Kollegoli hat geschrieben:ich glaub nöd dass de psydog da prinzipiell vomene psychibsuech oder medis abrated, ich glaub er meint meh, dassme sich das, mit id psychi gah, seehhhhr genau überlege söll und das findi au. medis sind wohl so zimli symptomunterdrückig; klar, gwüssi ursache chönnd erscht bekämpfd werde, wennd symptom unterdrückt sind..... naja ha kei ahnig vode psychi, e fründin vo mir, wo ide psychi schafft, hät mal gseit, dasses de einte guet ttuet und de andere gahts nacher no schlechter ----> wennmer freiwillig gaht, söllmer sichs also guet überlege.
vor allem wennmer no viel droge konsumiert, egal welli, dann wärs wohl de erschti schritt, wo zumindest mal sicher nöd schadet, wennmer sin drogekonsum chli ändered. das ändered scho mega viel und falls es nüt ghulfe hat, chamer sich ja dann immer no überlege id psychi zgah. aber sin drogekonsum mit andere droge zbekämpfe - naja, weiss nöd ob das haut.
wenn en mensch "eifach so" depressione hät, isches wohl no was anders, als wennen mensch, wo regelmässig droge nimmt, umedeprimiert. isch no naheliegend, dass es wennmer regelmässig uf siini gfühl ifluss nimmt (und das macht mer mit droge, wennme jede tag kifft sogar jede tag), e gueti grundlag für depressione isch -- villicht sogar us rein hormonelle, also physikalische gründ.
Meine Gedanken, Deine Worte!
Abrate tuan i bestimmt niemerem. Aber wia da Oli gseit hät, ma söll sich das guat überlegga.
Wo ich vor a paar Jahr "professionelli" Hilf wäg miinem Alkoholkonsum gsuacht han, da hät mr mich ohni grossi Gspräch grad an Tropf ghänkt füren Trinkversuach uf Antabus! Und 2 Wuche stationär uf dEntzugsabteilig gschickt. Han dia Behandlig nacheme Jahr abbroche,wills mr nur viel schlechter gange isch. Und das ohni Alkohol,dafür mit Medis! In dera Ziit und vorallem im vergangene Summer, wo ich ide Klinik-Gärtnerei mit vielne junge Menscha zämmegschafft han, hani müasa feschtstelle, das dia Ärzt würkli nur eis Ziel vor Auge händ. SOVIEL UND SO DERBI MEDIS ZVERABREICHE, WIA NUR MÖGLICH!
Han an huufa Lüüt erlebt, wo in Psychi gange sind, Medis kriagt hend und hüt no döt sind! Und i han einigi erlebt, wo zum Psychiater gange sind, kei Medis gnah hend, sondern nur Gspröch kah hend, und däne gahts hüt wieder blendend!
Also eigentlich rat ich niamerem vur Psychi ab (empfehle tuanis aber au nid) sondern nur vo Medis.
Und das allerwichtigschte isch halt würklich dUrsache-Bekämpfig! Und für das bruuchts kei Medikament, sondern an starke Wille!