nach Naked Tourist en kolleg no ufglei (DJ Dubay)...die erscht paar tracks sind aber requests gsi vo üs da mir meh uf dunkele sound stönd und er meh fullon ufleit...

Gruess,
Manjit (Vibracoustic)
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

möcht doch au no was los wärde.

leider au negativ wie im olli sine biitrag.

möcht werklech niemer aagriffe; scho garned d'Organisatore!
Aber ihr mönd doch wösse was das för Securitis send wo dörte agstellt send!?! ond das send eifach weder sertigi gsi woni nor eis cha säge: send eifach Ar***löcher!

aber vellecht lied jo das dra, das ich glaubs en Securiti-Allergie han! die letschte paar woni erlebt ha reagiered uf jede chli scheiss föllig öberhart/ ond vorallem wösseds gar ned was sie för recht hend gegenöber de party-gäst/ so vo wäge handgrieflech wärde!

Osserdem hani gwössni Huusregle eifach nome lächerlich gfonde (da war doch ne ''goa''-party oder?)

de sound esch leider öberhaupt ned min gschmack gsi! schad!

Fazit:
geili cooli lüüt!
gueti stemmig!
fu**ing securitis!
fadi musig!
schei** location!

gruz Manu
Bild Bild and Bild
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member

Es freut mi das sich öper über d'securitas meldet....üs sind ebe paar sache gseit worde aber mir hend leider nüt gseh - mir hend zwar d'führig vo de galvanik agsproche aber da mir nüt konkrets gwüsst hend isch für sie vo afang a klar gsi das d'securitas nüt flasch gmacht hend und blah blah blah...jetzt chö mir leider nüt meh mache..

aber bitte lüt - wott nur eis säge - wenns um üchi droge & etc. goht - wär eigentlich a kei party erlaubt - und nur wil die meischte securitas a die meischte parties tolerant sind heisst das scho lang nöd das all locations die glich istellig hend. Securitas, Bar, Kasse - sind alli lüt wo i de galvanik fescht agstellt gsi sind und gwüssi huus regle müend folge. I de galvanik gits halt nöd oft im jahr parties genau weg em ganze image wo goa parties die location gebet...genau weg so chlini droge gschichtli und so wiiter..

also bitte lüt - ihr wüssets fürs nöchste mal - galvanik isch en "club" (egal obs jetz vo usse so usgseht oder nöd) und das heisst wenn ihr selber drinks dabi hend bitte dusse guet verstecke und wenns um droge goht - ihr würdet ja in züri im e ne club ja au nöd zweite ufs wc (die agsprochenei lüt wüsset wer ihr sind)...

Es tut mir würkli leid das es so abgange isch - und vorallem das mir nöd rechziitig über verhältnis vo de securitas informiert worde sind!

Hoffe hesch trotzdem no s'beschte vom obig chöne usehole :-)

Gruess,
Manjit
*Manik*

Beitrag von *Manik* »

[quote="Hashiva"]Merci nomal a B.T.P cooliDdeko. (Naked Tourist).quote]

D hanged jo i mim Zemmer no meh Deko, nor ned so vell belder aber die send scho met vell härz ufghänkt worde :? ironischkomisch :wink:
In Zeiten von Universeller Täuschung ist das ausprechen von Wahrheit ein Revolutionärer Akt.
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

schad hani die party verpasst, haet eu gern gseh rocke. Finds schoen das'er en super party gfiired haend. location isch ja kult, weiss jede was ein erwarted und deko bruchts ja ned emmer so vell. lieber biz me platz als n Pilz zvill :)

freue mich mit eu weder abzfiire - i de galvanik oder wo au immer.

all the best.
chris
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member

was deko betrifft - mir hend minimals deko gwünscht...mal nöd en mega farbigi party....sorry wenns für eu zwenig bunt gsi isch - aber farbig und s'thema "dark skies" passet nöd würkli zäme....

söss no kritik leute? bring it on :-)
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

@Vibracoustic: fendi super euchi statements zu de Kritik!

Ha scho dänkt das das wo werklech negativ gsi esch (Securitis / Barpersonal) ned ade Organisation vode Goa-Party gläge esch!

öbrigens han ich kei problem gha mit droge (ha gar keini debi gha) ond ufs WC hani au no elei chönne :-D

aber wie die securitis uf gwössni Szene reagiert hend - wo ich ha chönne beobachte - esch völlig denäbe gsi!!

Tja! Drom hani im andere Brecht au - Schei** Location - gschrebe!

Wönsche nome s'Beschte för die witere Partys!
Bis zum nöchschte mol (eifach nid ide galvanik) :wink:

cy
Bild Bild and Bild
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

muss sege het mer sehr gmundet :P nach all dem fröliche ma wieder so was hertz und düschteres hett echt gut da merci für die party und all die mit mir gfiret hend
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Antworten